×
  • اخبار :
  • تیجه ای یافت نشد
  • اطلاعیه :
  • تیجه ای یافت نشد
  • اموراداری

    مدیریت و کارکنان امور اداری دانشگاه

     

     

    • راحیل بابایی-  مدیر امور اداری
    • مدرک :  کارشناسی ارشد
    • رشته و گرایش  : مدیریت صنعتی
    • پست الکترونیکی : rahil.babaei۵۱yahoo.com
    • شماره تماس : ۰۴۴-۳۱۹۸۰۳۲۷


     


     

     

     

    • هادی پورستار- کارگزین مسئول امور اداری
    • مدرک :  کارشناسی ارشد
    • رشته و گرایش  : فناوری نانو شیمی
    • پست الکترونیکی : hadi_porsataryahoo.com
    • شماره تماس : ۰۴۴-۳۱۹۸۰۲۰۶

     

     


     

    • مینا خوش صحبت- مسئول دبیرخانه و بایگانی
    • مدرک :  کارشناسی ارشد
    • رشته و گرایش  : مدیریت دولتی - مدیریت نیروی انسانی
    • پست الکترونیکی : uuturmiayahoo.com
    • شماره تماس : ۰۴۴-۳۱۹۸۰۲۵۱

     

     


     

     

    • ناصر تبریزی- متصدی امور دفتری و بایگانی
    • مدرک :  کارشناسی
    • رشته و گرایش  :مدیریت بازرگانی    
    • پست الکترونیکی :  
    • شماره تماس :۰۴۴-۳۱۹۸۰۲۰۶

     

     


     

    • معصومه محمدزاده - کارشناس امور اداری
    • مدرک :  کارشناسی ارشد
    • رشته و گرایش  : علم اطلاعات و دانش شناسی
    • پست الکترونیکی :  
    • شماره تماس : ۰۴۴-۳۱۹۸۰۲۰۶

     


     

    معرفی

    مدیریت امور اداری دانشگاه که دربرگیرنده واحد کارگزینی و دبیرخانه است وظایف ذیل را برعهده دارد.
     

    • اجرای سیاست‎ها و خط‎مشی‎های دانشگاه در زمینه‎های مربوط به امور اداری و استخدامی
    • تهیه و تنظیم آئین‎نامه، بخشنامه‎ها و دستورالعمل‎های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید
    • مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأت‎های رسیدگی به تخلفات اداری
    • مطالعه و بررسی رسته‎های شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذیربط با همکاری مدیریت طرح و برنامه
    • برنامه‎ریزی در جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طر‎ح‎ها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیأت‎علمی و غیر‎هیأت علمی
    • پیش‎بینی ترفیع و تغییر گروه سالانه کارکنان
    • تهیه طرح‎های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرح‎های مزبور
    • رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم
    • نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی
    •  همکاری در امر تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پست‎های سازمانی دانشگاه