در خصوص استفاده از مرخصی های باقیمانده تا پایان سال
دوره های آموزشی مجازی
در راستای توجه به موضوع آموزش و بهسازی نیروی انسانی برنامه های آموزشی متنوعی توسط حوزه مدیریت امور اداری دانشگاه تدوین گردیده است و در این میان آموزش های الکترونیکی و غیر حضوری کوتاه مدت محور اصلی برنامه های تدوین شده می باشد.
قابل توجه همکاران بانوان شاغل در دانشگاه
به پیوست « قانون کاهش ساعات کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص » که به تصویب مجلس شورای اسلامی و تائید شورای نگهبان رسیده است جهت اطلاع و بهره بردارب بانوان محترم شاغل در دانشگاه درج می گردد.
مقتضی است همکاران ذی نفع درخواست و مستندات مندرج در ماده واحده قانون مذکور را جهت بررسی و اقدام لازم به امور اداری ارائه نمایند.
قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه
قابل توجه کلیه همکاران محترم :
با توجه به عقد قرارداد بیمه مکمل درمان سال 95-94 با شرکت بیمه ایران ، بدینوسیله جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد. لازم به توضیح است به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در فرایند پرداخت هزینه های درمانی مطابق روال سال قبل ،نماینده شرکت بیمه، در روزهای دوشنبه هر هفته ضمن حضور در دانشگاه نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام خواهند نمود.برای دریافت جدول اینجا کلیک نمائید.
ردیف | تاریخ مراجعه | رشته شغلی و کد شغل محل |
۱ | ۰۴/۰۷/۱۴۰۰ | کارشناس آزمایشگاه/کارگاهای فنی (۱۰۷۸۷) و (۱۰۷۹۰) |
۲ | ۰۶/۰۷/۱۴۰۰ | کارشناس امور پژوهشی (۱۰۷۸۸) |
۳ | ۰۷/۰۷/۱۴۰۰ | کارشناس بهداشت محیط (۱۰۷۹۴) |
۴ | ۱۰/۰۷/۱۴۰۰ و ۱۱/۰۷/۱۴۰۰ | کارشناس برنامهریزی (۱۰۷۹۱)، (۱۰۷۹۲) و (۱۰۷۹۳) |
۵ | ۱۲/۰۷/۱۴۰۰ | حسابدار (۱۰۷۸۹) |
۶ | ۱۴/۰۷/۱۴۰۰ | مهندس مکانیک (۱۰۷۹۵) |
به منظور ایجاد محیط مناسب و فرصت برای مشارکت فکری اعضا در امور دانشگاه به صورت داوطلبانه و برخوردار کردن آنان از ثمرات مادی و معنوی، همچنین زمینه سازی نظام مدیریت مشارکتی، توسعه ارزشهای انسانی و استفاده از هوش، استعداد و خلاقیت آنها در راستای اهداف دانشگاه، آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تصویب قرار گرفته است.
کمیته نظام پیشنهادات با هدف همفکری و همدلی بیشتر و استفاده از امکانات موجود جهت افزایش بهرهوری در تمام زمینههای مؤثر، صرفهجوییهای اقتصادی و در نهایت ارتقاء برونداد از دی ماه سال 1396 شروع بکار نموده است.
دبیرخانه کمیته نظام پیشنهادات مستقر در امور اداری دانشگاه آماده دریافت فرم های ارائه پیشنهاد می باشد. بدیهی است پس از ثبت پیشنهاد و طی مراحل اداری، در صورت تصویب در کمیته نظام پیشنهادات، شخص پیشنهاد دهنده طبق آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تشویق قرار خواهد گرفت.
جهت دریافت آئین نامه نظام پیشنهادات اینجا کلیک نمائید.
جهت دریافت فرم ارائه پیشنهاد اینجا کلیک نمائید
فراخوان سرشماری عمومی نفوس و مسکن
پیشرفـت کشور مسـتلزم اقـدام و عمـل بر پایه تدبیر و بـرنامهریزی صحیح است که این امر خود نیازمند اطلاع صحیح از آمار دقیق دارد. از این دیدگاه ، اجرای منظم سرشماری عمومی برای دستیابی به تصویری واقع بینانه از جامعه ایران،کاری بزرگ است که همکاری جدی ملت و دولت را می طلبد.
با عنایت به آغاز طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن و لزوم انجام این سرشماری به صورت اینترنتی از همکاران محترم دعوت میشود برای ثبت اطلاعات به سامانه مربوطه به آدرس www.sarshomari95.ir مراجعه نمایند.
مدیریت امور اداری
کارت اعتباری بانک ملی
مهمانسراهای قابل استفاده توسط اعضای محترم هیات علمی و کارکنان در نوروز 1395
صدور کارت های اعتباری بیمه ملت
فرم شناسایی فرآیندهای مشکل دار از نظر ارباب رجوع