دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ -
شرح وظایف مدیریت امور حقوقیشرح وظایف حضور در جلسات دادگاه در مورد پروندههای مرتبط با دانشگاه و استماع اظهارات، رد یا قبول آن از نظر مسائل حقوقی مطالعه و بررسی قوانین و مقررات و ارائه پیشنهادات لازم به منظور برقرار نمودن رویه واحد حقوقی پیگیری مسائل حقوقی و پروندههای ارجاعی در دادگاهها، دیوان عدالت اداری تا حصول نتیجه انجام مشاوره و ارائه راهنمایی به واحدهای مختلف دانشگاه به منظور جلوگیری از اشتباهاتی که منجر به اختلافات حقوقی خواهند شد . تدوین اساسنامهها و آییننامههای مورد نیاز همکاری و اقدام در زمینه تهیه و تنظیم آرشیو حقوقی و نگهداری و طبقهبندی مصوبات تفکیک عرایض و شکایات واصله از مراجع ذیربط و ارجاع آن به واحدها و یا کمیتههای تخصصی تنظیم شکوائیه بر علیه اشخاص حقیقی و حقوقی متعرض حقوق دانشگاه در زمینههای مختلف نظارت بر نحوه عقدقراردادهای منعقده بین دانشگاه و اشخاص حقیقی یا حقوقی و تنظیم متن قراردادهای منعقده برای واحدهای مختلف نظارت بر حسن اجرای مفاد حقوقی مندرج در متن قراردادها حضور در جلسات دادگاه در مورد پروندههای مرتبط با دانشگاه و استماع اظهارات، رد یا قبول آن از نظر مسائل حقوقی مطالعه و بررسی قوانین و مقررات و ارائه پیشنهادات لازم به منظور برقرار نمودن رویه واحد حقوقی پیگیری مسائل حقوقی و پروندههای ارجاعی در دادگاهها، دیوان عدالت اداری تا حصول نتیجه انجام مشاوره و ارائه راهنمایی به واحدهای مختلف دانشگاه به منظور جلوگیری از اشتباهاتی که منجر به اختلافات حقوقی خواهند شد . تدوین اساسنامهها و آییننامههای مورد نیاز همکاری و اقدام در زمینه تهیه و تنظیم آرشیو حقوقی و نگهداری و طبقهبندی مصوبات تفکیک عرایض و شکایات واصله از مراجع ذیربط و ارجاع آن به واحدها و یا کمیتههای تخصصی تنظیم شکوائیه بر علیه اشخاص حقیقی و حقوقی متعرض حقوق دانشگاه در زمینههای مختلف انجام مکاتبات لازم با مراجع قضایی(اعم از دادگاه، نیروی انتظامی و ...) انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق و نیز 1- جمع آوری و بررسی و تنظیم اطلاعات جها استفاده در متن لوایح دفاعیه موسسه 2- جمع آوری ، بررسی و تنظیم اطلاعات جهت ارائه نظرات و آراء مشورتی در پاسخ پرسش های به عمل آمده از طرف واحدها یا مقامات دولتی در زمینه مسائل حقوقی 3- جمع آوری ، بررسی و تنظیم اطلاعات جهت تهیه و تدوین لوایح قانونی ، طرح تصویب نامه ها ، اساسنامه ها و آیین نامه های مورد نیاز 4- تهیه متن قراردادهای منعقده 5- تهیه دستور جلسات و صورتجلسات 6- شرکت در جلسات ، استماع اظهارات و رسیدگی به دعاوی و رد ویا قبول 7- ارسال طرح ها و مصوبات به مرجع و ارگان های مربوط 8- تفکیک عرایض و شکایات واصله از مراجع ذیربط و ارجاع به واحدها یا کمیته های تخصصی مربوط 9- رسطدگی به شکایات واصله در حد قوانین و مقررات مربوط و اعلام پاسخ به شاکی یا سازمان ارجاع کننده 10- همکاری و اقدام در تهیه آرشیو حقوقی و نگهداری طبقه بندی رونوشت مصوبات 11- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات و ارائه پیشنهادات به منظور برقرار نمودن رویه واحد حقوقی 12- تهیه گزارش از پرونده های محکومین جهت ارائه به مقامات و مراجع مربوط |