اداره امور حقوقی
مدیر امور حقوقی
- احسان مختارپور - مدیر امور حقوقی
- مدرک : حقوق خصوصی
- رشته و گرایش : مدیریت صنعتی
- پست الکترونیکی : lawuut.ac.ir
- شماره تماس : 044-31980254
دفتر امور حقوقی
مدیریت حقوقی و امور قراردادها از جمله از واحدهای ستادی است که در نمودار سازمانی دانشگاه به عنوان اداره امور حقوقی و در زیر مجموعه معاونت اداری و پشتیبانی قرار داشته و وظیفه دفاع از حقوق دانشگاه در قبال اشخاص حقیقی و حقوقی در تمامی مراجع ذیصلاح قانونی را بر عهده دارد.
اظهارنظر در خصوص کلیه مسائل حقوقی و قضایی دانشگاه با ارجاع از ریاست، معاونین محترم دانشگاه صورت میپذیرد. بررسی و تطبیق بخشنامهها، آئیننامهها، تصمیمات مسئولین و مدیران دانشگاه در تمام سطوح با قوانین موضوعه کشور، مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر ضوابط مرتبط از اهم وظایف این دفتر به شمار میرود.
شرح وظایف
حضور در جلسات دادگاه در مورد پروندههای مرتبط با دانشگاه و استماع اظهارات، رد یا قبول آن از نظر مسائل حقوقی
مطالعه و بررسی قوانین و مقررات و ارائه پیشنهادات لازم به منظور برقرار نمودن رویه واحد حقوقی
پیگیری مسائل حقوقی و پروندههای ارجاعی در دادگاهها، دیوان عدالت اداری تا حصول نتیجه
انجام مشاوره و ارائه راهنمایی به واحدهای مختلف دانشگاه به منظور جلوگیری از اشتباهاتی که منجر به اختلافات حقوقی خواهند شد .
تدوین اساسنامهها و آییننامههای مورد نیاز
همکاری و اقدام در زمینه تهیه و تنظیم آرشیو حقوقی و نگهداری و طبقهبندی مصوبات
تفکیک عرایض و شکایات واصله از مراجع ذیربط و ارجاع آن به واحدها و یا کمیتههای تخصصی
تنظیم شکوائیه بر علیه اشخاص حقیقی و حقوقی متعرض حقوق دانشگاه در زمینههای مختلف
نظارت بر نحوه عقدقراردادهای منعقده بین دانشگاه و اشخاص حقیقی یا حقوقی و تنظیم متن قراردادهای منعقده برای واحدهای مختلف
نظارت بر حسن اجرای مفاد حقوقی مندرج در متن قراردادها
حضور در جلسات دادگاه در مورد پروندههای مرتبط با دانشگاه و استماع اظهارات، رد یا قبول آن از نظر مسائل حقوقی
مطالعه و بررسی قوانین و مقررات و ارائه پیشنهادات لازم به منظور برقرار نمودن رویه واحد حقوقی
پیگیری مسائل حقوقی و پروندههای ارجاعی در دادگاهها، دیوان عدالت اداری تا حصول نتیجه
انجام مشاوره و ارائه راهنمایی به واحدهای مختلف دانشگاه به منظور جلوگیری از اشتباهاتی که منجر به اختلافات حقوقی خواهند شد .
تدوین اساسنامهها و آییننامههای مورد نیاز
همکاری و اقدام در زمینه تهیه و تنظیم آرشیو حقوقی و نگهداری و طبقهبندی مصوبات
تفکیک عرایض و شکایات واصله از مراجع ذیربط و ارجاع آن به واحدها و یا کمیتههای تخصصی
تنظیم شکوائیه بر علیه اشخاص حقیقی و حقوقی متعرض حقوق دانشگاه در زمینههای مختلف
انجام مکاتبات لازم با مراجع قضایی(اعم از دادگاه، نیروی انتظامی و ...)
انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق
و نیز
1- جمع آوری و بررسی و تنظیم اطلاعات جها استفاده در متن لوایح دفاعیه موسسه 2- جمع آوری ، بررسی و تنظیم اطلاعات جهت ارائه نظرات و آراء مشورتی در پاسخ پرسش های به عمل آمده از طرف واحدها یا مقامات دولتی در زمینه مسائل حقوقی 3- جمع آوری ، بررسی و تنظیم اطلاعات جهت تهیه و تدوین لوایح قانونی ، طرح تصویب نامه ها ، اساسنامه ها و آیین نامه های مورد نیاز 4- تهیه متن قراردادهای منعقده 5- تهیه دستور جلسات و صورتجلسات 6- شرکت در جلسات ، استماع اظهارات و رسیدگی به دعاوی و رد ویا قبول 7- ارسال طرح ها و مصوبات به مرجع و ارگان های مربوط 8- تفکیک عرایض و شکایات واصله از مراجع ذیربط و ارجاع به واحدها یا کمیته های تخصصی مربوط 9- رسطدگی به شکایات واصله در حد قوانین و مقررات مربوط و اعلام پاسخ به شاکی یا سازمان ارجاع کننده 10- همکاری و اقدام در تهیه آرشیو حقوقی و نگهداری طبقه بندی رونوشت مصوبات 11- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات و ارائه پیشنهادات به منظور برقرار نمودن رویه واحد حقوقی 12- تهیه گزارش از پرونده های محکومین جهت ارائه به مقامات و مراجع مربوط
قراردادهای دانشگاه صنعتی ارومیه در سال ۱۴۰۱
لیست آگهی مناقصه و مزایده برگزار شده دانشگاه صنعتی ارومیه در سال ۱۴۰۱
ردیف | عنوان آگهی | نوع آگهی | تاریخ شروع | تاریخ پایان | کد قرارداد | واحد متقاضی | برنده قرارداد | مبلغ | فایل قرارداد |
۱ | خرید ۴ دستگاه تابلو برق | مناقصه | ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ | ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ | ۸۴۲ | عمرانی | آلتین انرژی تبریز | ۷۲۵۰۰۰۰۰۰۰ | |
۲ | خرید تجهیزات آزمایشگاه | مناقصه | ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ | ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ | ۸۴۳ | گروه معدن | دانش فراوران تجهیز آراسته | ۱۹۵۳۲۸۰۰۰۰۰ | |
۳ | فروش اشجار | مزایده | ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ | ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ | اموال | یوسف ابراهیمی | ۴۴۵۳۷۶۵۵۰۰ | ||
۴ | اجاره باغ | مزایده | ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ | ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ | امور عمومی | یوسف ابراهیمی | ۶۰۳۳۰۰۰۰۰۰ | ||
۵ | اجاره محل مرکز رشد | مزایده | ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ | ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ | ۴۲۸ | امور عمومی | اجاره محل مرکز رشد | ۲۱۷۲۰۰۰۰۰۰ |