روابط عمومی- اخبار و اطلاعیه ها
نشست صمیمی معاونت اداری و پشتیبانی با کارکنان دانشگاه برگزار شد

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۸/۹ | 

AWT IMAGEنشست صمیمی معاونت اداری و پشتیبانی با کارکنان دانشگاه با هدف تعامل بیشتر و ایجاد صمیمیت و ارتباط چهره به چهره و در راستای رسیدگی و بررسی مسائل و مشکلات کارکنان، به همت امور اداری دانشگاه و با حضور حداکثری همکاران در محل آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ در این نشست دکتر مکاری معاون اداری و پشتیبانی دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های کارکنان در حوزه ستادی، از پیشنهادات و انتقادات کارکنان استقبال نمود و به موارد و مسائل متنوع اداری از جمله آموزش ضمن خدمت کارکنان اشاره کرده و اهمیت آن را تبیین نموده و در مورد دوره های جدید و مورد نیاز کارکنان از برنامه ریزی های حوزه معاونت اداری و پشتیبانی برای سال 95 در راستای ارتقای کیفی فعالیت های کارکنان خبر داد.
معاون اداری و پشتیبانی به فرایند تبدیل وضعیت اعضای غیرهیئت علمی و آخرین نتیجه پیگیری های صورت گرفته از سازمان اداری و استخدامی و وزارت علوم اشاره کرده و گفت: یکی از مشکلات اصلی دانشگاه عدم تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دانشگاه از ابتدای تاسیس دانشگاه تا کنون میباشد که علی رغم رعایت نرم استاندارد یک به یک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سوی دانشگاه، در مورد تبدیل وضعیت اعضای غیرهیئت علمی دانشگاه مجوزی صادر نشده است و مشکلاتی را برای دانشگاه ایجاد نموده است که امیدواریم با رایزنی های صورت گرفته  شاهد محقق شدن وعده های مسئولین  سازمان اداری و استخدامی کشور بوده و بتوانیم حداقل طبق استاندارد تعریف شده مجوزها را اخذ نموده و کارکنان را به نحو احسن سازماندهی نمائیم.
دکتر مکاری در ادامه درخصوص اعمال مدارک تحصیلی کارکنان گفت: علیرغم محدودیت های موجود و با استناد به مصوبه هیات رئیسه در خصوص بررسی و اعمال مدارک کارشناسی ارشد در زمان تبدیل وضعیت استخدامی بر اساس شرایط احراز مشاغل، با مساعدت و نظر هیات اجرایی و تائید ریاست دانشگاه مدارک تحصیلی تا مقطع کارشناسی اعمال گردیده است و برای مابقی نفرات به دلیل محدودیت و تنگنای مالی مقرر گردیده است از ابتدای سال 1396 اعمال مدارک صورت گیرد. در مورد مدارک کارشناسی ارشد کارکنان قراردادی کماکان طبق روال قبل و در زمان تبدیل وضعیت استخدامی بررسی و در صورت احراز سایر شرایط قابل اعمال خواهد بود. در مورد مدارک ارائه شده توسط اعضای رسمی نیز بررسی لازم در هیئت اجرایی صورت خواهد گرفت و در صورت احراز جمیع شرایط با تائید ریاست دانشگاه اعمال خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه دانشگاه بر رعایت آئین نامه های اداری و انضباطی توسط کارکنان تاکید کرد و گفت: با توجه به ابلاغ آئین نامه استخدامی، بندهای مربوط به ساعات کار کارکنان مکرراً به معاونت ها و حوزه های دانشگاه ابلاغ گردیده است. ماهانه بر اساس بررسی گزارش های روزانه، کارکردها استخراج و در صورت کسرکار و عدم حضور به امور مالی ارسال می گردد و با اشاره به برخی از مواد آئین نامه حضور و غیاب گفت: کلیه کارکنان مکلفند در ساعات کار تعیین شده در محل خدمت خود حضور یابند و ساعت ورود و خروج خود را در دستگاه کارت خوان و دفتر حضور و غیاب ثبت نمایند و وظایف محوله را انجام دهند، مگر آنکه از سوی مقام ذیصلاح، برای ورود و خروج هر یک از آنان کتباً ترتیب دیگری مقرر شده باشد. همچنین در صورتی که در مواقع ضروری خارج از وقت اداری مقرر و یا ایام تعطیل به خدمت هر یک از کارکنان نیاز باشد بر اساس اعلام نیاز دانشگاه، مکلف به حضور در محل کار و انجام وظایف محول در قبال حق الزحمه و یا اضافه کاری برابر مقررات آئین نامه مربوطه خواهند بود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر مکاری در انتها حمایت از پرسنل زحمت کش و خدوم را وظیفه دانشگاه عنوان کرده و رعایت اتحاد و همدلی اعضای دانشگاه را مهم ارزیابی کرد و یکی از نیازهای اساسی دانشگاه را حفظ انسجام و اتحاد و همدلی و همزبانی مطرح نموده و جلوگیری از بروز و پخش شایعات بی اساس را وظیفه همگانی دانست.
در ادامه این جلسه دکتر شیرزاد مدیر امور اداری دانشگاه به تشریح آئین نامه ها و موارد قانونی و مورد نیاز کارکنان پرداخت.
در پایان کارکنان دانشگاه با طرح سوالهای صنفی و رفاهی خود از معاون اداری و پشتیبانی جواب هایی قانع کننده دریافت کردند.

     

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE

    

AWT IMAGE

    

AWT IMAGE

    

AWT IMAGE

    

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE

    

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE

    

AWT IMAGE

    

AWT IMAGE

نشانی مطلب در وبگاه روابط عمومی:
http://uut.ac.ir/find.php?item=24.1098.2447.fa
برگشت به اصل مطلب