|
 |
بایگانی بخش امور اداری: |
 |
|

چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ -
تجدید مزایده درختان
یک الی دو ردیف درختان تبریزی به تعداد حدوداً دو هزار عدد با قطرهای حدوداً ۶ الی ۱۹ سانتی متری
دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد درختان صنوبر موجود در محوطه پردیس جهتلوی خود با جزئیات مندرج در اسناد مزایده را با بهرهگیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) با شماره مزایده ۱۰۰۱۰۰۹۰۳۶۰۰۰۰۰۲ (شماره سیستمی ۱۴۰۱۱۰) به صورت الکترونیکی به فروش برساند.
زمان انتشار در سایت: ۱۶ لغایت ۳۰/۰۶/۱۴۰۱ مهلت دریافت اسناد مزایده:۲۰/۰۶/۱۴۰۱
تاریخ بازدید:۱۶ لغایت ۲۱/۰۶/۱۴۰۱ آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت:۳۰/۰۶/۱۴۰۱
زمان بازگشایی:۳۱/۰۶/۱۴۰۱ زمان اعلام به برنده:۰۲/۰۷/۱۴۰۱
ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی میباشد:
برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت میباشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت، بازگشایی پاکات، اعلام به برنده، واریز وجه، و تحویل کالا در بستر سامانه از این طریق امکان پذیر میباشد.
پیشنهاد میگردد قبل از ارائه پیشنهاد از اقلام موضوع مزایده بازدید به عمل آورید.
علاقهمندان به شرکت در مزایده میبایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شمارههای ذیل تماس حاصل نمایند:
مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه: ۱۴۵۶
اطلاعات تماس دفاتر ثبتنام سایر استانها در سایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش ثبتنام/ پروفایل مزایدهگر موجود است.
|
|

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ -
اطلاعیه در خصوص تحویل مدارک نفرات معرفی شده برای مصاحبه آزمون استخدامی وزات علوم، تحقیقات و فناوری – دانشگاه صنعتی ارومیه سال ۱۴۰۰
اطلاعیه در خصوص تحویل مدارک نفرات معرفی شده برای مصاحبه آزمون استخدامی وزات علوم، تحقیقات و فناوری – دانشگاه صنعتی ارومیه سال ۱۴۰۰
بدینوسیله از کلیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزات علوم، تحقیقات و فناوری (دانشگاه صنعتی ارومیه) دعوت میشود از تاریخ ۰۴/۰۷/۱۴۰۰ لغایت ۱۴/۰۷/۱۴۰۰ از ساعت ۹:۰۰ الی۱۳:۰۰ طبق جدول زمانبندی زیر به منظور ارائه مدارک درخواستی به آدرس ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر ۲، دانشگاه صنعتی ارومیه واحد امور اداری مراجعه فرمایید.
شماره تلفنهای ۳۱۹۸۰۲۰۶-۰۴۴ و ۳۱۹۸۰۲۷۵-۰۴۴ به منظور راهنمایی بیشتر آماده پاسخگویی به سوالات پذیرفته شدگان میباشند. عدم مراجعه و تحویل مدارک در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی شده و پذیرفته شده آزمون استخدامی حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.
ردیف
تاریخ مراجعه
رشته شغلی و کد شغل محل
۱
۰۴/۰۷/۱۴۰۰
کارشناس آزمایشگاه/کارگاهای فنی (۱۰۷۸۷) و (۱۰۷۹۰)
۲
۰۶/۰۷/۱۴۰۰
کارشناس امور پژوهشی (۱۰۷۸۸)
۳
۰۷/۰۷/۱۴۰۰
کارشناس بهداشت محیط (۱۰۷۹۴)
۴
۱۰/۰۷/۱۴۰۰ و ۱۱/۰۷/۱۴۰۰
کارشناس برنامهریزی
(۱۰۷۹۱)، (۱۰۷۹۲) و (۱۰۷۹۳)
۵
۱۲/۰۷/۱۴۰۰
حسابدار (۱۰۷۸۹)
۶
۱۴/۰۷/۱۴۰۰
مهندس مکانیک (۱۰۷۹۵)
مدارک مورد نیاز:
عکس ۴*۳ که درسال جاری گرفته شده باشد (۶ قطعه)
اصل و کپی دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی یا دانشنامه ممهور به مهر دانشگاه
اصل شناسنامه و تصویر آن از تمامی صفحات
اصل کارت ملی و تصویر آن ( پشت و روی کارت ملی )
اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم و تصویر آن ( ویژ ه برادران)
اصل مدارک و معرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور ( ویژه معلومین )
اصل کارت شناسایی ایثارگری و معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران یا مراجع ذیصلاح ( ویژه مشمولین سهمیه ایثارگران)
ارائه اصل و تصویر گواهی و مدارک دال بر گذراندن دورههای مهارتی مرتبط با رشته تحصیلی
ارائه اصل و تصویر مدارک و مستندات علمی و پژ وهشی
ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، جهت اصلاح حداکثر سن مقرر ( بر اساس تبصره ۲ صفحه ۳ دفترچه آزمون استخدامی- قسمت شرایط عمومی داوطلبان)
بدیهی است تحویل مدارک به منزله قبولی نهایی در آزمون نبوده و پس از بررسی مدارک و انجام مصاحبه، اسامی پذیرفتهشدگان نهایی متعاقبا از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد گردید.
|
شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ -
گفتگو با دکتر شیرزاد درخصوص حوزه اداری دانشگاه
نظم، چابکی و دقت نظر از مهمترین ارکان فعالیت موثر در حوزه اداری دانشگاه است. هرچند تلاش مدیران و کارکنان این حوزه در پیش زمینه موفقیتهای دانشگاه قرار دارد اما با نگاه عمیق و موشکافانه به کیفیت رشد و توسعه دانشگاه در سالهای اخیر، رد پای مدیریت و کارکنان حوزه اداری بسیار پررنگ و ملموس است.
آنچه می خوانید، شرح مختصری از فعالیتهای حوزه اداری دانشگاه، از زبان دکتر اکبر شیرزاد، مدیر امور اداری است.
|
|
چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ -
مناقصه خرید و طبخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی 99-98
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای توأم با ارزیابی فشرده "خرید و طبخ غذای دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه برای سال تحصیلی 99-98"
دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد تهیه غذای دانشجویان و کارکنان خود را برای دوحالت خرید و یا طبخ غذا از طریق برگزاری مناقصه به بخش خصوصی واگذار نماید. لذا از مناقصه گران محترم دعوت بعمل می آید جهت بازدید از محل و تهیه اسناد مناقصه مطابق برنامه زمانبندی زیر به دبیرخانه دانشگاه واقع در ارومیه، جاده بند، دانشگاه صنعتی ارومیه مراجعه نمایند و یا جهت دریافت الکترونیکی اسناد اینجا را کلیک کنند.
مهلت تهیه اسناد مناقصه: از تاریخ 98/05/03 لغایت 98/05/07
مهلت ارائه پیشنهادات: از تاریخ 98/05/03 لغایت 98/05/12
تاریخ بازگشایی پاکت های الف و ب: 98/05/13 و پاکت های ج: 98/05/14
مناقصه گران محترم میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 31980220 تدارکات دانشگاه تماس حاصل نمایند.
|
چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ -
فراخوان واگذاری رستوران مکمل به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 – 98
فراخوان واگذاری "رستوران مکمل دانشگاه صنعتی ارومیه به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 – 98"
دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد رستوران مکمل خود را در سال تحصیلی 99-98 با شرایط خاص از طریق برگزاری فراخوان به بخش خصوصی واگذار نماید. لذا از متقاضیان واجد شرایط دعوت بعمل می آید جهت بازدید از محل و تهیه اسناد فراخوان مطابق برنامه زمانبندی زیر به دبیرخانه دانشگاه واقع در ارومیه، جاده بند، دانشگاه صنعتی ارومیه مراجعه نمایند و یا جهت دریافت الکترونیکی اسناد اینجا را کلیک کنند.
مهلت تهیه اسناد فراخوان: از تاریخ 98/5/3 لغایت 98/5/7
مهلت ارائه پیشنهادات: از تاریخ 98/5/3 لغایت 98/5/12
تاریخ بازگشایی پاکت های الف و ب: 98/5/13 و پاکت های ج: 98/5/14
متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 31980220 تدارکات دانشگاه تماس حاصل نمایند.
|
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ -
آیین نامه نظام پیشنهادات
به منظور ایجاد محیط مناسب و فرصت برای مشارکت فکری اعضا در امور دانشگاه به صورت داوطلبانه و برخوردار کردن آنان از ثمرات مادی و معنوی، همچنین زمینه سازی نظام مدیریت مشارکتی، توسعه ارزشهای انسانی و استفاده از هوش، استعداد و خلاقیت آنها در راستای اهداف دانشگاه، آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تصویب قرار گرفته است.
کمیته نظام پیشنهادات با هدف همفکری و همدلی بیشتر و استفاده از امکانات موجود جهت افزایش بهرهوری در تمام زمینههای مؤثر، صرفهجوییهای اقتصادی و در نهایت ارتقاء برونداد از دی ماه سال 1396 شروع بکار نموده است.
دبیرخانه کمیته نظام پیشنهادات مستقر در امور اداری دانشگاه آماده دریافت فرم های ارائه پیشنهاد می باشد. بدیهی است پس از ثبت پیشنهاد و طی مراحل اداری، در صورت تصویب در کمیته نظام پیشنهادات، شخص پیشنهاد دهنده طبق آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تشویق قرار خواهد گرفت.
جهت دریافت آئین نامه نظام پیشنهادات اینجا کلیک نمائید.
جهت دریافت فرم ارائه پیشنهاد اینجا کلیک نمائید
|
دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ -
فرم درخواست ارتقاء اعضای غیر هیات علمی
قابل توجه همکاران محترم غیرهیات علمی رسمی، پیمانی و قراردادی:
با استناد به دستورالعمل اجرایی ارتقای رتبه اعضای دانشگاه و جدول مندرج در ماده 24 آئین نامه اعضای غیرهیات علمی
به پیوست فرم درخواست ارتقاء رتبه جهت بهرهبرداری همکاران محترم درج گردیده است.
جهت دانلود فرم اینجا کلیک نمائید.
موارد مهم و ضروری:
-کلیه اطلاعات درخواستی بصورت تایپ شده و در قالب فرم ارائه شده تکمیل گردد.
- مستندات هر ردیف بصورت جداگانه و با شماره گذاری، به ترتیب الصاق گردد. بدیهی است به درخواست های فاقد مستندات امتیازی تعلق نخواهد گرفت.
|
|
|
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ -
لیست دوره های آموزشی
در راستای توجه به موضوع آموزش و بهسازی نیروی انسانی برنامه های آموزشی متنوعی توسط حوزه مدیریت امور اداری دانشگاه تدوین گردیده است و در این میان آموزش های الکترونیکی و غیر حضوری کوتاه مدت محور اصلی برنامه های تدوین شده می باشد.
|
|
چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ -
سرشماری عمومی نفوس و مسکن
فراخوان سرشماری عمومی نفوس و مسکن
پیشرفـت کشور مسـتلزم اقـدام و عمـل بر پایه تدبیر و بـرنامهریزی صحیح است که این امر خود نیازمند اطلاع صحیح از آمار دقیق دارد. از این دیدگاه ، اجرای منظم سرشماری عمومی برای دستیابی به تصویری واقع بینانه از جامعه ایران،کاری بزرگ است که همکاری جدی ملت و دولت را می طلبد.
با عنایت به آغاز طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن و لزوم انجام این سرشماری به صورت اینترنتی از همکاران محترم دعوت میشود برای ثبت اطلاعات به سامانه مربوطه به آدرس www.sarshomari95.ir مراجعه نمایند.
مدیریت امور اداری
|
|
|
|
|
|
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ -
جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر بیمه مکمل (کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه)
قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه
قابل توجه کلیه همکاران محترم :
با توجه به عقد قرارداد بیمه مکمل درمان سال 95-94 با شرکت بیمه ایران ، بدینوسیله جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد. لازم به توضیح است به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در فرایند پرداخت هزینه های درمانی مطابق روال سال قبل ،نماینده شرکت بیمه، در روزهای دوشنبه هر هفته ضمن حضور در دانشگاه نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام خواهند نمود.برای دریافت جدول اینجا کلیک نمائید.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ -
فصل هشتم - آئین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه
بدینوسیله با اشاره به اجرای آئین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه ، مصوب هیات امنای محترم،فصل هشتم از آئین نامه مذکور ( مرخصی ها،بیمه و امور رفاهی) جهت اطلاع و بهره برداری لازم درج گردیده است. جهت دریافت فایل مربوطه اینجا کلیک نمائید.
|
سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ -
گواهینامه های پایان دوره مالیات بر ارزش افزوده
به اطلاع کلیه همکاران و دانشجویان محترم شرکت کننده در دوره مالیات بر ارزش افزوده می رساند با توجه به پیگیری های صورت گرفته، گواهینامه های پایان دوره مذکور آماده و قابل دریافت می باشد لذا جهت اخذ گواهینامه های خود به امور اداری دانشگاه مراجعه فرمائید.
|
چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ -
گواهی سابقه بیمه تامین اجتماعی
ضمن عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق روز افزون برای همکاران محترم دانشگاه صنعتی ارومیه،به اطلاع می رساند به همت امور اداری دانشگاه سوابق همکاران از سازمان تامین اجتماعی اخذ و در پرونده کارگزینی درج گردیده است .روگرفت از گواهی سوابق بیمه قابل دریافت می باشد.
|
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ -
دوره آموزشی احکام زندگی
به اطلاع کلیه شرکت کننده گان در دور دوم دوره آموزشی احکام زندگی می رساند ............................
|
یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱ -
آئین نامه حضور و غیاب
آئین نامه حضور و غیاب کارکنان دانشگاه صنعتی ارومیه مطابق با آئین نامه استخدامی اعضاء غیر هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری تهیه و از تاریخ 91/10/01 جهت اجراء ابلاغ گردید.جهت دانلود آئین نامه مذکور اینجا کلیک نمائید. همچنین برای دانلود بخشنامه داخلی نحوه استفاده از مرخصی اینجا کلیک نمائید.
|
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ -
خدمات هتل
به منظور ارائه خدمات به کارکنان، اساتید و دانشجویان محترم ، هتل شایان و هتل چهار ستاره جم شهر مشهد مقدس در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) آماده ارائه خدمات رفاهی و تفریحی با شرایط و تخفیفات ذیل می باشد.....
|
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ -
آخرین مهلت پیگیری وضعیت سهام عدالت
با استناد به نامه سازمان امور اقتصادی و دارائی استان آذربایجانغربی ، مهلت ثبت نام آندسته از دارندگان دعوتنامه سهام عدالت که تاکنون موفق به ثبت نام در شرکت های تعاونی سهام عدالت نشده اند تا مورخه 91/09/30 تمدید گردیده است. لذا به اطلاع کلیه همکاران محترم مشمول ، که دارای دعوتنامه فوق الذکر می باشند میرساند جهت ثبت و پیگیری آخرین وضعیت سهامداری خود به شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان مربوطه مراجعه نمایند.
|
|
|
|
|
دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ -
مشارکت در طرح شکرانه سلامت
احتراماً به اطلاع کلیه همکاران محترم می رساند به استناد نامه مدیر کل محترم بهزیستی استان، در راستای مشارکت کارکنان در طرح شکرانه سلامت ........
|
شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۱ -
آگهی استخدام تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی
به استناد نامه شماره 1114 مورخه 09/01/91 دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجانغربی در خصوص آگهی استخدام تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی بشرط اعزام به مناطق محروم یا سایر شهرستانهای استان، آگهی مذکور در سایت استانداری به آدرس www.tahavol-ag.ir و http://eservice.portal-ag.ir و با لحاظ شرایط ذیل قرار گرفته است.....
|
چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۱ -
اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی در خصوص دفترچه های درمانی
به اطلاع کلیه همکاران محترم تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی می رساند که به استناد اطلاعیه مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی ، از تاریخ 01//91/02 دفترچه هایی که فاقد کد ملی و بارکد باشند فاقد اعتبار بوده و مراکز درمانی از پذیرش آنها خودداری خواهند نمود،لذا جهت تعویض دفترچه های درمانی خود و درج کد ملی و بارکد جدید در اولین فرصت به شعب و کارگزاریهای رسمی سازمان تامین اجتماعی مراجعه فرمایید.
|
|
|
|
یکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰ -
اطلاعیه ثبت نام دوره های آموزشی ضمن خدمت از طریق سیستم مدیریت یادگیری (LMS)
به اطلاع همکاران محترم رسمی ،پیمانی و قراردادکارمعین می رساند جهت ثبت نام در دوره های ذیل حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه مورخ 29 دی ماه با مراجعه به امور اداری نسبت به ثبت نام اقدام نمایندعناوین دوره ها:1- هدفمندی یارانه ها2- امر به معروف و نهی از منکر3- مهندسی فرهنگی4- پدافند غیر عامل5- مدیریت زمان 6- و منابع انسانی
|