×
خبری

حضور معاون محترم وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوص سازی کشور در دانشگاه

سایز متن

به گزارش روابط عمومی، برخی از اعضای هیات امنای دانشگاه از جمله دکتر ابراهیم بازیان معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی کشور، حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه با حضور در دانشگاه از روند پیشرفت دانشگاه صنعتی ارومیه مطلع شدند.
در این آئین دکتر مختاریان ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و هیات همراه به بیان مبسوط عملکرد سه ساله دانشگاه پرداخت و با بیان اهمیت حضور دانشگاه در منطقه و استان به عنوان تنها دانشگاه مادر صنعتی و دارا بودن رشته های منحصر به فرد که باعث جذب دانشجوی بین الملل نیز گردیده است، حمایت اعضای محترم هیات امنا را برای حل معضلات فعلی خواستار شد.
در ادامه دکتر ابراهیم بازیان معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی کشور ضمن بیان اهمیت ارج نهادن به نهاد علمی و آینده سازی مثل دانشگاه افزود: 
در مرتبه اول باید از راه اندازان دانشگاه و مسئولین وقت که باعث تاسیس دانشگاهی با این قواره، که امروز به عنوان یک دانشگاه شاخص در منطقه شناخته می شود، تقدیر کرد.
وی با بیان اینکه این دانشگاه را باید نمونه یک کار جهادی دانست افزود: یکی از اصلی ترین موفقیت های دانشگاه جذب دانشجویان بین الملل است که با وجود کمبودهای فعلی واقعا جای افتخار دارد.
دکتر بازیان افزود: دانشگاه توانسته در ماده ۲۳ از بودجه عمومی که تقریبا کار محالی است برای طرح های عمرانی و خوابگاه های دانشجویی اعتبار بگیرد، این نشان از یک همت مضاعف و تلاش های بی وقفه ریاست محترم دانشگاه را دارد، این تلاش ها باید گفته شود، این روایت خدمت باید برای مردم باید انجام پذیرد.
رئیس سازمان خصوص سازی کشور ادامه داد: با توجه به وجود ظرفیت های غنی از معادن مختلف ماموریت دانشگاه بسیار دقیق و بجا انتخاب شده است و دانشگاه باید برای ۲۰ سال اینده خود با وجود معدن ارزشمندی چون معدن طلا در جنوب استان برنامه ریزی شایسته ای انجام دهد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان نیز با بیان اینکه دانشگاه محلی برای تربیت نسل جوان و موتور محرک پیشرفت کشور است افزود: به فضل الهی در طول مدت تصدی ریاست جناب آقای دکتر مختاریان فعالیت های بسیار خوبی شکل گرفته که منجر به حضور دانشگاه در رتبه بندی های مختلف در سطح دنیا و منطقه گردیده است.
وی ادامه داد: دانشگاهی که بیش از ۵۰ درصد اعضای هیات علمی جوان او در مرتبه دانشیاری و استادی هستند، نشان دهنده پویایی و محل اثر بودن و تلاش های بی وقفه اساتید و دانشگاهیان این دانشگاه دارد.
 ان شالله با حمایت های تمامی اعضای هیات امنای دانشگاه مشکلات موجود مرتفع و مسیر پیشرفت دانشگاه هموارتر خواهد شد.

تماس با ما
پست الکترونیکی
حضور و غیاب
سامانه سما