برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معاونت اداری و پشتیبانی::
اخبار و اطلاعیه ها::
بخشنامه ها::
امور اداری::
اداره امور حقوقی::
امور پشتیبانی::
امورمالی::
تدارکات::
مرکز داده و خدمات ماشینی::
فرمها::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: فراخوان مناقصه عمومی طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی خوی دانشگاه صنعتی ارومیه
:: فراخوان تجدید مناقصه عمومی طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه
:: برنامه حرکت سرویس دانشجویی در ایام فرجه
:: قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱
:: آگهی مزایده اجاره
:: معرفی ::
 | تاریخ ارسال: 1398/8/28 | 
تدارکات مسئول اصلی خرید تجهیزات، کالا و خدمات برای دانشگاه می باشد. کارپردازان همواره درتلاش هستند تا با مقایسه قیمت ها و کیفیت کالاها و خدمات، مناسب ترین، بهترین و ارزشمند ترین سفارش خرید را برای دانشگاه انجام دهند.
واحد خرید و تدارکات با تمامی بخش های دانشگاه در ارتباط است و به نوعی ارتباط دانشگاه با تامین کنندگان خارجی را برقرار می سازد. مدیر خرید و تدارکات به وسیله فرم درخواست کالا، از نیازهای مختلف آنها به کالا و تجهیزات و یا خدمات، آگاهی می یابد. سپس با جستجو در بازار و شناسایی تامین کنندگان موجود، بهترین آنها از نظر قیمت و کیفیت محصولات را، انتخاب می کند. استفاده از استراتژی قدرت چانه زنی خریداران ودرراستای قوانین وآیین نامه های مالی اداره تدارکات برای انتخاب تامین کننده مورد نظر مناقصه، مزایده و یا استعلام، برگزار می نماید. مسئول پیگیری و اجرای کلیه امور آن بر عهده رییس اداره تدارکات ومجموعه کارپردازان این اداره می باشد.
دفعات مشاهده: 801 بار   |   دفعات چاپ: 289 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: تدارکات ::
 | تاریخ ارسال: 1400/4/2 | 
علی کاظمی - مدیر تدارکات

AWT IMAGE

  کارشناسی  مرتبه علمی
: رشته و گرایش
عنوان دانشگاه
پست الکترونیکی
۰۴۴-۳۱۹۸۰۲۹۹ شماره تماس
پیمان بابایی- کارپرداز

AWT IMAGE

کارشناس مرتبه علمی
مهندسی ماشین آلات کشاورزی : رشته و گرایش
عنوان دانشگاه
Tadarokatuut.ac.ir پست الکترونیکی
۰۴۴-۳۱۹۸۰۲۲۰ شماره تماس
محمد عبادی - کارپرداز
AWT IMAGE

کارشناسی مرتبه علمی
حسابداری صنعتی : رشته و گرایش
- عنوان دانشگاه
- پست الکترونیکی
۰۴۴-۳۱۹۸۰۲۲۰ شماره تماس
رضا باقری - عامل مالی

AWT IMAGE

 کارشناس حقوق اداری مرتبه علمی
- : رشته و گرایش
- عنوان دانشگاه
- پست الکترونیکی
۰۴۴-۳۱۹۸۰۲۲۰ شماره تماس
دفعات مشاهده: 465 بار   |   دفعات چاپ: 183 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: شزح وظایف ::
 | تاریخ ارسال: 1398/8/28 | 
علی کاظمی
مدیر تدارکات
مدرک : کارشناس ارشد هوا فضا
وظایف مدیر :
. مدیریت واحد
. تقسیم وظایف
. برگزاری مناقصات و مزایداه ها
. نظارت بر کلیه خرید ها
. نیاز سنجی درخواست ها
. برگزاری فراخوان و استعلام های عمومی
 
پیمان بابایی
کارپرداز
مدرک : کارشناس ماشین آلات کشاورزی
شرح وظایف :
. کارپردازی
. استعلام قیمت
. نگهداری حساب تنخواه تدارکات
. سند نویسی فاکتورهای آژانس هواپیمایی
 
آقای رضا باقری
عامل مالی
مدرک : کارشناس حقوق
شرح وظایف :
. انجام تمام امورات مربوط به گردش مالی اسناد خرید شده اعم از تاًیید فاکتورها ، قبض ها ، سند نویسی تاًیید ،تسجیل تشخیص و رسیدگی مستندات فوق وارائه به امور مالی بابت بستانکار نمودن تنخواه تدارکات
. ثبت کلیه فاکتورها در سامانه بام
. ثبت خریدهای آموزش و نهاد رهبری در سیستم فوق
. طبقه بندی درخواستها و پیگیری برای خرید
. استعلام قیمت وبایگانی تمام نامه های اداره تدارکات
. مسئول سامانه تدارکات الکتونیک دولت
 
آقای ایراندوست
کارپرداز
مدرک : کارشناس ارشد مهندسی مکانیک
شرح وظایف :
. کارپردازی
. استعلام قیمت
. خرید کالای مورد نیاز معاونت دانشجویی وفرهنگی
. نگهداری حساب تنخواه تدارکات معاونت دانشجویی
 
شرح وظایف
 -ثبت اطلاعات برگزاری مناقصه ها و مزایده ها در پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصه ها.
-انجام کلیه امور تشریفات خریدها اعم ازخریدهای داخلی و خارجی.
-انجام کلیه امور تشریفات مناقصه ها و مزایده های دانشگاه.
 برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم درجهت تامین کالاهای مصرفی و اموال مورد نیاز دانشگاه
 ارائه لیست موجودی کــالا به واحدهای خدمات دهنده براســاس زمانبندی معیّن به منظور
استفـاده و جلوگیری ازخریدهای غیرضروری و رعایت استانداردهای نگهداری کالا درانبار
 برنامه ریـزی وارائه پیشنهادات لازم درارتباط با نگهداری وتوسعه سیستم مکـانیزه تـدارکات
ازطریق مطالعه سیــستم های پیشرفته علمـی در زمینه تدارکات وجـمع آوری نقطه نظـرات و
پیشنهادات صاحبنظران جهت بهینه سازی سیستم مذکور و ایجــاد وحــدت رویه در دانشگاه.
بخش خریدهای داخلی
 خرید کلیه لوازم مورد نیازواحدها، معاونت ها، و دانشکده ها اعم از خریدهای عمومی و
اختصاصی توسط کارپرداز واحد با کسب نظر کارشناسان مربوطه انجام می پذیرد
بخش مناقصات ، مزایده ها
 انجام کلیه امور مربوط به برگزاری مناقصه اعم ازآگهی در جراید عمومی .
 تهیه وتوزیع اسناد منــاقصه یا اسناد ارزیابی بین شرکت کنندگان.
 تشکیل جلســات کمسیون مناقصه.
 بازگشــایی استعلا م ها و پیشنهادها .
 تنظیم صورتجلسات تعیین برنده مناقصه یا مزایده.

 
دفعات مشاهده: 774 بار   |   دفعات چاپ: 283 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
معاونت اداری و پشتیبانی Vice Chancellor & logectics
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 62 queries by YEKTAWEB 4549