برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معاونت اداری و پشتیبانی::
اخبار و اطلاعیه ها::
بخشنامه ها::
امور اداری::
اداره امور حقوقی::
امور پشتیبانی::
امورمالی::
تدارکات::
فرمها::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: فراخوان مناقصه عمومی طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی خوی دانشگاه صنعتی ارومیه
:: فراخوان تجدید مناقصه عمومی طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه
:: برنامه حرکت سرویس دانشجویی در ایام فرجه
:: قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱
:: آگهی مزایده اجاره
:: بایگانی بخش امور مالی: ::
img_yw_news
چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ -

فراخوان مناقصه عمومی طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی خوی دانشگاه صنعتی ارومیه

 فراخوان مناقصه عمومی طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی خوی دانشگاه صنعتی ارومیه دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد مناقصه عمومی طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی خوی،  به شماره ۲۰۰۱۰۰۹۰۳۶۰۰۰۰۰۳ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی پاکت­ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به صورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل آورند. مواعد زمانی: تاریخ انتشار فراخوان: ۱۴/۰۶/۱۴۰۱ مهلت دریافت اسناد فراخوان: ۱۷/۰۶/۱۴۰۱ مهلت ارسال پیشنهادات: ۲۷/۰۶/۱۴۰۱ زمان بازگشایی پاکت ها: ۲۸/۰۶/۱۴۰۱  نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار:  فیش یا ضمانتنامه بانکی به مبلغ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اطلاعات تماس و آدرس دستگاه : ارومیه، بلوار جام جم، بعد از گلشهر ۲ دانشگاه صنعتی ارومیه    

img_yw_news
چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ -

فراخوان تجدید مناقصه عمومی طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه

فراخوان تجدید مناقصه عمومی طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد مناقصه عمومی طبخ و توزیع غذای دانشجویی،  به شماره ۲۰۰۱۰۰۹۰۳۶۰۰۰۰۰۴ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی پاکت­ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به صورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل آورند. مواعد زمانی: تاریخ انتشار فراخوان: ۱۴/۰۶/۱۴۰۱ مهلت دریافت اسناد فراخوان: ۱۷/۰۶/۱۴۰۱ مهلت ارسال پیشنهادات: ۲۷/۰۶/۱۴۰۱ زمان بازگشایی پاکت ها: ۲۸/۰۶/۱۴۰۱  نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار:  فیش یا ضمانتنامه بانکی به مبلغ ۴ میلیارد ریال اطلاعات تماس و آدرس دستگاه : ارومیه، بلوار جام جم، بعد از گلشهر ۲ دانشگاه صنعتی ارومیه   

img_yw_news
یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ -

قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱

 قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه قابل توجه کلیه همکاران محترم : با توجه به عقد قرارداد بیمه مکمل درمان سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با شرکت بیمه ایران نمایندگی خداداد، بدینوسیله جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر ولیست مراکز طرف قرارداد و دندانپزشکان و چشم پزشکان معتمد جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد. لازم به توضیح است به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در فرایند پرداخت هزینه های درمانی ، نماینده شرکت بیمه ایران در روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۱۱ الی ۱۳ ظهر ضمن حضور در دانشگاه صنعتی ارومیه نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام خواهند نمود و همکاران دانشکده فنی خوی نیز می توانند با مراجعه به شعبه بیمه ایران واقع در شیخ نوائی خوی نسبت به ارائه مدارک پزشکی خود به سرکار خانم خبیری اقدام نمایند و در صورت بروز مشکل با شماره تماس ۰۹۱۴۱۴۱۷۶۴۳ آقای خداداد تماس حاصل فرمایند. برای دریافت جدول مراکز طرف قرارداد در ارومیه اینجا و در خوی اینجا و جهت دریافت جدول تعهدات اینجا را کلیک نمائید. همچنین مدارک لازم جهت ارائه به نماینده شرکت بیمه ایران برای دریافت هزینه های درمانی به شرح ذیل اعلام می گردد:   * مدارک مورد نیاز جهت پرداخت ویزیت : ۱- اصل فاکتور پرداخت ویزیت ( مبلغ پرداختی توسط بیمار ) ممهور به مهر پزشک معالج و قید تاریخ و برگه ویزیت دفترچه درمانی بیمار   * مدارک مورد نیاز جهت پرداخت دارو : نرخ دارو و سهم بیمار بایستی روی دفترچه قید شده و نوع دارو مشخص و خوانا باشد و حتماً ممهور به مهر داروخانه و مهر پزشک معالج باشد.   * مدارک مورد نیاز جهت هزینه های دندانپزشکی : درصورت مراجعه به دندانپزشکان طرف قرارداد ، مراکز حق دریافت هیچ مبلغی به جز مبلغ ۱۰% فرانشیز را ندارند . در صورت درخواست هزینه معالجه از طرف پزشک معالج طرف قرارداد ، با شماره تماس ۰۹۱۴۱۴۱۷۶۴۳ ( آقای خداداد ) تماس حاصل فرمایید . و در صورت مراجعه به دندانپزشکان غیرطرف قرارداد هزینه های دندانپزشکی بایستی در نسخه دفترچه نوشته شده و نزد دندانپزشک معتمد بیمه ایران بدون پرداخت ویزیت تأیید شود .( مهر و امضای تأیید روی نسخه دفترچه )     * مدارک مورد نیاز جهت هزینه های عینک : هزینه های عینک بایستی در نسخه دفترچه نوشته شده و در صورت مراجعه به اپتومتریست های معتمد بیمه ایران نسخه دفترچه و فاکتور عینک ممهور به مهر اپتومتریست شود و در صورت مراجعه به    چشم پزشک غیرطرف قرارداد ، نسخه دفترچه و فاکتور عینک بایستی توسط اپتومتریست معتمد بیمه ایران بدون پرداخت ویزیت تأیید شود. ( مهر و امضای تأیید روی نسخه دفترچه )   * مدارک مورد نیاز در صورت بستری و جراحی در بیمارستانهای غیر طرف قرارداد :  در صورت بستری در بیمارستانهایی که طرف قرارداد با بیمه ایران نباشند جهت دریافت هزینه های عمل جراحی : ارائه شرح عمل، خلاصه پرونده، لیست لوازم مصرفی و داروها که ممهور به مهر بیمارستان باشد.( اصل صورتحساب ممهور به مهر بیمارستان ، ریز صورت هزینه ها و فاکتورهای مربوطه ، گواهی های بیمارستانی بانضمام نظریه پزشک معالج در خصوص علت بیماری و شرح معالجات انجام شده )   همکاران محترم توجه داشته باشند که : ۱-  پذیرش همکاران در مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ایران در کل کشور با ارائه کدملی  می باشد . همچنین جهت اطلاع از مراکز طرف قرارداد در سایر شهرها به سایت بیمه ایران مراجعه فرمایید .   ۲- در طول قرارداد، مدت اعتبار هزینه های پزشکی ۳ ماه می باشد . هزینه هایی که بیش از ۳ ماه از تاریخ آن گذشته باشد به دلیل عدم قبول از طرف سرپرستی بیمه ایران، تحویل گرفته نمیشود .  ۳- بعد از اتمام قرارداد، فاکتورهای هزینه شده به مدت یک  ماه  و فاکتورهای دندانپزشکی و عینک به مدت یک هفته  توسط نماینده بیمه جمع آوری می گردد . 

img_yw_news
سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ -

جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر بیمه مکمل ( کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه )

قابل توجه کلیه همکاران محترم : با توجه به عقد قرارداد بیمه مکمل درمان سال ۹۹-۱۴۰۰ با شرکت بیمه ایران ، بدینوسیله جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد. لازم به توضیح است به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در فرایند پرداخت هزینه های درمانی مطابق روال سال قبل ،نماینده شرکت بیمه، در روزهای دوشنبه هر هفته ساعت ۱۱ - ۱۳ ضمن حضور در دانشگاه نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام خواهند نمود. برای دریافت جدول تعهدات بیمه تکمیلی اینجا را کلیک نمائید. برای دریافت جدول مراکز قرارداد اینجا را کلیک کنید. برای دریافت جزئیات بیمه تکمیلی اینجا را کلیک کنید.

img_yw_news
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ -

اطلاعیه پرداخت فیش ها به صورت اینترنتی

به اطلاع دانشجویان شبانه می رساند که از تاریخ 01/12/90 شهریه مربوط به واحدهای درسی را باید صورت اینترنتی پرداخت نمایند و از واریز فیش(به دلیل عدم امکان ثبت ) خودداری فرمایند . شایان ذکر است آن دسته از دانشجویانی که قبل از این تاریخ فیش واریز نموده اند تا پایان اسفند 1390 مهلت دارند که فیش های واریزی را جهت ثبت به امور مالی تحویل نمایند. در غیر اینصورت با توجه به اینترنتی شدن ثبت نام این فیش ها از ابتدای سال 91 قابل ثبت نمی باشند. 

img_yw_news
شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۰ -

اطلاعیه اخذ گزارش اسکان

((اطلاعیه))به اطلاع دانشجویان محترم می رساند جهت اخذ گزارش اسکان ( برای نیمسال دوم سال تحصیلی 91-90 ) از روز سه شنبه مورخه 13/10/90 لغایت 21/10/90 به امور خوابگاهها و امور مالی مراجعه فرمائید . شایان ذکر است مهلت اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شدامور مالی دانشگاه

معاونت اداری و پشتیبانی Vice Chancellor & logectics
Persian site map - English site map - Created in 0.03 seconds with 38 queries by YEKTAWEB 4463