برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با روابط عمومی::
روابط عمومی دانشگاه::
مدیریت و کارکنان::
اخبار و اطلاعیه ها::
آشنایی با دانشگاه صنعتی ::
فرم ها::
نشریات::
آلبوم عکس::
تلفن های دانشگاه::
تماس با ما::
آرشیو اخبار و اطلاعیه ها::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: بیانیه روابط عمومی دانشگاه صنعتی ارومیه به مناسبت تبریک پیروزی مقاومت فلسطین در نبرد دوازده روزه غزه
:: بازدید اعضای هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی ارومیه از دانشکده فنی و مهندسی خوی
:: تقدیر بسیج دانشجویی دانشگاه از برخی اعضای هیئت علمی به مناسبت روز معلم
:: اینفوگرافی دستاوردهای شاخص دانشگاه صنعتی ارومیه در حوزه های مختلف، در دولت یازدهم و دوازدهم
:: اجرای پنجمین مرحله از طرح مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان توسط بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه
:: کسب عنوان مقاله برتر توسط مهندس وحید محمدزاده در پنجمین دوره کنفرانس ملی هیدروژن و پیل سوختی ایران
:: اطلاعیه تعطیلی دانشگاه از ۱۴ فروردین تا اطلاع ثانویه
:: پیام ویژه نوروزی از سوی ریاست دانشگاه
:: هفتمین فصلنامه خبری دانشگاه به همراه ویژه نامه یادبود دکتر سهند کارگرنژاد
:: درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی ارومیه در اولین دوره از مسابقات کشوری بنیاد ملی نخبگان با نام ره نشان
:: پیام تسلیت وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری در پی درگذشت دکتر سهند کارگرنژاد
:: برگزاری ده کارگاه آنلاین آموزشی در حوزه سلامت و بهداشت در اسفندماه ۹۹ توسط مرکز مشاوره دانشگاه
:: گفتگو با مهتاب باباشاهی دانشجوی دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی وشو بانوان
:: جایگاه اول دانشگاه صنعتی ارومیه در بین دانشگاههای منطقه سه کشور از لحاظ رشد اعتبارات هزینه ای لایحه بودجه ۱۴۰۰
:: چهل وپنجمین شماره نشریه عتف منتشر شد
:: بازدید نماینده محترم مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه
:: پیام تسلیت ریاست دانشگاه در سوگ درگذشت دکتر سهند کارگرنژاد
:: درگذشت جانسوز دکتر سهند کارگرنژاد عضو هیات علمی گروه ساخت و تولید
:: غرس ۳۰ اصله نهال در سایت جهتلو به مناسبت هفته درختکاری
:: انعکاس بخشی از موفقیتهای پژوهشی دانشگاه صنعتی ارومیه در سال ۱۳۹۹ در بخش خبری شبکه استانی آذربایجان غربی
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: صدور مجوز جذب دانشجوی کارشناسی ساخت و تولید برای دانشگاه مادر صنعتی در استان آذربایجان غربی
:: "شرایط جدید آیین نامه شوراهای برسی موارد خاص" (سامانه سجاد)
:: برگزاری مراسم بزگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد
:: اطلاعیه شماره ۳ در خصوص مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری سال۱۴۰۰
:: چاپ مقاله استاد گروه مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی ارومیه در انتشارات Nature
:: برنامه برگزاری آزمون تاسیسات لوله کشی گاز (مبحث ۱۷)
:: اطلاعیه شماره دو دانشگاه صنعتی ارومیه در خصوص مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری سال۱۴۰۰
:: اعتبارات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در سال ۱۴۰۰
:: اطلاعیه شماره یک دانشگاه صنعتی ارومیه در خصوص مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری سال۱۴۰۰
:: گزیده هایی از کتاب " همسران از چه میپرسند" بمناسبت روز خانواده
:: پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان
:: فرصت مطالعاتی اعضاء هیات علمی
:: اجرای فاز دوم صنعتی سازی آشپزخانه دانشگاه با مشارکت صندوق رفاه دانشجویان وزارت عتف
:: دکتر محمد جانقوری، به مرتبه ی دانشیاری ارتقا یافت
:: دکتر سارنگ کاظمی نیا به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت
:: دکتر جعفر طهمورث نژاد به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت
:: زمانبندی برگزاری دوره کاردانهای فنی
:: کسب عنوان مقاله برتر توسط دکتر سامان خلیل پورآذری در سومین همایش ملی مکانیک محاسباتی و تجربی (CEM۲۰۲۱)
:: تغییرات برنامه دوره اجرا ۲به۱ گروه۲
:: نحوه شرکت در کلاس های آنلاین نظام مهندسی
:: روابط عمومی دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: 1394/2/5 | 

AWT IMAGE

روابط عمومی در دانشگاه صنعتی ارومیه یکی از اجزای واحدهای تابعه حوزه ریاست بوده و همواره زیر نظر مستقیم رییس بعنوان مدیریت عالی دانشگاه انجام وظیفه می کند.

مهمترین‌ وظیفه‌ روابط عمومی‌، شناخت‌ افکار عمومی و ایجاد افکار مساعد و خلق گرایش های مطلوب در میان مخاطبان سازمان‌ است‌ که‌ هم‌ در درون‌ و هم‌ در بیرون‌ از سازمان‌ دنبال‌ می‌شود. این‌ وظیفه‌، در روابط عمومی دانشگاه صنعتی ارومیه، در قالب‌ مجموعه‌ای‌ از فعالیتهای‌ ارتباطی‌ صورت‌ می‌گیرد که‌ آنها تحت‌ پست های سازمانی مدیریت روابط عمومی، کارشناس‌ ارتباطات و امور رسانه ها‌، کارشناس امور هنری و تبلیغات، کارشناس پژوهش ‌ و برنامه‌ریزی‌ و سنجش‌ افکار و امور انتشارات انجام می شود:

1- مدیریت روابط عمومی
·         مطالعه و آگاهی از اهداف، سیاستهای آلی و قوانین و مقررات حاکم بر فعالیتهای سازمان و اتخاذ اقدامات هماهنگ با آن.

·         تحلیل و تشریح ارزشها، ویژگیها، دیدگاهها، سیاستها و برنامه ریزیهای سازمان و تبیین آنها برای افراد زیر مجموعه.

·         حضور در کادر رهبری سازمان و دادن مشاوره به مدیر ارشد سازمان به منظور اجرای هرچه بهتر وظیفه رهبری و مدیریت سازمان.

·         تدوین بودجه پیشنهادی روابط عمومی و دفاع از آن تا تصویب نهایی.

·         شرکت در جلسات سالانه و ماهیانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات جهت هماهنگ سازی اهداف روابط عمومی با اهداف کلی وزارت خانه.

2- کارشناس ارتباطات‌ و رسانه ها
·         سیاستگذاری‌، برنامه‌ریزی‌ و کاربرد شیوه‌ها و برنامه‌های‌ مناسب‌ برای‌ انعکاس‌ اهداف‌، سیاستها، فعالیت‌ها، برنامه‌ها و مواضع‌ سازمان‌ به‌ مخاطبان‌، رسانه‌ها و جامعه‌.

·         عضویت‌ و شرکت‌ در جلسه‌های‌ مهم‌ دانشگاه به‌ منظور آگاهی‌ از سیاستها، خط مشی‌ها، برنامه‌ها و روند فعالیتها و نیز آگاهی‌ از نتایج‌ سایر نشستها و گردهمایی‌ها و جلسه‌ها.

·         برنامه‌ریزی‌ و اطلاع‌رسانی‌ به‌ مردم‌ درباره‌ عملکرد دانشگاه به‌ انگیزه‌ تنویر افکار عمومی‌.

·         ایجاد ارتباط احسن‌ با مطبوعات‌، رادیو، تلویزیون‌ و خبرگزاری‌ها و بهره‌برداری‌ بهینه‌ از آنها برای‌اطلاع‌رسانی‌ به‌ مراکز مرتبط.

·         ایجاد زمینه های درآمد زایی از طریق برقراری ارتباطات موثر درون سازمانی و برون سازمانی با استفاده از امکانات موجود و در اختیار روابط عمومی

3- کارشناس امور هنری و تبلیغات
·         پوشش‌ تبلیغی‌ ساختمانها و فضاهای‌ عمومی‌ دانشگاه در گرامیداشت‌ ایام‌ و مناسبتهای‌ ویژه‌.

·         طراحی‌ و تولید هدایای‌ تبلیغاتی‌ برای‌ اهدا به‌ مخاطبان‌ (متناسب‌ با سلایق‌ و علایق‌ قشره).

·         تهیه‌، تدوین‌ و اجرای‌ تقویم‌ مراسم‌ داخل‌ دانشگاه جهت تنظیم عملکردهای خاص روابط عمومی.

·         تهیه نرم افزار تور مجازی جهت معرفی هرچه بهتر و موثرتر سازمان در نزد افکار عمومی خارجی و داخلی.

·         مدیریت پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه در جهت توسعه روابط عمومی الکترونیک و اطلاع رسانی اخبار مهم مرتبط با سازمان از طریق سایت روابط عمومی.

·         مستند سازی عملکردی های دانشگاه.

4- کارشناس پژوهش‌ و برنامه‌ریزی‌ و سنجش افکار
·         تهیه‌ گزارشهای‌ تحلیلی‌ ادواری‌ (ماهانه‌/فصلی‌/سالانه‌) از افکار عمومی‌ داخل‌ و خارج‌ از سازمان‌ برای‌ارائه‌ به‌ مدیریت‌.

·         نقد و بررسی‌ بازتاب‌ فعالیتهای‌ سازمان‌ در نظر گروههای مختلف مرتبط با دانشگاه از یکسو و مدیران‌ و کارکنان‌ از سوی‌ دیگر و ارائه‌ گزارش‌ آن‌ به‌ مدیریت‌.

·         سنجش‌ افکار عمومی‌ درون‌ سازمانی‌ به‌ منظور بازیابی‌ مسائل‌ و ارائه‌ راه‌کارهای‌ مناسب‌ به‌ مدیریت‌.

·         طراحی‌ و اجرای‌ نظام‌ گردآوری‌ پیشنهادهای‌ کارکنان‌ به‌ منظور ترغیب‌ کارکنان‌ به‌ مشارکت‌ هرچه‌مؤثرتر در بهبود جریان‌ امور سازمان‌.

·         نظارت‌ و ارزیابی‌ فعالیتها و اعمال‌ نتایج‌ حاصل‌ در برنامه‌های ارائه شده توسط روابط عمومی جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه های ارائه شده.

5- امور انتشارات
·         تدوین‌ کتب‌، جزوه‌ها و تهیه‌ مواد انتشاراتی‌ به‌ منظور معرفی‌ دانشگاه.‌

·         تدوین‌ و انتشار خلاصه‌ عملکرد سالانه‌ دانشگاه برای‌ ارائه‌ به‌ افکار عمومی‌.

·         انتشار نشریه‌ داخلی‌ و برون‌ سازمانی‌ دانشگاه.

6- سالن های همایش و آمفی تئاترهای تحت نظارت روابط عمومی


1. سالن آمفی تئاتر با گنجایش 80 نفر
2. اتاق جلسات با گنجایش حدود 25 نفر ویژه جلسات شورای دانشگاه، شورای فرهنگی و ....

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
دفعات مشاهده: 2691 بار   |   دفعات چاپ: 751 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
روابط عمومی publicrelations
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 44 queries by YEKTAWEB 4311