برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با روابط عمومی::
روابط عمومی دانشگاه::
مدیریت و کارکنان::
اخبار و اطلاعیه ها::
آشنایی با دانشگاه صنعتی ::
فرم ها::
نشریات::
آلبوم عکس::
تلفن های دانشگاه::
تماس با ما::
آرشیو اخبار و اطلاعیه ها::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: آئین روایت گری دفاع مقدس در دانشگاه برگزار شد
:: بازدید معاون ارتباطات و پیگیری حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی از دانشگاه صنعتی ارومیه
:: انتصاب خانم بابایی به سمت سرپرست مدیریت امور اداری دانشگاه
:: بازدید هیأت رئیسه دانشگاه از موکب اربعین دانشگاه در مرز تمرچین
:: امضا تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه صنعتی ارومیه و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان
:: برگزاری جلسه گفت و گو دانشجویان دانشکده فنی مهندسی خوی و سرپرست دانشگاه
:: تقدیر از خادمین هیات عزاداری دانشگاه 
:: پیام دکتر مختاریان سرپرست دانشگاه به مناسبت روز کارمند
:: گزارش تصویری برگزاری هیات عزاداری دانشگاه
:: امضا تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه صنعتی ارومیه و اداره کل صمت استان
:: دوازدهمین شماره خبرنامه دانشگاه منتشر شد
:: بازدید دکتر عتباتی رئیس دادگستری استان و مهندس دستگاهی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان از دانشگاه صنعتی ارومیه 
:: دکتر سپهر رازی، به مرتبه ی دانشیاری ارتقا یافت
:: اطلاعیه تعطیلات تابستانی سال ۱۴۰۱ دانشگاه صنعتی ارومیه
:: دکتر فرهنگ علیاری به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت
:: دکتر عارف علیپور به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت
:: انتصاب دکتر ممیزی به سمت سرپرست آزمایشگاه مرکزی دانشگاه
:: دکتر عزالدین بخت‌آور به مرتبه استادی ارتقا یافت
:: دکتر یعقوب پوراسد، به مرتبه ی دانشیاری ارتقا یافت
:: دیدار سرپرست دانشگاه با مسئول بسییج دانشجویی استان
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: ‌اطلاعیه در خصوص زمان و نحوه شروع کلاسها برای ورودیهای ۱۴۰۱مقطع کارشناسی
:: ‌اطلاعیه در خصوص زمان و نحوه شروع کلاسها برای ورودیهای ۱۴۰۱مقطع کارشناسی
:: اطلاعیه شماره ۲ - ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ۱۴۰۱
:: راهنمای ثبت نام کارشناسی ورودی ۱۴۰۱
:: اطلاعیه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی ۱۴۰۱
:: اطلاعیه طرح پایش سلامت جسم و روان ویژه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه صنعتی ارومیه
:: اطلاعیه طرح پایش سلامت جسم و روان ویژه دانشجویان ورودی جدید
:: رنامه زمانبندی برگزاری دوره های سازمان نظام مهندسی پاییز سال ۱۴۰۱
:: اطلاعیه مهم در مورد انتخاب واحد دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده انرژی های تجدیدپذیر
:: اطلاعیه رزرو خوابگاهها برای ورودیهای قدیم نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱
:: اطلاعیه امور خوابگاه ها در خصوص دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا ورودی جدید ۱۴۰۱
:: دروس ارائه شده ، برنامه کلاسی دانشکده فنی و مهندسی خوی در نیمسال اول ۱۴۰۱۱
:: بازدید از مرکز میکروماشین ارومیه و شرکت کیمیا کلر کبودان
:: استفاده از دوره فرصت مطالعاتی جامعه و صنعت برای اعضای هیئت علمی
:: اطلاعیه ثبت نام دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ورودی جدید ۱۴۰۱ متقاضی اسکان در خوابگاه در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱
:: برگزاری مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای حضرت در دانشکده فنی و مهندسی خوی
:: تمدید پیش ثبت نام دانشجویان متقاضی خوابگاه دانشکده فنی و مهندسی خوی برای نیمسال اول ۱۴۰۱
:: اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی ارومیه در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱
:: راهنمای درخواست های الکترونیکی دانشجویان مقطع کارشناسی
:: راهنمای پیش ثبت نام سرای دانشجویی برای دانشجویان جدید الورود
:: روابط عمومی دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: 1394/2/5 | 

AWT IMAGE

 

روابط عمومی در دانشگاه صنعتی ارومیه یکی از اجزای واحدهای تابعه حوزه ریاست بوده و همواره زیر نظر مستقیم رییس بعنوان مدیریت عالی دانشگاه انجام وظیفه می کند.




مهمترین‌ وظیفه‌ روابط عمومی‌، شناخت‌ افکار عمومی و ایجاد افکار مساعد و خلق گرایش های مطلوب در میان مخاطبان سازمان‌ است‌ که‌ هم‌ در درون‌ و هم‌ در بیرون‌ از سازمان‌ دنبال‌ می‌شود. این‌ وظیفه‌، در روابط عمومی دانشگاه صنعتی ارومیه، در قالب‌ مجموعه‌ای‌ از فعالیتهای‌ ارتباطی‌ صورت‌ می‌گیرد که‌ آنها تحت‌ پست های سازمانی مدیریت روابط عمومی، کارشناس‌ ارتباطات و امور رسانه ها‌، کارشناس امور هنری و تبلیغات، کارشناس پژوهش ‌ و برنامه‌ریزی‌ و سنجش‌ افکار و امور انتشارات انجام می شود:

۱- مدیریت روابط عمومی
·         مطالعه و آگاهی از اهداف، سیاستهای آلی و قوانین و مقررات حاکم بر فعالیتهای سازمان و اتخاذ اقدامات هماهنگ با آن.

·         تحلیل و تشریح ارزشها، ویژگیها، دیدگاهها، سیاستها و برنامه ریزیهای سازمان و تبیین آنها برای افراد زیر مجموعه.

·         حضور در کادر رهبری سازمان و دادن مشاوره به مدیر ارشد سازمان به منظور اجرای هرچه بهتر وظیفه رهبری و مدیریت سازمان.

·         تدوین بودجه پیشنهادی روابط عمومی و دفاع از آن تا تصویب نهایی.

·         شرکت در جلسات سالانه و ماهیانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات جهت هماهنگ سازی اهداف روابط عمومی با اهداف کلی وزارت خانه.

۲- کارشناس ارتباطات‌ و رسانه ها
·         سیاستگذاری‌، برنامه‌ریزی‌ و کاربرد شیوه‌ها و برنامه‌های‌ مناسب‌ برای‌ انعکاس‌ اهداف‌، سیاستها، فعالیت‌ها، برنامه‌ها و مواضع‌ سازمان‌ به‌ مخاطبان‌، رسانه‌ها و جامعه‌.

·         عضویت‌ و شرکت‌ در جلسه‌های‌ مهم‌ دانشگاه به‌ منظور آگاهی‌ از سیاستها، خط مشی‌ها، برنامه‌ها و روند فعالیتها و نیز آگاهی‌ از نتایج‌ سایر نشستها و گردهمایی‌ها و جلسه‌ها.

·         برنامه‌ریزی‌ و اطلاع‌رسانی‌ به‌ مردم‌ درباره‌ عملکرد دانشگاه به‌ انگیزه‌ تنویر افکار عمومی‌.

·         ایجاد ارتباط احسن‌ با مطبوعات‌، رادیو، تلویزیون‌ و خبرگزاری‌ها و بهره‌برداری‌ بهینه‌ از آنها برای‌اطلاع‌رسانی‌ به‌ مراکز مرتبط.

·         ایجاد زمینه های درآمد زایی از طریق برقراری ارتباطات موثر درون سازمانی و برون سازمانی با استفاده از امکانات موجود و در اختیار روابط عمومی

۳- کارشناس امور هنری و تبلیغات
·         پوشش‌ تبلیغی‌ ساختمانها و فضاهای‌ عمومی‌ دانشگاه در گرامیداشت‌ ایام‌ و مناسبتهای‌ ویژه‌.

·         طراحی‌ و تولید هدایای‌ تبلیغاتی‌ برای‌ اهدا به‌ مخاطبان‌ (متناسب‌ با سلایق‌ و علایق‌ قشره).

·         تهیه‌، تدوین‌ و اجرای‌ تقویم‌ مراسم‌ داخل‌ دانشگاه جهت تنظیم عملکردهای خاص روابط عمومی.

·         تهیه نرم افزار تور مجازی جهت معرفی هرچه بهتر و موثرتر سازمان در نزد افکار عمومی خارجی و داخلی.

·         مدیریت پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه در جهت توسعه روابط عمومی الکترونیک و اطلاع رسانی اخبار مهم مرتبط با سازمان از طریق سایت روابط عمومی.

·         مستند سازی عملکردی های دانشگاه.

۴- کارشناس پژوهش‌ و برنامه‌ریزی‌ و سنجش افکار
·         تهیه‌ گزارشهای‌ تحلیلی‌ ادواری‌ (ماهانه‌/فصلی‌/سالانه‌) از افکار عمومی‌ داخل‌ و خارج‌ از سازمان‌ برای‌ارائه‌ به‌ مدیریت‌.

·         نقد و بررسی‌ بازتاب‌ فعالیتهای‌ سازمان‌ در نظر گروههای مختلف مرتبط با دانشگاه از یکسو و مدیران‌ و کارکنان‌ از سوی‌ دیگر و ارائه‌ گزارش‌ آن‌ به‌ مدیریت‌.

·         سنجش‌ افکار عمومی‌ درون‌ سازمانی‌ به‌ منظور بازیابی‌ مسائل‌ و ارائه‌ راه‌کارهای‌ مناسب‌ به‌ مدیریت‌.

·         طراحی‌ و اجرای‌ نظام‌ گردآوری‌ پیشنهادهای‌ کارکنان‌ به‌ منظور ترغیب‌ کارکنان‌ به‌ مشارکت‌ هرچه‌مؤثرتر در بهبود جریان‌ امور سازمان‌.

·         نظارت‌ و ارزیابی‌ فعالیتها و اعمال‌ نتایج‌ حاصل‌ در برنامه‌های ارائه شده توسط روابط عمومی جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه های ارائه شده.

۵- امور انتشارات
·         تدوین‌ کتب‌، جزوه‌ها و تهیه‌ مواد انتشاراتی‌ به‌ منظور معرفی‌ دانشگاه.‌

·         تدوین‌ و انتشار خلاصه‌ عملکرد سالانه‌ دانشگاه برای‌ ارائه‌ به‌ افکار عمومی‌.

·         انتشار نشریه‌ داخلی‌ و برون‌ سازمانی‌ دانشگاه.

۶- سالن های همایش و آمفی تئاترهای تحت نظارت روابط عمومی


۱. سالن آمفی تئاتر با گنجایش ۸۰ نفر
۲. اتاق جلسات با گنجایش حدود ۲۵ نفر ویژه جلسات شورای دانشگاه، شورای فرهنگی و ....

دفعات مشاهده: 3057 بار   |   دفعات چاپ: 886 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
روابط عمومی publicrelations
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 43 queries by YEKTAWEB 4460