​پیام تشکر ریاست دانشگاه از اعضای هیئت علمی و سایر دست اندرکاران برگزاری مطلوب فعالیت های آموزشی

 | تاریخ ارسال: 1399/2/6 | 
به نام خداوند بخشاینده و مهربان

سلام علیکم،
پیش از آغاز سخن، در نخستین روز ماه مبارک رمضان، ضمن تبریک فراوان به مناسبت حضور بر سفره پربرکت الهی، از خداوند متعال برای همه شما همکاران دانشگاهی قبولی طاعات و عبادات همراه با سلامتی و توفیق روزافزون در ماه بندگی خالق آرزو می کنم. امید است لحظه های پربرکت ماه میهمانی خداوند، به دور از کسالت و بیماری، فرصتی برای رجوع به خویشتن، تهذیب نفس، تقویت ایمان و پالایش وجود از کینه ها و بداندیشی ها باشد. 
چنانچه مستحضرید، تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر عدم حضور دانشجویان در دانشگاهها، از نیمه اسفند ماه سال 1398 شرایط خاصی را برای کلیه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان رقم زده است. پس از آن در فروردین ماه سال جاری، اقدامات پیشگیرانه برای حفظ سلامتی دانشجویان با طرح فاصله گذاری اجتماعی استمرار یافت. پیشینه موفق و افتخارآمیز مرکز آموزشهای آزاد و مجازی در برگزاری کلاسها در چند سال گذشته، موجب شد دانشگاه صنعتی ارومیه در اسرع وقت و با کمترین توقف به جرگه پیشتازان ارائه دروس مجازی در کشور بپیوندد و رسالت آموزشی دانشگاه در نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99 را به نحو احسن اجرا نماید. هرچند توانایی و تجربه مرکز آموزشهای آزاد و مجازی نقش بسزایی در حرکت مستمر فعالیت¬های آموزشی دانشگاه داشته است، اما آنچه بیش از همه قابل تقدیر و ستایش است، بدون شک تلاش، همت و برنامه ریزی دقیق اعضای هیئت علمی در تهیه محتوای جدید دروس و ارائه آنها بصورت الکترونیکی است. یقیناً اعضای هیئت علمی برای ارائه دروس در زمان بندی مطلوب، زمان زیادی برای تهیه محتوای الکترونیکی و سازگاری دانشجویان با روش جدید ارائه مطلب صرف نموده اند که مانند همیشه بدون چشمداشت و برگرفته از تقدس رسالت خویش بر این مهم همت گمارده اند. این فعالیت ارزشمند بار دیگر یادآور قداست شغل معلمان است که در دشوارترین مقاطع حساس کشور نیز حتی یک قدم از انجام مهمترین رسالت خویش عقب نشینی نداشته اند.
در شرایطی که نگرانی از شیوع بیماری کرونا، حضور در محل خدمت را برای دانشگاهیان عزیز دشوار ساخته است، حضور تمام وقت و مسؤولانه برخی از اعضای هیئت علمی، کارکنان و بویژه مدیران اجرایی در دانشگاه، اجتناب ناپذیر بوده است که علیرغم شرایط پرفشار روحی، با نیت سیاست گذاری صحیح و یا پیشبرد رسالت محوله به نحو احسن، در دانشگاه حضور جدی داشته اند و مسؤولیت پذیری خود را بیش از پیش اثبات نموده اند. در شرایطی شاهد حضور تمام وقت برخی مدیران در مجموعه بوده ایم که بسیاری از اقشار جامعه، با هدفِ عبور کم خطر از وضعیت کنونی کشور، به توصیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در شرایط قرنطینه خانگی بسر می بردند. فلذا، این حضور مسؤولانه در محل خدمت بدون شک شایسته تقدیر و تشکر است که حتی در پاره ای از موارد یادآور برخی از مشاغل پرمخاطره کشور است که در صفوف پیشتاز خط مبارزه با بیماری کرونا ایفای نقش نموده اند.  
در پایان از دانشجویان عزیز تقاضا می کنم همانگونه که پیش از این با صبوری و تحمل برای رفع نواقص و ارتقای کیفیت ارائه دروس بصورت مجازی مشارکت داشته اند، در ادامه نیز با حضور مؤثر در جلسات آموزش مجازی برای اتمام نیمسال جاری با کیفیت مطلوب برنامه¬ریزی و همکاری نمایند. از خداوند متعال توفیق و سلامتی همه عزیزان را مسئلت می نمایم و امیدوارم در آینده نزدیک، دوران پیشگیری و مبارزه با شیوع بیماری با موفقیت و سلامتی کامل برای همه دانشگاهیان عزیز، با کمترین آسیب به پایان برسد.

 
دکتر محمد رضا شیدایی _ رئیس دانشگاه

دفعات مشاهده: 595 بار   |   دفعات چاپ: 159 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کد پستی : 17165-57166

صندوق پستی : 419-57155

فکس : 04431980251

ارتباط مستقیم با ریاست : po@uut.ac.ir

پست الکترونیکی : info@uut.ac.ir

آدرس : آذربایجان غربی، ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر 2

کانال اطلاع رسانی رسمی دانشگاه : @daneshgah_uut

پیوندهای تصویری
copyright@2019.Urmia University of Technology