برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معاونت اداری و پشتیبانی::
اخبار و اطلاعیه ها::
بخشنامه ها::
امور اداری::
اداره امور حقوقی::
امور پشتیبانی::
امورمالی::
تدارکات::
فرمها::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: گفتگو با دکتر شیرزاد درخصوص حوزه اداری دانشگاه
:: مناقصه خرید و طبخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی 99-98
:: فراخوان واگذاری رستوران مکمل به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 – 98
:: آیین نامه نظام پیشنهادات
:: فرم درخواست ارتقاء اعضای غیر هیات علمی
:: در خصوص استفاده از مرخصی های باقیمانده ::

در خصوص استفاده از مرخصی های باقیمانده تا پایان سال

دفعات مشاهده: 2862 بار   |   دفعات چاپ: 575 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: دوره های آموزشی مجازی ::

دوره های آموزشی مجازی

دفعات مشاهده: 2024 بار   |   دفعات چاپ: 471 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: لیست دوره های آموزشی ::
 | تاریخ ارسال: 1395/8/25 | 

در راستای توجه به موضوع آموزش و بهسازی نیروی انسانی برنامه های آموزشی متنوعی توسط حوزه مدیریت امور اداری دانشگاه تدوین گردیده است و در این میان آموزش های الکترونیکی و غیر حضوری کوتاه مدت محور اصلی برنامه های تدوین شده می باشد.

دفعات مشاهده: 2139 بار   |   دفعات چاپ: 612 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: کاهش ساعات کار بانوان ::

قابل توجه همکاران بانوان شاغل در دانشگاه

به پیوست « قانون کاهش ساعات کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص » که به تصویب مجلس شورای اسلامی و تائید شورای نگهبان رسیده است جهت اطلاع و بهره بردارب بانوان محترم شاغل در دانشگاه درج می گردد.

مقتضی است همکاران ذی نفع درخواست و مستندات مندرج در ماده واحده قانون مذکور را جهت بررسی و اقدام لازم به امور اداری ارائه نمایند.

دریافت فایل

دفعات مشاهده: 1855 بار   |   دفعات چاپ: 561 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر بیمه مکمل (کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه) ::
 | تاریخ ارسال: 1394/8/11 | 

قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه

قابل توجه کلیه همکاران محترم :

با توجه به عقد قرارداد بیمه مکمل درمان سال 95-94 با شرکت بیمه ایران ، بدینوسیله جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد. لازم به توضیح است به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در فرایند پرداخت هزینه های درمانی مطابق روال سال قبل ،نماینده شرکت بیمه، در روزهای دوشنبه هر هفته ضمن حضور در دانشگاه نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام خواهند نمود.برای دریافت جدول اینجا کلیک نمائید.

دفعات مشاهده: 2821 بار   |   دفعات چاپ: 773 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: گواهینامه های پایان دوره مالیات بر ارزش افزوده ::
 | تاریخ ارسال: 1392/8/21 | 
به اطلاع کلیه همکاران و دانشجویان محترم شرکت کننده در دوره مالیات بر ارزش افزوده می رساند با توجه به پیگیری های صورت گرفته، گواهینامه های پایان دوره مذکور آماده و قابل دریافت   می باشد لذا جهت اخذ گواهینامه های خود به امور اداری دانشگاه مراجعه فرمائید.
دفعات مشاهده: 3251 بار   |   دفعات چاپ: 1015 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 33 بار   |   0 نظر
>
:: دوره آموزشی احکام زندگی ::
 | تاریخ ارسال: 1391/11/24 | 
به اطلاع کلیه شرکت کننده گان در دور دوم دوره آموزشی احکام زندگی می رساند ............................
دفعات مشاهده: 4454 بار   |   دفعات چاپ: 1248 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 143 بار   |   0 نظر
>
:: گفتگو با دکتر شیرزاد درخصوص حوزه اداری دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: 1400/4/12 | 
نظم، چابکی و دقت نظر از مهمترین ارکان فعالیت موثر در  حوزه اداری دانشگاه است. هرچند تلاش مدیران و کارکنان این حوزه در پیش زمینه موفقیتهای دانشگاه قرار دارد اما با نگاه عمیق و موشکافانه به کیفیت رشد و توسعه دانشگاه در سالهای اخیر، رد پای مدیریت و کارکنان حوزه اداری بسیار پررنگ و ملموس است.
آنچه می خوانید، شرح مختصری از فعالیتهای حوزه اداری دانشگاه، از زبان دکتر اکبر شیرزاد، مدیر امور اداری است. 

 
دفعات مشاهده: 278 بار   |   دفعات چاپ: 9 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: فرم درخواست تبدیل وضعیت استخدامی افراد مشمول ماده ۲۱ قانون خدمات رسانی به ایثارگران ::
 | تاریخ ارسال: 1399/9/18 | 
جهت دریافت فرم فرم درخواست تبدیل وضعیت استخدامی افراد مشمول ماده ۲۱ قانون خدمات رسانی به ایثارگران و بند "و" ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه اینجا را کلیک کنید.
دفعات مشاهده: 425 بار   |   دفعات چاپ: 39 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: مناقصه خرید و طبخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی 99-98 ::
 | تاریخ ارسال: 1398/5/2 | 
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای توأم با ارزیابی فشرده "خرید و طبخ غذای دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه برای سال تحصیلی 99-98"
 
دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد تهیه غذای دانشجویان و کارکنان خود را برای دوحالت خرید و یا طبخ غذا از طریق برگزاری مناقصه به بخش خصوصی واگذار نماید. لذا از مناقصه گران محترم دعوت بعمل می آید جهت بازدید از محل و تهیه اسناد مناقصه مطابق برنامه زمانبندی زیر به دبیرخانه دانشگاه واقع در ارومیه، جاده بند، دانشگاه صنعتی ارومیه مراجعه نمایند و یا جهت دریافت الکترونیکی اسناد اینجا را کلیک کنند.
 
مهلت تهیه اسناد مناقصه: از تاریخ 98/05/03 لغایت 98/05/07 
مهلت ارائه پیشنهادات: از تاریخ 98/05/03 لغایت 98/05/12 
تاریخ بازگشایی پاکت های الف و ب: 98/05/13 و پاکت های ج: 98/05/14
 
مناقصه‏ گران محترم می‏توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 31980220 تدارکات دانشگاه تماس حاصل نمایند.  
دفعات مشاهده: 991 بار   |   دفعات چاپ: 164 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: فراخوان واگذاری رستوران مکمل به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 – 98 ::
 | تاریخ ارسال: 1398/5/2 | 
فراخوان واگذاری "رستوران مکمل دانشگاه صنعتی ارومیه به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 98"
 
دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد رستوران مکمل خود را در سال تحصیلی 99-98 با شرایط خاص از طریق برگزاری فراخوان به بخش خصوصی واگذار نماید. لذا از متقاضیان واجد شرایط دعوت بعمل می آید جهت بازدید از محل و تهیه اسناد فراخوان مطابق برنامه زمانبندی زیر به دبیرخانه دانشگاه واقع در ارومیه، جاده بند، دانشگاه صنعتی ارومیه مراجعه نمایند و یا جهت دریافت الکترونیکی اسناد اینجا را کلیک کنند.
 
مهلت تهیه اسناد فراخوان: از تاریخ 98/5/3 لغایت 98/5/7 
مهلت ارائه پیشنهادات: از تاریخ 98/5/3 لغایت 98/5/12 
تاریخ بازگشایی پاکت های الف و ب: 98/5/13 و پاکت های ج: 98/5/14

 
متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 31980220 تدارکات دانشگاه تماس حاصل نمایند.  
دفعات مشاهده: 915 بار   |   دفعات چاپ: 154 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: آیین نامه نظام پیشنهادات ::
 | تاریخ ارسال: 1397/10/15 | 

به منظور ایجاد محیط مناسب و فرصت برای مشارکت فکری اعضا در امور دانشگاه به صورت داوطلبانه و برخوردار کردن آنان از ثمرات مادی و معنوی، همچنین زمینه سازی نظام مدیریت مشارکتی، توسعه ارزش‌های انسانی و استفاده از هوش، استعداد و خلاقیت آنها در راستای اهداف دانشگاه، آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تصویب قرار گرفته است.
کمیته نظام پیشنهادات با هدف همفکری و همدلی بیشتر و استفاده از امکانات موجود جهت افزایش بهره‌وری در تمام زمینه‌های مؤثر، صرفه‌جویی‌های اقتصادی و در نهایت ارتقاء برونداد از دی ماه سال 1396 شروع بکار نموده است.
دبیرخانه کمیته نظام پیشنهادات مستقر در امور اداری دانشگاه آماده دریافت فرم های ارائه پیشنهاد می باشد. بدیهی است پس از ثبت پیشنهاد و طی مراحل اداری، در صورت تصویب در کمیته نظام پیشنهادات، شخص پیشنهاد دهنده طبق آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تشویق قرار خواهد گرفت.


جهت دریافت آئین نامه نظام پیشنهادات اینجا کلیک نمائید.


جهت دریافت فرم ارائه پیشنهاد اینجا کلیک نمائید

دفعات مشاهده: 980 بار   |   دفعات چاپ: 166 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: فرم درخواست ارتقاء اعضای غیر هیات علمی ::
 | تاریخ ارسال: 1397/10/3 | 
قابل توجه همکاران محترم غیرهیات علمی رسمی، پیمانی و قراردادی:
با استناد به دستورالعمل اجرایی ارتقای رتبه اعضای دانشگاه و جدول مندرج در ماده 24 آئین نامه اعضای غیرهیات علمی 
به پیوست فرم درخواست ارتقاء رتبه جهت بهره­برداری همکاران محترم درج گردیده است.

جهت دانلود فرم اینجا کلیک نمائید.


موارد مهم و ضروری:
-کلیه اطلاعات درخواستی بصورت تایپ شده و در قالب فرم ارائه شده تکمیل گردد.
- مستندات هر ردیف بصورت جداگانه و با شماره گذاری، به ترتیب الصاق گردد. بدیهی است به درخواست های فاقد مستندات امتیازی تعلق نخواهد گرفت.
دفعات مشاهده: 1161 بار   |   دفعات چاپ: 220 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: سرشماری عمومی نفوس و مسکن ::
 | تاریخ ارسال: 1395/7/7 | 

فراخوان سرشماری عمومی نفوس و مسکن

 پیشرفـت کشور مسـتلزم اقـدام و عمـل بر پایه تدبیر و بـرنامه­ریزی صحیح است که این امر خود نیازمند اطلاع صحیح از آمار دقیق دارد. از این دیدگاه ، اجرای منظم سرشماری عمومی برای دستیابی به تصویری واقع بینانه از جامعه ایران،کاری بزرگ است که همکاری جدی ملت و دولت را می طلبد.

با عنایت به آغاز طرح سرشماری  عمومی نفوس و مسکن و لزوم انجام این سرشماری به صورت اینترنتی از همکاران محترم دعوت میشود برای ثبت اطلاعات به سامانه مربوطه به آدرس www.sarshomari95.ir مراجعه نمایند.

مدیریت امور اداری

دفعات مشاهده: 2661 بار   |   دفعات چاپ: 606 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران محترم ::

بخشنامه داخلی ادامه تحصیل همکاران محترم

دفعات مشاهده: 2675 بار   |   دفعات چاپ: 671 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: کارت اعتباری بانک ملی ::

کارت اعتباری بانک ملی

دفعات مشاهده: 3128 بار   |   دفعات چاپ: 615 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: امکانات رفاهی نوروزی سال 1395 ::
 | تاریخ ارسال: 1394/12/18 | 

مهمانسراهای قابل استفاده توسط اعضای محترم هیات علمی و کارکنان در نوروز 1395

دفعات مشاهده: 3550 بار   |   دفعات چاپ: 787 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: کارت اعتباری بیمه ملت ::
 | تاریخ ارسال: 1394/9/29 | 

 صدور کارت های اعتباری بیمه ملت
 

دفعات مشاهده: 2513 بار   |   دفعات چاپ: 727 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: فرم شناسایی فرآیندهای مشکل دار از نظر ارباب رجوع ::
 | تاریخ ارسال: 1394/8/27 | 

فرم شناسایی فرآیندهای مشکل دار از نظر ارباب رجوع 

دفعات مشاهده: 2334 بار   |   دفعات چاپ: 655 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: تشکیل هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان ::
 | تاریخ ارسال: 1394/2/25 | 
تشکیل هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان .....
دفعات مشاهده: 2616 بار   |   دفعات چاپ: 745 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: نخستین شماره خبرنامه خیرین آموزش عالی ::
 | تاریخ ارسال: 1393/11/29 | 
اتشار نخستین شماره خبرنامه خیرین آموزش عالی:
دفعات مشاهده: 3122 بار   |   دفعات چاپ: 904 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 1 بار   |   0 نظر
>
:: فعال نمودن پیامک شماره حساب ها ::
 | تاریخ ارسال: 1393/11/14 | 
فعال نمودن سیستم پیامک شماره حساب های همکاران نزد بانک ملی ایران............
دفعات مشاهده: 2971 بار   |   دفعات چاپ: 795 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: اطلاعیه صندوق رفاه اعضای هیات علمی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری ::
 | تاریخ ارسال: 1393/10/24 | 
اطلاعیه صندوق رفاه اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:.........
دفعات مشاهده: 3342 بار   |   دفعات چاپ: 884 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: اطلاعیه تکمیل فرم های ارزیابی سالانه ::
 | تاریخ ارسال: 1393/10/9 | 
اطلاعیه فوری جهت تکمیل فرمهای ارزیابی سالانه کارکنان غیر هیات علمی
دفعات مشاهده: 3119 بار   |   دفعات چاپ: 783 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: تشکیل هیات اجرایی منابع انسانی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: 1393/6/9 | 
در راستای اجرای بند 8 ماده 1 آئین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه،هیات اجرایی منابع انسانی تشکیل گردید.
دفعات مشاهده: 2703 بار   |   دفعات چاپ: 828 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: افزایش سقف وام خرید مسکن اعضای هیات علمی رسمی ::
 | تاریخ ارسال: 1393/6/9 | 
افزایش وام مسکن اعضای هیئت علمی رسمی
سقف تسهیلات وام مسکن اعضای هیئت علمی به یکصدمیلیون تومان افزایش یافت.
دفعات مشاهده: 2765 بار   |   دفعات چاپ: 773 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: تکمیل اطلاعات در سامانه بیمه سلامت ::
 | تاریخ ارسال: 1393/6/9 | 
تکمیل اطلاعات بیمه شدگان کارکنان دولت در سامانه امید
دفعات مشاهده: 3061 بار   |   دفعات چاپ: 792 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 1 بار   |   0 نظر
>
معاونت اداری و پشتیبانی Vice Chancellor & logectics
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 174 queries by YEKTAWEB 4319