برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با روابط عمومی::
روابط عمومی دانشگاه::
مدیریت و کارکنان::
اخبار و اطلاعیه ها::
آشنایی با دانشگاه صنعتی ::
فرم ها::
نشریات::
آلبوم عکس::
تلفن های دانشگاه::
تماس با ما::
آرشیو اخبار و اطلاعیه ها::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: تجلیل از بانوان نمونه محجبه در بین کارکنان دانشگاه صنعتی ارومیه توسط بسیج دانشجویی دانشگاه
:: ویژه نامه یادبود آقایان فرید صراف زاده و دکتر سیامک سرمدی
:: دیدار اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی استان
:: معارفه حجت الاسلام والمسلمین امامی به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان
:: هشتمین شماره از فصلنامه خبری دانشگاه صنعتی ارومیه منتشر شد
:: انعقاد و صدور قرارداد واگذاری اراضی دولتی سایت جهتلو به دانشگاه صنعتی ارومیه
:: دبیر جدید هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه صنعتی ارومیه معارفه شد
:: گفتگو با رضا هیئت وجدانی درخصوص افتخارات و عناوین ورزش قهرمانی
:: چهل و ششمین شماره نشریه عتف منتشر شد
:: فراخوان جذب نیروهای امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
:: نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه با محوریت موضوع انتخابات، جمهوری، آینده، چالش ها و فرصت ها برگزار شد
:: برگزاری میزگرد دانشجویی با محوریت انتخابات ۱۴۰۰ از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه
:: برگزاری تریبون آزاد با محوریت «انتخابات» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه
:: بیانیه روابط عمومی دانشگاه صنعتی ارومیه به مناسبت تبریک پیروزی مقاومت فلسطین در نبرد دوازده روزه غزه
:: بازدید اعضای هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی ارومیه از دانشکده فنی و مهندسی خوی
:: تقدیر بسیج دانشجویی دانشگاه از برخی اعضای هیئت علمی به مناسبت روز معلم
:: اینفوگرافی دستاوردهای شاخص دانشگاه صنعتی ارومیه در حوزه های مختلف، در دولت یازدهم و دوازدهم
:: اجرای پنجمین مرحله از طرح مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان توسط بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه
:: کسب عنوان مقاله برتر توسط مهندس وحید محمدزاده در پنجمین دوره کنفرانس ملی هیدروژن و پیل سوختی ایران
:: اطلاعیه تعطیلی دانشگاه از ۱۴ فروردین تا اطلاع ثانویه
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: اطلاعیه مهمانسراها و واحد های اقامتی دانشگاه صنعتی ارومیه
:: اطلاعیه ترم تابستان اداره آموزش های آزاد و مجازی
:: قابل توجه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی سال ۱۳۹۹ (نیمسال اول و دوم)
:: فراخوان بذیرش بدون آزمون مقطع دکترا استعدادهای درخشان-طرح شهید احدی
:: لینک سامانه مجازی برگزاری کلاس های آنلاین
:: برنامه های زمانبندی برگزاری دوره های تیر ماه ۱۴۰۰ نظام مهندسی
:: "شرایط جدید آیین نامه شوراهای برسی موارد خاص" (سامانه سجاد)
:: پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ (طرح شهید وزوایی)
:: چهارمین دوره انتخاب کتاب سال استان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
:: گفتگو با دکتر شیرزاد درخصوص حوزه اداری دانشگاه
:: چاپ مقاله عضو هیئت علمی گروه فیزیک دانشگاه صنعتی ارومیه در انتشارات Nature
:: نحوه شرکت در کلاس های آنلاین نظام مهندسی
:: راهنمای شرکت در آزمون آنلاین سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی
:: تذکر مهم دوره های نظام مهندسی
:: اطلاعیه شروع و نحوه برگزاری دوره های آنلاین نظام مهندسی تابستان ۹۹
:: اطلاعیه در خصوص حذف اضطراری
:: شیوه نامه فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی
:: صدور مجوز جذب دانشجوی کارشناسی ساخت و تولید برای دانشگاه مادر صنعتی در استان آذربایجان غربی
:: برگزاری مراسم بزگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد
:: اطلاعیه شماره ۳ در خصوص مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری سال۱۴۰۰
:: روابط عمومی دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: 1394/2/5 | 

AWT IMAGE

روابط عمومی در دانشگاه صنعتی ارومیه یکی از اجزای واحدهای تابعه حوزه ریاست بوده و همواره زیر نظر مستقیم رییس بعنوان مدیریت عالی دانشگاه انجام وظیفه می کند.

مهمترین‌ وظیفه‌ روابط عمومی‌، شناخت‌ افکار عمومی و ایجاد افکار مساعد و خلق گرایش های مطلوب در میان مخاطبان سازمان‌ است‌ که‌ هم‌ در درون‌ و هم‌ در بیرون‌ از سازمان‌ دنبال‌ می‌شود. این‌ وظیفه‌، در روابط عمومی دانشگاه صنعتی ارومیه، در قالب‌ مجموعه‌ای‌ از فعالیتهای‌ ارتباطی‌ صورت‌ می‌گیرد که‌ آنها تحت‌ پست های سازمانی مدیریت روابط عمومی، کارشناس‌ ارتباطات و امور رسانه ها‌، کارشناس امور هنری و تبلیغات، کارشناس پژوهش ‌ و برنامه‌ریزی‌ و سنجش‌ افکار و امور انتشارات انجام می شود:

1- مدیریت روابط عمومی
·         مطالعه و آگاهی از اهداف، سیاستهای آلی و قوانین و مقررات حاکم بر فعالیتهای سازمان و اتخاذ اقدامات هماهنگ با آن.

·         تحلیل و تشریح ارزشها، ویژگیها، دیدگاهها، سیاستها و برنامه ریزیهای سازمان و تبیین آنها برای افراد زیر مجموعه.

·         حضور در کادر رهبری سازمان و دادن مشاوره به مدیر ارشد سازمان به منظور اجرای هرچه بهتر وظیفه رهبری و مدیریت سازمان.

·         تدوین بودجه پیشنهادی روابط عمومی و دفاع از آن تا تصویب نهایی.

·         شرکت در جلسات سالانه و ماهیانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات جهت هماهنگ سازی اهداف روابط عمومی با اهداف کلی وزارت خانه.

2- کارشناس ارتباطات‌ و رسانه ها
·         سیاستگذاری‌، برنامه‌ریزی‌ و کاربرد شیوه‌ها و برنامه‌های‌ مناسب‌ برای‌ انعکاس‌ اهداف‌، سیاستها، فعالیت‌ها، برنامه‌ها و مواضع‌ سازمان‌ به‌ مخاطبان‌، رسانه‌ها و جامعه‌.

·         عضویت‌ و شرکت‌ در جلسه‌های‌ مهم‌ دانشگاه به‌ منظور آگاهی‌ از سیاستها، خط مشی‌ها، برنامه‌ها و روند فعالیتها و نیز آگاهی‌ از نتایج‌ سایر نشستها و گردهمایی‌ها و جلسه‌ها.

·         برنامه‌ریزی‌ و اطلاع‌رسانی‌ به‌ مردم‌ درباره‌ عملکرد دانشگاه به‌ انگیزه‌ تنویر افکار عمومی‌.

·         ایجاد ارتباط احسن‌ با مطبوعات‌، رادیو، تلویزیون‌ و خبرگزاری‌ها و بهره‌برداری‌ بهینه‌ از آنها برای‌اطلاع‌رسانی‌ به‌ مراکز مرتبط.

·         ایجاد زمینه های درآمد زایی از طریق برقراری ارتباطات موثر درون سازمانی و برون سازمانی با استفاده از امکانات موجود و در اختیار روابط عمومی

3- کارشناس امور هنری و تبلیغات
·         پوشش‌ تبلیغی‌ ساختمانها و فضاهای‌ عمومی‌ دانشگاه در گرامیداشت‌ ایام‌ و مناسبتهای‌ ویژه‌.

·         طراحی‌ و تولید هدایای‌ تبلیغاتی‌ برای‌ اهدا به‌ مخاطبان‌ (متناسب‌ با سلایق‌ و علایق‌ قشره).

·         تهیه‌، تدوین‌ و اجرای‌ تقویم‌ مراسم‌ داخل‌ دانشگاه جهت تنظیم عملکردهای خاص روابط عمومی.

·         تهیه نرم افزار تور مجازی جهت معرفی هرچه بهتر و موثرتر سازمان در نزد افکار عمومی خارجی و داخلی.

·         مدیریت پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه در جهت توسعه روابط عمومی الکترونیک و اطلاع رسانی اخبار مهم مرتبط با سازمان از طریق سایت روابط عمومی.

·         مستند سازی عملکردی های دانشگاه.

4- کارشناس پژوهش‌ و برنامه‌ریزی‌ و سنجش افکار
·         تهیه‌ گزارشهای‌ تحلیلی‌ ادواری‌ (ماهانه‌/فصلی‌/سالانه‌) از افکار عمومی‌ داخل‌ و خارج‌ از سازمان‌ برای‌ارائه‌ به‌ مدیریت‌.

·         نقد و بررسی‌ بازتاب‌ فعالیتهای‌ سازمان‌ در نظر گروههای مختلف مرتبط با دانشگاه از یکسو و مدیران‌ و کارکنان‌ از سوی‌ دیگر و ارائه‌ گزارش‌ آن‌ به‌ مدیریت‌.

·         سنجش‌ افکار عمومی‌ درون‌ سازمانی‌ به‌ منظور بازیابی‌ مسائل‌ و ارائه‌ راه‌کارهای‌ مناسب‌ به‌ مدیریت‌.

·         طراحی‌ و اجرای‌ نظام‌ گردآوری‌ پیشنهادهای‌ کارکنان‌ به‌ منظور ترغیب‌ کارکنان‌ به‌ مشارکت‌ هرچه‌مؤثرتر در بهبود جریان‌ امور سازمان‌.

·         نظارت‌ و ارزیابی‌ فعالیتها و اعمال‌ نتایج‌ حاصل‌ در برنامه‌های ارائه شده توسط روابط عمومی جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه های ارائه شده.

5- امور انتشارات
·         تدوین‌ کتب‌، جزوه‌ها و تهیه‌ مواد انتشاراتی‌ به‌ منظور معرفی‌ دانشگاه.‌

·         تدوین‌ و انتشار خلاصه‌ عملکرد سالانه‌ دانشگاه برای‌ ارائه‌ به‌ افکار عمومی‌.

·         انتشار نشریه‌ داخلی‌ و برون‌ سازمانی‌ دانشگاه.

6- سالن های همایش و آمفی تئاترهای تحت نظارت روابط عمومی


1. سالن آمفی تئاتر با گنجایش 80 نفر
2. اتاق جلسات با گنجایش حدود 25 نفر ویژه جلسات شورای دانشگاه، شورای فرهنگی و ....

دفعات مشاهده: 2716 بار   |   دفعات چاپ: 761 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
روابط عمومی publicrelations
Persian site map - English site map - Created in 0.03 seconds with 43 queries by YEKTAWEB 4319