×
خبری

پیام تبریک رئیس دانشگاه به انتصاب دکتر سیمایی به عنوان مقام عالی وزارت عتف

سایز متن

دکتر مختاریان رئیس دانشگاه طی پیامی انتصاب مقام عالی وزارت دکتر حسن سیمایی را تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:
 

باسمه تعالی 


 من میخواهم عرض بکنم به این حرکت علمی که در کشور وجود دارد، باید با همه‌ی توان نیرو رساند، مدد رساند، باید کار کرد؛ نبادا وضعیّتی پیش بیاوریم که این حرکت متوقّف بشود؛ (رهبر معظم انقلاب - بیانات در دیدار اساتید دانشگاه‌ها - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱)

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در یک پیچ تاریخی قرار دارد، با نگاهی ژرف به شرایط کنونی منطقه و عزم عمومی و ملی کشور برای بهبود معیشت مردم ایام پیش رو بیش از پیش مهم و حیاتی برای دولت و مردم خواهد بود.
با انتخاب دکتر مسعود پزشکیان فرزند آذربایجان به عنوان چهاردهمین رئیس جمهور کشور با شعار وفاق ملی تمامی بدنه دولت عزم خود را جزم نموده اند تا گام های موثری در حرکت به سمت برنامه هفتم توسعه انجام پذیرد.
به حمد الله با رای اعتماد به تمامی وزرای پیشنهادی دولت در مجلس شورای اسلامی گام اول بسیار محکم و با ایجاد انگیزه بسیار بالا برای دولت مردان که نشان دهنده عزم دوجانبه مجلس و دولت برای حرکت در مسیر پیشرفت و اعتلای انقلاب اسلامی است، انجام پذیرفت.
اینجانب حسن انتصاب جناب عالی به عنوان مقام عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری را تبریک گفته و رویی سپید و پیشانی بلند در برابر خداوند متعال و مردم عزیز ایران اسلامی برایتان آرزومندم.
طبق وظیفه چنانچه تا به امروز در جایگاه ریاست دانشگاه صنعتی ارومیه به عنوان تنها دانشگاه مادرصنعتی استان در دولت سیزدهم برای بهبود آموزش عالی در استان هر چه در توان بود انجام دادیم، امروز نیز در همین مسیر برای تحقق اهداف عالیه دولت و وزارت عتف پا پس نخواهیم گذاشت.
 

مجتبی مختاریان 
رئیس دانشگاه

تماس با ما
پست الکترونیکی
حضور و غیاب
سامانه سما