برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معاونت اداری و پشتیبانی::
اخبار و اطلاعیه ها::
بخشنامه ها::
امور اداری::
اداره امور حقوقی::
امور پشتیبانی::
امورمالی::
تدارکات::
مرکز داده و خدمات ماشینی::
فرمها::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: فراخوان مناقصه عمومی طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی خوی دانشگاه صنعتی ارومیه
:: فراخوان تجدید مناقصه عمومی طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه
:: برنامه حرکت سرویس دانشجویی در ایام فرجه
:: قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱
:: آگهی مزایده اجاره
:: در خصوص استفاده از مرخصی های باقیمانده ::

در خصوص استفاده از مرخصی های باقیمانده تا پایان سال

دفعات مشاهده: 3762 بار   |   دفعات چاپ: 779 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: دوره های آموزشی مجازی ::

دوره های آموزشی مجازی

دفعات مشاهده: 2453 بار   |   دفعات چاپ: 637 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: لیست دوره های آموزشی ::
 | تاریخ ارسال: 1395/8/25 | 

در راستای توجه به موضوع آموزش و بهسازی نیروی انسانی برنامه های آموزشی متنوعی توسط حوزه مدیریت امور اداری دانشگاه تدوین گردیده است و در این میان آموزش های الکترونیکی و غیر حضوری کوتاه مدت محور اصلی برنامه های تدوین شده می باشد.

دفعات مشاهده: 2519 بار   |   دفعات چاپ: 743 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: کاهش ساعات کار بانوان ::

قابل توجه همکاران بانوان شاغل در دانشگاه

به پیوست « قانون کاهش ساعات کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص » که به تصویب مجلس شورای اسلامی و تائید شورای نگهبان رسیده است جهت اطلاع و بهره بردارب بانوان محترم شاغل در دانشگاه درج می گردد.

مقتضی است همکاران ذی نفع درخواست و مستندات مندرج در ماده واحده قانون مذکور را جهت بررسی و اقدام لازم به امور اداری ارائه نمایند.

دریافت فایل

دفعات مشاهده: 2261 بار   |   دفعات چاپ: 718 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر بیمه مکمل (کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه) ::
 | تاریخ ارسال: 1394/8/11 | 

قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه

قابل توجه کلیه همکاران محترم :

با توجه به عقد قرارداد بیمه مکمل درمان سال 95-94 با شرکت بیمه ایران ، بدینوسیله جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد. لازم به توضیح است به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در فرایند پرداخت هزینه های درمانی مطابق روال سال قبل ،نماینده شرکت بیمه، در روزهای دوشنبه هر هفته ضمن حضور در دانشگاه نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام خواهند نمود.برای دریافت جدول اینجا کلیک نمائید.

دفعات مشاهده: 3254 بار   |   دفعات چاپ: 917 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: گواهینامه های پایان دوره مالیات بر ارزش افزوده ::
 | تاریخ ارسال: 1392/8/21 | 
به اطلاع کلیه همکاران و دانشجویان محترم شرکت کننده در دوره مالیات بر ارزش افزوده می رساند با توجه به پیگیری های صورت گرفته، گواهینامه های پایان دوره مذکور آماده و قابل دریافت   می باشد لذا جهت اخذ گواهینامه های خود به امور اداری دانشگاه مراجعه فرمائید.
دفعات مشاهده: 3672 بار   |   دفعات چاپ: 1182 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 33 بار   |   0 نظر
>
:: دوره آموزشی احکام زندگی ::
 | تاریخ ارسال: 1391/11/24 | 
به اطلاع کلیه شرکت کننده گان در دور دوم دوره آموزشی احکام زندگی می رساند ............................
دفعات مشاهده: 4834 بار   |   دفعات چاپ: 1389 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 143 بار   |   0 نظر
>
:: تجدید مزایده درختان ::
 | تاریخ ارسال: 1401/6/16 | 
یک الی دو ردیف درختان تبریزی به تعداد حدوداً دو هزار عدد با قطرهای حدوداً ۶ الی ۱۹ سانتی متری 

دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد درختان صنوبر موجود در محوطه پردیس جهتلوی خود با جزئیات مندرج در اسناد مزایده را با بهره­گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) با شماره مزایده ۱۰۰۱۰۰۹۰۳۶۰۰۰۰۰۲ (شماره سیستمی ۱۴۰۱۱۰) به صورت الکترونیکی به فروش برساند.

زمان انتشار در سایت: ۱۶ لغایت ۳۰/۰۶/۱۴۰۱     مهلت دریافت اسناد مزایده:۲۰/۰۶/۱۴۰۱
تاریخ بازدید:۱۶ لغایت ۲۱/۰۶/۱۴۰۱       آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت:۳۰/۰۶/۱۴۰۱
زمان بازگشایی:۳۱/۰۶/۱۴۰۱               زمان اعلام به برنده:۰۲/۰۷/۱۴۰۱


ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی می­باشد:
  1. برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می­باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت، بازگشایی پاکات، اعلام به برنده، واریز وجه، و تحویل کالا در بستر سامانه از این طریق امکان پذیر می­باشد.
  2. پیشنهاد می­گردد قبل از ارائه پیشنهاد از اقلام موضوع مزایده بازدید به عمل آورید.
  3. علاقه­مندان به شرکت در مزایده می­بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره­های ذیل تماس حاصل نمایند:
مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه: ۱۴۵۶
اطلاعات تماس دفاتر ثبت­نام سایر استان­ها در سایت سامانه (www.setadiran.ir)  بخش ثبت­نام/ پروفایل مزایده­گر موجود است.
دفعات مشاهده: 240 بار   |   دفعات چاپ: 35 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: اطلاعیه مخصوص معرفی شدگان مرحله اول آزمون استخدامی دانشگاه های کل کشور ::
 | تاریخ ارسال: 1400/7/26 | 
بدینوسیله به اطلاع معرفی شدگان محترم مرحله اول آزمون استخدامی دانشگاه‌های کشور می‌رساند مصاحبه‌ها تخصصی به ترتیب در سه پنل مجزا (دانش و مهارت شغلی ، نرم افزارها و دانش کامپیوتر و روانشناسی) به شرح جدول ذیل صورت می­پذیرد.
 ....
دفعات مشاهده: 1105 بار   |   دفعات چاپ: 204 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: اطلاعیه در خصوص تحویل مدارک نفرات معرفی شده برای مصاحبه  آزمون استخدامی وزات علوم، تحقیقات و فناوری – دانشگاه صنعتی ارومیه سال ۱۴۰۰ ::
 | تاریخ ارسال: 1400/6/31 | 
اطلاعیه در خصوص تحویل مدارک نفرات معرفی شده برای مصاحبه  آزمون استخدامی وزات علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه صنعتی ارومیه سال ۱۴۰۰

بدینوسیله از کلیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزات علوم، تحقیقات و فناوری (دانشگاه صنعتی ارومیه) دعوت می­شود از تاریخ ۰۴/۰۷/۱۴۰۰ لغایت ۱۴/۰۷/۱۴۰۰ از ساعت ۹:۰۰ الی۱۳:۰۰ طبق جدول زمانبندی زیر به منظور ارائه مدارک درخواستی به آدرس ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر ۲، دانشگاه صنعتی ارومیه واحد امور اداری مراجعه فرمایید.
شماره تلفنهای ۳۱۹۸۰۲۰۶-۰۴۴ و ۳۱۹۸۰۲۷۵-۰۴۴ به منظور راهنمایی بیشتر آماده پاسخگویی به سوالات پذیرفته شدگان می­باشند. عدم مراجعه و تحویل مدارک در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی شده و پذیرفته شده آزمون استخدامی حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.

 
ردیف تاریخ مراجعه رشته شغلی  و کد شغل محل
۱ ۰۴/۰۷/۱۴۰۰ کارشناس آزمایشگاه/کارگاهای فنی (۱۰۷۸۷) و (۱۰۷۹۰)
۲ ۰۶/۰۷/۱۴۰۰ کارشناس امور پژوهشی (۱۰۷۸۸)
۳ ۰۷/۰۷/۱۴۰۰ کارشناس بهداشت محیط (۱۰۷۹۴)
۴ ۱۰/۰۷/۱۴۰۰ و ۱۱/۰۷/۱۴۰۰ کارشناس  برنامه‌ریزی
(۱۰۷۹۱)، (۱۰۷۹۲) و (۱۰۷۹۳)
۵ ۱۲/۰۷/۱۴۰۰ حسابدار (۱۰۷۸۹)
۶ ۱۴/۰۷/۱۴۰۰ مهندس مکانیک (۱۰۷۹۵)
 
 
 
 
 
 
 
 
 





مدارک مورد نیاز:
عکس ۴*۳ که درسال جاری گرفته شده باشد (۶ قطعه)
اصل و کپی دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی یا دانشنامه ممهور به مهر دانشگاه
اصل شناسنامه و تصویر آن از تمامی صفحات
اصل کارت ملی و تصویر آن ( پشت و روی کارت ملی )
اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم و تصویر آن ( ویژ ه برادران)
اصل مدارک و معرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور ( ویژه معلومین )
اصل کارت شناسایی ایثارگری و معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران یا مراجع ذیصلاح ( ویژه مشمولین سهمیه ایثارگران)
ارائه اصل و تصویر گواهی و مدارک دال بر گذراندن دوره­های مهارتی مرتبط با رشته تحصیلی
ارائه اصل و تصویر مدارک و مستندات علمی و پژ وهشی

ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، جهت اصلاح حداکثر سن مقرر ( بر اساس تبصره ۲ صفحه ۳ دفترچه آزمون استخدامی- قسمت شرایط عمومی داوطلبان)

بدیهی است تحویل مدارک به منزله قبولی نهایی در آزمون نبوده و پس از بررسی مدارک و انجام مصاحبه، اسامی پذیرفتهشدگان نهایی متعاقبا از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد گردید.
 
دفعات مشاهده: 1289 بار   |   دفعات چاپ: 232 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: گفتگو با دکتر شیرزاد درخصوص حوزه اداری دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: 1400/4/12 | 
نظم، چابکی و دقت نظر از مهمترین ارکان فعالیت موثر در  حوزه اداری دانشگاه است. هرچند تلاش مدیران و کارکنان این حوزه در پیش زمینه موفقیتهای دانشگاه قرار دارد اما با نگاه عمیق و موشکافانه به کیفیت رشد و توسعه دانشگاه در سالهای اخیر، رد پای مدیریت و کارکنان حوزه اداری بسیار پررنگ و ملموس است.
آنچه می خوانید، شرح مختصری از فعالیتهای حوزه اداری دانشگاه، از زبان دکتر اکبر شیرزاد، مدیر امور اداری است. 

 
دفعات مشاهده: 1423 بار   |   دفعات چاپ: 392 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: فرم درخواست تبدیل وضعیت استخدامی افراد مشمول ماده ۲۱ قانون خدمات رسانی به ایثارگران ::
 | تاریخ ارسال: 1399/9/18 | 
جهت دریافت فرم فرم درخواست تبدیل وضعیت استخدامی افراد مشمول ماده ۲۱ قانون خدمات رسانی به ایثارگران و بند "و" ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه اینجا را کلیک کنید.
دفعات مشاهده: 8082 بار   |   دفعات چاپ: 197 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: مناقصه خرید و طبخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی 99-98 ::
 | تاریخ ارسال: 1398/5/2 | 
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای توأم با ارزیابی فشرده "خرید و طبخ غذای دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه برای سال تحصیلی 99-98"
 
دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد تهیه غذای دانشجویان و کارکنان خود را برای دوحالت خرید و یا طبخ غذا از طریق برگزاری مناقصه به بخش خصوصی واگذار نماید. لذا از مناقصه گران محترم دعوت بعمل می آید جهت بازدید از محل و تهیه اسناد مناقصه مطابق برنامه زمانبندی زیر به دبیرخانه دانشگاه واقع در ارومیه، جاده بند، دانشگاه صنعتی ارومیه مراجعه نمایند و یا جهت دریافت الکترونیکی اسناد اینجا را کلیک کنند.
 
مهلت تهیه اسناد مناقصه: از تاریخ 98/05/03 لغایت 98/05/07 
مهلت ارائه پیشنهادات: از تاریخ 98/05/03 لغایت 98/05/12 
تاریخ بازگشایی پاکت های الف و ب: 98/05/13 و پاکت های ج: 98/05/14
 
مناقصه‏ گران محترم می‏توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 31980220 تدارکات دانشگاه تماس حاصل نمایند.  
دفعات مشاهده: 1571 بار   |   دفعات چاپ: 378 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: فراخوان واگذاری رستوران مکمل به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 – 98 ::
 | تاریخ ارسال: 1398/5/2 | 
فراخوان واگذاری "رستوران مکمل دانشگاه صنعتی ارومیه به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 98"
 
دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد رستوران مکمل خود را در سال تحصیلی 99-98 با شرایط خاص از طریق برگزاری فراخوان به بخش خصوصی واگذار نماید. لذا از متقاضیان واجد شرایط دعوت بعمل می آید جهت بازدید از محل و تهیه اسناد فراخوان مطابق برنامه زمانبندی زیر به دبیرخانه دانشگاه واقع در ارومیه، جاده بند، دانشگاه صنعتی ارومیه مراجعه نمایند و یا جهت دریافت الکترونیکی اسناد اینجا را کلیک کنند.
 
مهلت تهیه اسناد فراخوان: از تاریخ 98/5/3 لغایت 98/5/7 
مهلت ارائه پیشنهادات: از تاریخ 98/5/3 لغایت 98/5/12 
تاریخ بازگشایی پاکت های الف و ب: 98/5/13 و پاکت های ج: 98/5/14

 
متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 31980220 تدارکات دانشگاه تماس حاصل نمایند.  
دفعات مشاهده: 1436 بار   |   دفعات چاپ: 318 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: آیین نامه نظام پیشنهادات ::
 | تاریخ ارسال: 1397/10/15 | 

به منظور ایجاد محیط مناسب و فرصت برای مشارکت فکری اعضا در امور دانشگاه به صورت داوطلبانه و برخوردار کردن آنان از ثمرات مادی و معنوی، همچنین زمینه سازی نظام مدیریت مشارکتی، توسعه ارزش‌های انسانی و استفاده از هوش، استعداد و خلاقیت آنها در راستای اهداف دانشگاه، آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تصویب قرار گرفته است.
کمیته نظام پیشنهادات با هدف همفکری و همدلی بیشتر و استفاده از امکانات موجود جهت افزایش بهره‌وری در تمام زمینه‌های مؤثر، صرفه‌جویی‌های اقتصادی و در نهایت ارتقاء برونداد از دی ماه سال 1396 شروع بکار نموده است.
دبیرخانه کمیته نظام پیشنهادات مستقر در امور اداری دانشگاه آماده دریافت فرم های ارائه پیشنهاد می باشد. بدیهی است پس از ثبت پیشنهاد و طی مراحل اداری، در صورت تصویب در کمیته نظام پیشنهادات، شخص پیشنهاد دهنده طبق آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تشویق قرار خواهد گرفت.


جهت دریافت آئین نامه نظام پیشنهادات اینجا کلیک نمائید.


جهت دریافت فرم ارائه پیشنهاد اینجا کلیک نمائید

دفعات مشاهده: 1515 بار   |   دفعات چاپ: 314 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: فرم درخواست ارتقاء اعضای غیر هیات علمی ::
 | تاریخ ارسال: 1397/10/3 | 
قابل توجه همکاران محترم غیرهیات علمی رسمی، پیمانی و قراردادی:
با استناد به دستورالعمل اجرایی ارتقای رتبه اعضای دانشگاه و جدول مندرج در ماده 24 آئین نامه اعضای غیرهیات علمی 
به پیوست فرم درخواست ارتقاء رتبه جهت بهره­برداری همکاران محترم درج گردیده است.

جهت دانلود فرم اینجا کلیک نمائید.


موارد مهم و ضروری:
-کلیه اطلاعات درخواستی بصورت تایپ شده و در قالب فرم ارائه شده تکمیل گردد.
- مستندات هر ردیف بصورت جداگانه و با شماره گذاری، به ترتیب الصاق گردد. بدیهی است به درخواست های فاقد مستندات امتیازی تعلق نخواهد گرفت.
دفعات مشاهده: 1678 بار   |   دفعات چاپ: 380 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: سرشماری عمومی نفوس و مسکن ::
 | تاریخ ارسال: 1395/7/7 | 

فراخوان سرشماری عمومی نفوس و مسکن

 پیشرفـت کشور مسـتلزم اقـدام و عمـل بر پایه تدبیر و بـرنامه­ریزی صحیح است که این امر خود نیازمند اطلاع صحیح از آمار دقیق دارد. از این دیدگاه ، اجرای منظم سرشماری عمومی برای دستیابی به تصویری واقع بینانه از جامعه ایران،کاری بزرگ است که همکاری جدی ملت و دولت را می طلبد.

با عنایت به آغاز طرح سرشماری  عمومی نفوس و مسکن و لزوم انجام این سرشماری به صورت اینترنتی از همکاران محترم دعوت میشود برای ثبت اطلاعات به سامانه مربوطه به آدرس www.sarshomari95.ir مراجعه نمایند.

مدیریت امور اداری

دفعات مشاهده: 3084 بار   |   دفعات چاپ: 757 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران محترم ::

بخشنامه داخلی ادامه تحصیل همکاران محترم

دفعات مشاهده: 3143 بار   |   دفعات چاپ: 844 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: کارت اعتباری بانک ملی ::

کارت اعتباری بانک ملی

دفعات مشاهده: 3666 بار   |   دفعات چاپ: 764 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: امکانات رفاهی نوروزی سال 1395 ::
 | تاریخ ارسال: 1394/12/18 | 

مهمانسراهای قابل استفاده توسط اعضای محترم هیات علمی و کارکنان در نوروز 1395

دفعات مشاهده: 4022 بار   |   دفعات چاپ: 984 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: کارت اعتباری بیمه ملت ::
 | تاریخ ارسال: 1394/9/29 | 

 صدور کارت های اعتباری بیمه ملت
 

دفعات مشاهده: 2926 بار   |   دفعات چاپ: 877 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: فرم شناسایی فرآیندهای مشکل دار از نظر ارباب رجوع ::
 | تاریخ ارسال: 1394/8/27 | 

فرم شناسایی فرآیندهای مشکل دار از نظر ارباب رجوع 

دفعات مشاهده: 2732 بار   |   دفعات چاپ: 818 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: تشکیل هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان ::
 | تاریخ ارسال: 1394/2/25 | 
تشکیل هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان .....
دفعات مشاهده: 3009 بار   |   دفعات چاپ: 879 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: نخستین شماره خبرنامه خیرین آموزش عالی ::
 | تاریخ ارسال: 1393/11/29 | 
اتشار نخستین شماره خبرنامه خیرین آموزش عالی:
دفعات مشاهده: 3576 بار   |   دفعات چاپ: 1091 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 1 بار   |   0 نظر
>
:: فعال نمودن پیامک شماره حساب ها ::
 | تاریخ ارسال: 1393/11/14 | 
فعال نمودن سیستم پیامک شماره حساب های همکاران نزد بانک ملی ایران............
دفعات مشاهده: 3337 بار   |   دفعات چاپ: 926 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: اطلاعیه صندوق رفاه اعضای هیات علمی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری ::
 | تاریخ ارسال: 1393/10/24 | 
اطلاعیه صندوق رفاه اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:.........
دفعات مشاهده: 3941 بار   |   دفعات چاپ: 1025 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: اطلاعیه تکمیل فرم های ارزیابی سالانه ::
 | تاریخ ارسال: 1393/10/9 | 
اطلاعیه فوری جهت تکمیل فرمهای ارزیابی سالانه کارکنان غیر هیات علمی
دفعات مشاهده: 3573 بار   |   دفعات چاپ: 983 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
معاونت اداری و پشتیبانی Vice Chancellor & logectics
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 174 queries by YEKTAWEB 4538