برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معاونت اداری و پشتیبانی::
اخبار و اطلاعیه ها::
بخشنامه ها::
امور اداری::
اداره امور حقوقی::
امور پشتیبانی::
امورمالی::
تدارکات::
فرمها::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: گفتگو با دکتر شیرزاد درخصوص حوزه اداری دانشگاه
:: مناقصه خرید و طبخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی 99-98
:: فراخوان واگذاری رستوران مکمل به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 – 98
:: آیین نامه نظام پیشنهادات
:: فرم درخواست ارتقاء اعضای غیر هیات علمی
:: در خصوص استفاده از مرخصی های باقیمانده ::

در خصوص استفاده از مرخصی های باقیمانده تا پایان سال

دفعات مشاهده: 2866 بار   |   دفعات چاپ: 575 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: دوره های آموزشی مجازی ::

دوره های آموزشی مجازی

دفعات مشاهده: 2024 بار   |   دفعات چاپ: 471 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: لیست دوره های آموزشی ::
 | تاریخ ارسال: 1395/8/25 | 

در راستای توجه به موضوع آموزش و بهسازی نیروی انسانی برنامه های آموزشی متنوعی توسط حوزه مدیریت امور اداری دانشگاه تدوین گردیده است و در این میان آموزش های الکترونیکی و غیر حضوری کوتاه مدت محور اصلی برنامه های تدوین شده می باشد.

دفعات مشاهده: 2141 بار   |   دفعات چاپ: 612 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: کاهش ساعات کار بانوان ::

قابل توجه همکاران بانوان شاغل در دانشگاه

به پیوست « قانون کاهش ساعات کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص » که به تصویب مجلس شورای اسلامی و تائید شورای نگهبان رسیده است جهت اطلاع و بهره بردارب بانوان محترم شاغل در دانشگاه درج می گردد.

مقتضی است همکاران ذی نفع درخواست و مستندات مندرج در ماده واحده قانون مذکور را جهت بررسی و اقدام لازم به امور اداری ارائه نمایند.

دریافت فایل

دفعات مشاهده: 1856 بار   |   دفعات چاپ: 561 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر بیمه مکمل (کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه) ::
 | تاریخ ارسال: 1394/8/11 | 

قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه

قابل توجه کلیه همکاران محترم :

با توجه به عقد قرارداد بیمه مکمل درمان سال 95-94 با شرکت بیمه ایران ، بدینوسیله جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد. لازم به توضیح است به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در فرایند پرداخت هزینه های درمانی مطابق روال سال قبل ،نماینده شرکت بیمه، در روزهای دوشنبه هر هفته ضمن حضور در دانشگاه نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام خواهند نمود.برای دریافت جدول اینجا کلیک نمائید.

دفعات مشاهده: 2823 بار   |   دفعات چاپ: 773 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: گفتگو با دکتر شیرزاد درخصوص حوزه اداری دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: 1400/4/12 | 
نظم، چابکی و دقت نظر از مهمترین ارکان فعالیت موثر در  حوزه اداری دانشگاه است. هرچند تلاش مدیران و کارکنان این حوزه در پیش زمینه موفقیتهای دانشگاه قرار دارد اما با نگاه عمیق و موشکافانه به کیفیت رشد و توسعه دانشگاه در سالهای اخیر، رد پای مدیریت و کارکنان حوزه اداری بسیار پررنگ و ملموس است.
آنچه می خوانید، شرح مختصری از فعالیتهای حوزه اداری دانشگاه، از زبان دکتر اکبر شیرزاد، مدیر امور اداری است. 

 
دفعات مشاهده: 283 بار   |   دفعات چاپ: 9 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: فرم درخواست تبدیل وضعیت استخدامی افراد مشمول ماده ۲۱ قانون خدمات رسانی به ایثارگران ::
 | تاریخ ارسال: 1399/9/18 | 
جهت دریافت فرم فرم درخواست تبدیل وضعیت استخدامی افراد مشمول ماده ۲۱ قانون خدمات رسانی به ایثارگران و بند "و" ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه اینجا را کلیک کنید.
دفعات مشاهده: 442 بار   |   دفعات چاپ: 39 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: مناقصه خرید و طبخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی 99-98 ::
 | تاریخ ارسال: 1398/5/2 | 
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای توأم با ارزیابی فشرده "خرید و طبخ غذای دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه برای سال تحصیلی 99-98"
 
دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد تهیه غذای دانشجویان و کارکنان خود را برای دوحالت خرید و یا طبخ غذا از طریق برگزاری مناقصه به بخش خصوصی واگذار نماید. لذا از مناقصه گران محترم دعوت بعمل می آید جهت بازدید از محل و تهیه اسناد مناقصه مطابق برنامه زمانبندی زیر به دبیرخانه دانشگاه واقع در ارومیه، جاده بند، دانشگاه صنعتی ارومیه مراجعه نمایند و یا جهت دریافت الکترونیکی اسناد اینجا را کلیک کنند.
 
مهلت تهیه اسناد مناقصه: از تاریخ 98/05/03 لغایت 98/05/07 
مهلت ارائه پیشنهادات: از تاریخ 98/05/03 لغایت 98/05/12 
تاریخ بازگشایی پاکت های الف و ب: 98/05/13 و پاکت های ج: 98/05/14
 
مناقصه‏ گران محترم می‏توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 31980220 تدارکات دانشگاه تماس حاصل نمایند.  
دفعات مشاهده: 993 بار   |   دفعات چاپ: 164 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: فراخوان واگذاری رستوران مکمل به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 – 98 ::
 | تاریخ ارسال: 1398/5/2 | 
فراخوان واگذاری "رستوران مکمل دانشگاه صنعتی ارومیه به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 98"
 
دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد رستوران مکمل خود را در سال تحصیلی 99-98 با شرایط خاص از طریق برگزاری فراخوان به بخش خصوصی واگذار نماید. لذا از متقاضیان واجد شرایط دعوت بعمل می آید جهت بازدید از محل و تهیه اسناد فراخوان مطابق برنامه زمانبندی زیر به دبیرخانه دانشگاه واقع در ارومیه، جاده بند، دانشگاه صنعتی ارومیه مراجعه نمایند و یا جهت دریافت الکترونیکی اسناد اینجا را کلیک کنند.
 
مهلت تهیه اسناد فراخوان: از تاریخ 98/5/3 لغایت 98/5/7 
مهلت ارائه پیشنهادات: از تاریخ 98/5/3 لغایت 98/5/12 
تاریخ بازگشایی پاکت های الف و ب: 98/5/13 و پاکت های ج: 98/5/14

 
متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 31980220 تدارکات دانشگاه تماس حاصل نمایند.  
دفعات مشاهده: 919 بار   |   دفعات چاپ: 156 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: آیین نامه نظام پیشنهادات ::
 | تاریخ ارسال: 1397/10/15 | 

به منظور ایجاد محیط مناسب و فرصت برای مشارکت فکری اعضا در امور دانشگاه به صورت داوطلبانه و برخوردار کردن آنان از ثمرات مادی و معنوی، همچنین زمینه سازی نظام مدیریت مشارکتی، توسعه ارزش‌های انسانی و استفاده از هوش، استعداد و خلاقیت آنها در راستای اهداف دانشگاه، آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تصویب قرار گرفته است.
کمیته نظام پیشنهادات با هدف همفکری و همدلی بیشتر و استفاده از امکانات موجود جهت افزایش بهره‌وری در تمام زمینه‌های مؤثر، صرفه‌جویی‌های اقتصادی و در نهایت ارتقاء برونداد از دی ماه سال 1396 شروع بکار نموده است.
دبیرخانه کمیته نظام پیشنهادات مستقر در امور اداری دانشگاه آماده دریافت فرم های ارائه پیشنهاد می باشد. بدیهی است پس از ثبت پیشنهاد و طی مراحل اداری، در صورت تصویب در کمیته نظام پیشنهادات، شخص پیشنهاد دهنده طبق آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تشویق قرار خواهد گرفت.


جهت دریافت آئین نامه نظام پیشنهادات اینجا کلیک نمائید.


جهت دریافت فرم ارائه پیشنهاد اینجا کلیک نمائید

دفعات مشاهده: 982 بار   |   دفعات چاپ: 166 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر بیمه مکمل ( کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ) ::
 | تاریخ ارسال: 1399/11/21 | 

قابل توجه کلیه همکاران محترم :

با توجه به عقد قرارداد بیمه مکمل درمان سال ۹۹-۱۴۰۰ با شرکت بیمه ایران ، بدینوسیله جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد. لازم به توضیح است به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در فرایند پرداخت هزینه های درمانی مطابق روال سال قبل ،نماینده شرکت بیمه، در روزهای دوشنبه هر هفته ساعت ۱۱ - ۱۳ ضمن حضور در دانشگاه نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام خواهند نمود.
برای دریافت جدول تعهدات بیمه تکمیلی اینجا را کلیک نمائید.
برای دریافت جدول مراکز قرارداد اینجا را کلیک کنید.
برای دریافت جزئیات بیمه تکمیلی اینجا را کلیک کنید.

دفعات مشاهده: 257 بار   |   دفعات چاپ: 25 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: 1398/12/6 | 

جهت دریافت اطلاعیه شروع قرارداد جدید و مدارک لازم جهت دریافت هزینه ها اینجا را کلیک کنید.

جهت دریافت جدول تعهدات بیمه تکمیل درمان سال 99-98 اینجا را کلیک کنید.

جهت دریافت لیست بیمارستانها،دندانپزشکان و چشم پزشکان معتمد طرف قراردادهای بیمه ایران اینجا را کلیک کنید.

دفعات مشاهده: 3659 بار   |   دفعات چاپ: 425 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: اطلاعیه پرداخت فیش ها به صورت اینترنتی ::
به اطلاع دانشجویان شبانه می رساند که از تاریخ 01/12/90 شهریه مربوط به واحدهای درسی را باید صورت اینترنتی پرداخت نمایند و از واریز فیش(به دلیل عدم امکان ثبت ) خودداری فرمایند . شایان ذکر است آن دسته از دانشجویانی که قبل از این تاریخ فیش واریز نموده اند تا پایان اسفند 1390 مهلت دارند که فیش های واریزی را جهت ثبت به امور مالی تحویل نمایند. در غیر اینصورت با توجه به اینترنتی شدن ثبت نام این فیش ها از ابتدای سال 91 قابل ثبت نمی باشند. 
دفعات مشاهده: 4117 بار   |   دفعات چاپ: 1205 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 186 بار   |   0 نظر
>
:: اطلاعیه اخذ گزارش اسکان ::

((اطلاعیه))

به اطلاع دانشجویان محترم می رساند جهت اخذ گزارش اسکان ( برای نیمسال دوم سال تحصیلی 91-90 ) از روز سه شنبه مورخه 13/10/90 لغایت 21/10/90 به امور خوابگاهها و امور مالی مراجعه فرمائید .


شایان ذکر است مهلت اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد

امور مالی دانشگاه

دفعات مشاهده: 4160 بار   |   دفعات چاپ: 1299 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 244 بار   |   0 نظر
>
معاونت اداری و پشتیبانی Vice Chancellor & logectics
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 112 queries by YEKTAWEB 4319