برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معاونت اداری و پشتیبانی::
اخبار و اطلاعیه ها::
بخشنامه ها::
امور اداری::
اداره امور حقوقی::
امور پشتیبانی::
امورمالی::
تدارکات::
فرمها::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: مناقصه خرید و طبخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی 99-98
:: فراخوان واگذاری رستوران مکمل به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 – 98
:: آیین نامه نظام پیشنهادات
:: فرم درخواست ارتقاء اعضای غیر هیات علمی
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران غیر هیئت علمی دانشگاه
:: بایگانی بخش شرح وظایف: ::
img_yw_news
سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ -

شزح وظایف

وحید محمدزاده مدیر تدارکات مدرک : کارشناس ارشد هوا فضا وظایف مدیر : . مدیریت واحد . تقسیم وظایف . برگزاری مناقصات و مزایداه ها . نظارت بر کلیه خرید ها . نیاز سنجی درخواست ها . برگزاری فراخوان و استعلام های عمومی   پیمان بابایی کارپرداز مدرک : کارشناس ماشین آلات کشاورزی شرح وظایف : . کارپردازی . استعلام قیمت . نگهداری حساب تنخواه تدارکات . سند نویسی فاکتورهای آژانس هواپیمایی   آقای رضا باقری عامل مالی مدرک : کارشناس حقوق شرح وظایف : . انجام تمام امورات مربوط به گردش مالی اسناد خرید شده اعم از تاًیید فاکتورها ، قبض ها ، سند نویسی تاًیید ،تسجیل تشخیص و رسیدگی مستندات فوق وارائه به امور مالی بابت بستانکار نمودن تنخواه تدارکات . ثبت کلیه فاکتورها در سامانه بام . ثبت خریدهای آموزش و نهاد رهبری در سیستم فوق . طبقه بندی درخواستها و پیگیری برای خرید . استعلام قیمت وبایگانی تمام نامه های اداره تدارکات . مسئول سامانه تدارکات الکتونیک دولت   آقای وحید محمدی کارپرداز مدرک : کارشناس ارشد مهندسی مکانیک شرح وظایف : . کارپردازی . استعلام قیمت . خرید کالای مورد نیاز معاونت دانشجویی وفرهنگی . نگهداری حساب تنخواه تدارکات معاونت دانشجویی   شرح وظایف  -ثبت اطلاعات برگزاری مناقصه ها و مزایده ها در پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصه ها. -انجام کلیه امور تشریفات خریدها اعم ازخریدهای داخلی و خارجی. -انجام کلیه امور تشریفات مناقصه ها و مزایده های دانشگاه.  برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم درجهت تامین کالاهای مصرفی و اموال مورد نیاز دانشگاه  ارائه لیست موجودی کــالا به واحدهای خدمات دهنده براســاس زمانبندی معیّن به منظور استفـاده و جلوگیری ازخریدهای غیرضروری و رعایت استانداردهای نگهداری کالا درانبار  برنامه ریـزی وارائه پیشنهادات لازم درارتباط با نگهداری وتوسعه سیستم مکـانیزه تـدارکات ازطریق مطالعه سیــستم های پیشرفته علمـی در زمینه تدارکات وجـمع آوری نقطه نظـرات و پیشنهادات صاحبنظران جهت بهینه سازی سیستم مذکور و ایجــاد وحــدت رویه در دانشگاه. بخش خریدهای داخلی  خرید کلیه لوازم مورد نیازواحدها، معاونت ها، و دانشکده ها اعم از خریدهای عمومی و اختصاصی توسط کارپرداز واحد با کسب نظر کارشناسان مربوطه انجام می پذیرد بخش مناقصات ، مزایده ها  انجام کلیه امور مربوط به برگزاری مناقصه اعم ازآگهی در جراید عمومی .  تهیه وتوزیع اسناد منــاقصه یا اسناد ارزیابی بین شرکت کنندگان.  تشکیل جلســات کمسیون مناقصه.  بازگشــایی استعلا م ها و پیشنهادها .  تنظیم صورتجلسات تعیین برنده مناقصه یا مزایده.  

معاونت اداری و پشتیبانی Vice Chancellor & logectics
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 34 queries by YEKTAWEB 4102