در صورتی که پس از اتصال یک دستگاه USB، ارتباط آن بهصورت تصادفی و مکرر قطع و وصل میشود، احتمالاً منشأ مشکل یکی از بخشهای سختافزاری یا درایور دستگاه است. نخستین اقدام پیشنهادی این است که اطمینان حاصل کنید دستگاه مورد نظر در یک رایانهی دیگر به درستی عمل میکند. در صورت عملکرد صحیح در سیستم دیگر، میتوان نتیجه گرفت که خود دستگاه دچار ایراد نیست. ازاینرو، در ادامه به مجموعهای از نکات و روشهای عیبیابی میپردازیم که به شما در رفع این مشکل در سیستمعاملهای ویندوز 10 و ویندوز 11 یاری خواهند رساند.
این آموزش برای رایانهها، لپتاپها، کامپیوترهای رومیزی و تبلتهایی که سیستم عاملهای ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ (خانگی، حرفهای، سازمانی، آموزشی) را از همه تولیدکنندگان سختافزار پشتیبانیشده مانند Dell، HP، Acer، Asus، Toshiba، Lenovo، Alienware، Razer، MSI، Huawei، Microsoft Surface و Samsung اجرا میکنند، کاربرد دارد.
دستوری که در ویدیو استفاده شده :
Command Used:
msdt.exe -id DeviceDiagnostic
جهت مشاهده ویدیو آموزشی اینجا را کلیک نمایید .