معاونت اداری و پشتیبانی - معرفی
معرفی

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1398/8/28 | 
مدیریت امور اداری دانشگاه که دربرگیرنده واحد کارگزینی و دبیرخانه است وظایف ذیل را برعهده دارد.
 
  • اجرای سیاست‎ها و خط‎مشی‎های دانشگاه در زمینه‎های مربوط به امور اداری و استخدامی
  • تهیه و تنظیم آئین‎نامه، بخشنامه‎ها و دستورالعمل‎های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید
  • مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأت‎های رسیدگی به تخلفات اداری
  • مطالعه و بررسی رسته‎های شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذیربط با همکاری مدیریت طرح و برنامه
  • برنامه‎ریزی در جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طر‎حها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیأت‎علمی و غیر‎هیأت علمی
  • پیش‎بینی ترفیع و تغییر گروه سالانه کارکنان
  • تهیه طرح‎های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرح‎های مزبور
  • رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم
  • نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی
  •  همکاری در امر تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پست‎های سازمانی دانشگاه
نشانی مطلب در وبگاه معاونت اداری و پشتیبانی :
http://uut.ac.ir/find.php?item=12.1634.3846.fa
برگشت به اصل مطلب