برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معاونت اداری و پشتیبانی::
اخبار و اطلاعیه ها::
بخشنامه ها::
امور اداری::
اداره امور حقوقی::
امور پشتیبانی::
امورمالی::
تدارکات::
فرمها::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: مناقصه خرید و طبخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی 99-98
:: فراخوان واگذاری رستوران مکمل به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 – 98
:: آیین نامه نظام پیشنهادات
:: فرم درخواست ارتقاء اعضای غیر هیات علمی
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران غیر هیئت علمی دانشگاه
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران محترم ::

به سایت معاونت اداری و پشتیبانی خوش آمدید .

AWT IMAGE
به سایت معاونت اداری و پشتیبانی خوش آمدید
AWT IMAGE
دانشگاه صنعتی ارومیه
AWT IMAGE
پیشرفت اجرایی طرح توسعه
AWT IMAGE
ساختمان 30 کلاسه طرح جامع جهتلو
AWT IMAGE
دانشگاه صنعتی ارومیه
:: مناقصه خرید و طبخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی 99-98 ::
 | تاریخ ارسال: 1398/5/2 | 
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای توأم با ارزیابی فشرده "خرید و طبخ غذای دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه برای سال تحصیلی 99-98"
 
دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد تهیه غذای دانشجویان و کارکنان خود را برای دوحالت خرید و یا طبخ غذا از طریق برگزاری مناقصه به بخش خصوصی واگذار نماید. لذا از مناقصه گران محترم دعوت بعمل می آید جهت بازدید از محل و تهیه اسناد مناقصه مطابق برنامه زمانبندی زیر به دبیرخانه دانشگاه واقع در ارومیه، جاده بند، دانشگاه صنعتی ارومیه مراجعه نمایند و یا جهت دریافت الکترونیکی اسناد اینجا را کلیک کنند.
 
مهلت تهیه اسناد مناقصه: از تاریخ 98/05/03 لغایت 98/05/07 
مهلت ارائه پیشنهادات: از تاریخ 98/05/03 لغایت 98/05/12 
تاریخ بازگشایی پاکت های الف و ب: 98/05/13 و پاکت های ج: 98/05/14
 
مناقصه‏ گران محترم می‏توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 31980220 تدارکات دانشگاه تماس حاصل نمایند.  
>
:: فراخوان واگذاری رستوران مکمل به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 – 98 ::
 | تاریخ ارسال: 1398/5/2 | 
فراخوان واگذاری "رستوران مکمل دانشگاه صنعتی ارومیه به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 98"
 
دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد رستوران مکمل خود را در سال تحصیلی 99-98 با شرایط خاص از طریق برگزاری فراخوان به بخش خصوصی واگذار نماید. لذا از متقاضیان واجد شرایط دعوت بعمل می آید جهت بازدید از محل و تهیه اسناد فراخوان مطابق برنامه زمانبندی زیر به دبیرخانه دانشگاه واقع در ارومیه، جاده بند، دانشگاه صنعتی ارومیه مراجعه نمایند و یا جهت دریافت الکترونیکی اسناد اینجا را کلیک کنند.
 
مهلت تهیه اسناد فراخوان: از تاریخ 98/5/3 لغایت 98/5/7 
مهلت ارائه پیشنهادات: از تاریخ 98/5/3 لغایت 98/5/12 
تاریخ بازگشایی پاکت های الف و ب: 98/5/13 و پاکت های ج: 98/5/14

 
متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 31980220 تدارکات دانشگاه تماس حاصل نمایند.  
>
:: آیین نامه نظام پیشنهادات ::
 | تاریخ ارسال: 1397/10/15 | 

به منظور ایجاد محیط مناسب و فرصت برای مشارکت فکری اعضا در امور دانشگاه به صورت داوطلبانه و برخوردار کردن آنان از ثمرات مادی و معنوی، همچنین زمینه سازی نظام مدیریت مشارکتی، توسعه ارزش‌های انسانی و استفاده از هوش، استعداد و خلاقیت آنها در راستای اهداف دانشگاه، آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تصویب قرار گرفته است.
کمیته نظام پیشنهادات با هدف همفکری و همدلی بیشتر و استفاده از امکانات موجود جهت افزایش بهره‌وری در تمام زمینه‌های مؤثر، صرفه‌جویی‌های اقتصادی و در نهایت ارتقاء برونداد از دی ماه سال 1396 شروع بکار نموده است.
دبیرخانه کمیته نظام پیشنهادات مستقر در امور اداری دانشگاه آماده دریافت فرم های ارائه پیشنهاد می باشد. بدیهی است پس از ثبت پیشنهاد و طی مراحل اداری، در صورت تصویب در کمیته نظام پیشنهادات، شخص پیشنهاد دهنده طبق آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تشویق قرار خواهد گرفت.


جهت دریافت آئین نامه نظام پیشنهادات اینجا کلیک نمائید.


جهت دریافت فرم ارائه پیشنهاد اینجا کلیک نمائید

>
:: فرم درخواست ارتقاء اعضای غیر هیات علمی ::
 | تاریخ ارسال: 1397/10/3 | 
قابل توجه همکاران محترم غیرهیات علمی رسمی، پیمانی و قراردادی:
با استناد به دستورالعمل اجرایی ارتقای رتبه اعضای دانشگاه و جدول مندرج در ماده 24 آئین نامه اعضای غیرهیات علمی 
به پیوست فرم درخواست ارتقاء رتبه جهت بهره­برداری همکاران محترم درج گردیده است.

جهت دانلود فرم اینجا کلیک نمائید.


موارد مهم و ضروری:
-کلیه اطلاعات درخواستی بصورت تایپ شده و در قالب فرم ارائه شده تکمیل گردد.
- مستندات هر ردیف بصورت جداگانه و با شماره گذاری، به ترتیب الصاق گردد. بدیهی است به درخواست های فاقد مستندات امتیازی تعلق نخواهد گرفت.
>
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران غیر هیئت علمی دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: 1395/10/6 | 

بخشنامه ادامه تحصیل همکاران غیر هیئت علمی دانشگاه

همکار گرامی جهت دریافت بخشنامه اینجا کلیک کنید

>
:: سرشماری عمومی نفوس و مسکن ::
 | تاریخ ارسال: 1395/7/7 | 

فراخوان سرشماری عمومی نفوس و مسکن

 پیشرفـت کشور مسـتلزم اقـدام و عمـل بر پایه تدبیر و بـرنامه­ریزی صحیح است که این امر خود نیازمند اطلاع صحیح از آمار دقیق دارد. از این دیدگاه ، اجرای منظم سرشماری عمومی برای دستیابی به تصویری واقع بینانه از جامعه ایران،کاری بزرگ است که همکاری جدی ملت و دولت را می طلبد.

با عنایت به آغاز طرح سرشماری  عمومی نفوس و مسکن و لزوم انجام این سرشماری به صورت اینترنتی از همکاران محترم دعوت میشود برای ثبت اطلاعات به سامانه مربوطه به آدرس www.sarshomari95.ir مراجعه نمایند.

مدیریت امور اداری

>
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران محترم ::

بخشنامه داخلی ادامه تحصیل همکاران محترم

>
:: کارت اعتباری بانک ملی ::

کارت اعتباری بانک ملی

>
:: امکانات رفاهی نوروزی سال 1395 ::
 | تاریخ ارسال: 1394/12/18 | 

مهمانسراهای قابل استفاده توسط اعضای محترم هیات علمی و کارکنان در نوروز 1395

>
:: کارت اعتباری بیمه ملت ::
 | تاریخ ارسال: 1394/9/29 | 

 صدور کارت های اعتباری بیمه ملت
 

>
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
ورود خودکار
بازیابی رمز عبور
::
معاونت اداری و پشتیبانی Vice Chancellor & logectics
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 43 queries by YEKTAWEB 4296