برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با روابط عمومی::
روابط عمومی دانشگاه::
مدیریت و کارکنان::
اخبار و اطلاعیه ها::
آشنایی با دانشگاه صنعتی ::
فرم ها::
نشریات::
آلبوم عکس::
تلفن های دانشگاه::
تماس با ما::
آرشیو اخبار و اطلاعیه ها::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: انعکاس خبر معارفه سرپرست دانشگاه در پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم
:: بازدید دکتر خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از دانشگاه صنعتی ارومیه
:: بازدید دکتر اسماعیلی مدیرکل اداره کل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم از دانشگاه صنعتی ارومیه
:: انعکاس خبر مراسم تکریم ریاست و معارفه سرپرست دانشگاه صنعتی ارومیه در صدا و سیمای استان
:: آئین تکریم ریاست و معارفه سرپرست دانشگاه صنعتی ارومیه برگزار شد
:: بازدید سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی از مجموعه آزمایشگاهی و مرکز کارآفرینی
:: کسب سهمیه المپیاد ورزشی دانشجویی توسط دانشجو، صحرا صابر نعمتی
:: مراسم بزرگداشت هفته جمعیت برگزار شد
:: صعود ۷۸ پله‌ای رتبه دانشگاه صنعتی ارومیه در نظام رتبه‌بندی سایماگو ۲۰۲۲
:: برگزاری نشست شورای مدیران حقوقی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۳ کشور
:: انتصاب خانم باقرزاده و آقای شریفی به سمت های مدیریت و معاونت مدیر امور مالی دانشگاه
:: آیین اعطای حکم سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی
:: ضیافت شام دانشگاه به مناسبت هفته معلم
:: انتصاب دکتر مشکوه به سمت معاونت آموزشی و پژوهشی
:: بازدید رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی از دانشگاه صنعتی ارومیه
:: بازدید سرپرست دانشگاه از سرای دانشجویی خلیلی
:: حضور پرشور و گسترده دانشگاهیان دانشگاه صنعتی ارومیه در راهپیمایی روز قدس
:: برگزاری نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه
:: حضور سرپرست و مسئول نهاد نمایندگی دانشگاه در نشست مشترک استاندار آذربایجان غربی و نماینده ولی فقیه در استان با روسای دانشگاه‌های استان
:: مراسم ویژه شب اول قدر و ضربت خوردن امیر المومنین در دانشگاه برگزار شد
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: برنامه زمانبندی  برگزاری دوره های بانک ملت بهار سال ۱۴۰۱
:: فایل راهنمای کلاس آنلاین ویژه بانک ملت
:: راهنمای شرکت در آزمون آنلاین سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی
:: اطلاعیه مصاحبه دکتری ۱۴۰۱
:: فراخوان پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری
:: اطلاعیه کارآموزی
:: اطلاعیه اداره آموزش برای انتخاب واحد دروس کار آموزی و پروژه ترم تابستان ۰۰۳
:: کنفرانس ملی ماشین کاری و ابزار شناسی پیشرفته
:: کنفرانس کاربرد مواد و ساخت پیشرفته
:: تأخیر کلاس‌های روز دوشنبه ۵ ادریبهشت(به دلیل شب زنده‌‌داری شب قدر)
:: برنامه زمانبندی و گروهبندی برگزاری دوره های سازمان نظام مهندسی بهار سال ۱۴۰۱
:: اخذ مجوز پذیرش دانشجو در رشته کارشناسی مهندسی انرژی
:: اطلاعیه بازگشایی خوابگاهها در فروردین ۱۴۰۱
:: انتصاب دکتر بلوکی به سمت سرپرست مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه
:: اطلاعیه تخصیص ظرفیت جدید برای دانشجویان دختر کارشناسی ۹۷ و ۹۸
:: اجاره بهای سراهای دانشجویی نیمسال دوم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
:: اطلاعیه حضوری شدن آموزشهای دانشگاه برای مقاطع مختلف تحصیلی
:: اطلاعیه سراهای دانشجویی تحصیلات تکمیلی
:: اطلاعیه نحوه برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه
:: اطلاعیه اعلام نتایج پذیرش استعداد درخشان
:: روابط عمومی دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: 1394/2/5 | 

AWT IMAGE

روابط عمومی در دانشگاه صنعتی ارومیه یکی از اجزای واحدهای تابعه حوزه ریاست بوده و همواره زیر نظر مستقیم رییس بعنوان مدیریت عالی دانشگاه انجام وظیفه می کند.

مهمترین‌ وظیفه‌ روابط عمومی‌، شناخت‌ افکار عمومی و ایجاد افکار مساعد و خلق گرایش های مطلوب در میان مخاطبان سازمان‌ است‌ که‌ هم‌ در درون‌ و هم‌ در بیرون‌ از سازمان‌ دنبال‌ می‌شود. این‌ وظیفه‌، در روابط عمومی دانشگاه صنعتی ارومیه، در قالب‌ مجموعه‌ای‌ از فعالیتهای‌ ارتباطی‌ صورت‌ می‌گیرد که‌ آنها تحت‌ پست های سازمانی مدیریت روابط عمومی، کارشناس‌ ارتباطات و امور رسانه ها‌، کارشناس امور هنری و تبلیغات، کارشناس پژوهش ‌ و برنامه‌ریزی‌ و سنجش‌ افکار و امور انتشارات انجام می شود:

1- مدیریت روابط عمومی
·         مطالعه و آگاهی از اهداف، سیاستهای آلی و قوانین و مقررات حاکم بر فعالیتهای سازمان و اتخاذ اقدامات هماهنگ با آن.

·         تحلیل و تشریح ارزشها، ویژگیها، دیدگاهها، سیاستها و برنامه ریزیهای سازمان و تبیین آنها برای افراد زیر مجموعه.

·         حضور در کادر رهبری سازمان و دادن مشاوره به مدیر ارشد سازمان به منظور اجرای هرچه بهتر وظیفه رهبری و مدیریت سازمان.

·         تدوین بودجه پیشنهادی روابط عمومی و دفاع از آن تا تصویب نهایی.

·         شرکت در جلسات سالانه و ماهیانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات جهت هماهنگ سازی اهداف روابط عمومی با اهداف کلی وزارت خانه.

2- کارشناس ارتباطات‌ و رسانه ها
·         سیاستگذاری‌، برنامه‌ریزی‌ و کاربرد شیوه‌ها و برنامه‌های‌ مناسب‌ برای‌ انعکاس‌ اهداف‌، سیاستها، فعالیت‌ها، برنامه‌ها و مواضع‌ سازمان‌ به‌ مخاطبان‌، رسانه‌ها و جامعه‌.

·         عضویت‌ و شرکت‌ در جلسه‌های‌ مهم‌ دانشگاه به‌ منظور آگاهی‌ از سیاستها، خط مشی‌ها، برنامه‌ها و روند فعالیتها و نیز آگاهی‌ از نتایج‌ سایر نشستها و گردهمایی‌ها و جلسه‌ها.

·         برنامه‌ریزی‌ و اطلاع‌رسانی‌ به‌ مردم‌ درباره‌ عملکرد دانشگاه به‌ انگیزه‌ تنویر افکار عمومی‌.

·         ایجاد ارتباط احسن‌ با مطبوعات‌، رادیو، تلویزیون‌ و خبرگزاری‌ها و بهره‌برداری‌ بهینه‌ از آنها برای‌اطلاع‌رسانی‌ به‌ مراکز مرتبط.

·         ایجاد زمینه های درآمد زایی از طریق برقراری ارتباطات موثر درون سازمانی و برون سازمانی با استفاده از امکانات موجود و در اختیار روابط عمومی

3- کارشناس امور هنری و تبلیغات
·         پوشش‌ تبلیغی‌ ساختمانها و فضاهای‌ عمومی‌ دانشگاه در گرامیداشت‌ ایام‌ و مناسبتهای‌ ویژه‌.

·         طراحی‌ و تولید هدایای‌ تبلیغاتی‌ برای‌ اهدا به‌ مخاطبان‌ (متناسب‌ با سلایق‌ و علایق‌ قشره).

·         تهیه‌، تدوین‌ و اجرای‌ تقویم‌ مراسم‌ داخل‌ دانشگاه جهت تنظیم عملکردهای خاص روابط عمومی.

·         تهیه نرم افزار تور مجازی جهت معرفی هرچه بهتر و موثرتر سازمان در نزد افکار عمومی خارجی و داخلی.

·         مدیریت پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه در جهت توسعه روابط عمومی الکترونیک و اطلاع رسانی اخبار مهم مرتبط با سازمان از طریق سایت روابط عمومی.

·         مستند سازی عملکردی های دانشگاه.

4- کارشناس پژوهش‌ و برنامه‌ریزی‌ و سنجش افکار
·         تهیه‌ گزارشهای‌ تحلیلی‌ ادواری‌ (ماهانه‌/فصلی‌/سالانه‌) از افکار عمومی‌ داخل‌ و خارج‌ از سازمان‌ برای‌ارائه‌ به‌ مدیریت‌.

·         نقد و بررسی‌ بازتاب‌ فعالیتهای‌ سازمان‌ در نظر گروههای مختلف مرتبط با دانشگاه از یکسو و مدیران‌ و کارکنان‌ از سوی‌ دیگر و ارائه‌ گزارش‌ آن‌ به‌ مدیریت‌.

·         سنجش‌ افکار عمومی‌ درون‌ سازمانی‌ به‌ منظور بازیابی‌ مسائل‌ و ارائه‌ راه‌کارهای‌ مناسب‌ به‌ مدیریت‌.

·         طراحی‌ و اجرای‌ نظام‌ گردآوری‌ پیشنهادهای‌ کارکنان‌ به‌ منظور ترغیب‌ کارکنان‌ به‌ مشارکت‌ هرچه‌مؤثرتر در بهبود جریان‌ امور سازمان‌.

·         نظارت‌ و ارزیابی‌ فعالیتها و اعمال‌ نتایج‌ حاصل‌ در برنامه‌های ارائه شده توسط روابط عمومی جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه های ارائه شده.

5- امور انتشارات
·         تدوین‌ کتب‌، جزوه‌ها و تهیه‌ مواد انتشاراتی‌ به‌ منظور معرفی‌ دانشگاه.‌

·         تدوین‌ و انتشار خلاصه‌ عملکرد سالانه‌ دانشگاه برای‌ ارائه‌ به‌ افکار عمومی‌.

·         انتشار نشریه‌ داخلی‌ و برون‌ سازمانی‌ دانشگاه.

6- سالن های همایش و آمفی تئاترهای تحت نظارت روابط عمومی


1. سالن آمفی تئاتر با گنجایش 80 نفر
2. اتاق جلسات با گنجایش حدود 25 نفر ویژه جلسات شورای دانشگاه، شورای فرهنگی و ....

دفعات مشاهده: 2940 بار   |   دفعات چاپ: 839 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
روابط عمومی publicrelations
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 43 queries by YEKTAWEB 4410