بایگانی بخش شرح وظایف

دسته بندی موضوعی مطالب | جستجوی پیشرفته | تعداد کل مطالب: 1 | تعداد کل بازدید های مطالب: 897 |
نمایش مطالب منتشر شده از تاریخ   تا تاریخ


img_yw_news
سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ -

شزح وظایف

علی کاظمی مدیر تدارکات مدرک : کارشناس ارشد هوا فضا وظایف مدیر : . مدیریت واحد . تقسیم وظایف . برگزاری مناقصات و مزایداه ها . نظارت بر کلیه خرید ها . نیاز سنجی درخواست ها . برگزاری فراخوان و استعلام های عمومی   پیمان بابایی کارپرداز مدرک : کارشناس ماشین آلات کشاورزی شرح وظایف : . کارپردازی . استعلام قیمت . نگهداری حساب تنخواه تدارکات . سند نویسی فاکتورهای آژانس هواپیمایی   آقای رضا باقری عامل مالی مدرک : کارشناس حقوق شرح وظایف : . انجام تمام امورات مربوط به گردش مالی اسناد خرید شده اعم از تاًیید فاکتورها ، قبض ها ، سند نویسی تاًیید ،تسجیل تشخیص و رسیدگی مستندات فوق وارائه به امور مالی بابت بستانکار نمودن تنخواه تدارکات . ثبت کلیه فاکتورها در سامانه بام . ثبت خریدهای آموزش و نهاد رهبری در سیستم فوق . طبقه بندی درخواستها و پیگیری برای خرید . استعلام قیمت وبایگانی تمام نامه های اداره تدارکات . مسئول سامانه تدارکات الکتونیک دولت   آقای ایراندوست کارپرداز مدرک : کارشناس ارشد مهندسی مکانیک شرح وظایف : . کارپردازی . استعلام قیمت . خرید کالای مورد نیاز معاونت دانشجویی وفرهنگی . نگهداری حساب تنخواه تدارکات معاونت دانشجویی   شرح وظایف  -ثبت اطلاعات برگزاری مناقصه ها و مزایده ها در پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصه ها. -انجام کلیه امور تشریفات خریدها اعم ازخریدهای داخلی و خارجی. -انجام کلیه امور تشریفات مناقصه ها و مزایده های دانشگاه.  برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم درجهت تامین کالاهای مصرفی و اموال مورد نیاز دانشگاه  ارائه لیست موجودی کــالا به واحدهای خدمات دهنده براســاس زمانبندی معیّن به منظور استفـاده و جلوگیری ازخریدهای غیرضروری و رعایت استانداردهای نگهداری کالا درانبار  برنامه ریـزی وارائه پیشنهادات لازم درارتباط با نگهداری وتوسعه سیستم مکـانیزه تـدارکات ازطریق مطالعه سیــستم های پیشرفته علمـی در زمینه تدارکات وجـمع آوری نقطه نظـرات و پیشنهادات صاحبنظران جهت بهینه سازی سیستم مذکور و ایجــاد وحــدت رویه در دانشگاه. بخش خریدهای داخلی  خرید کلیه لوازم مورد نیازواحدها، معاونت ها، و دانشکده ها اعم از خریدهای عمومی و اختصاصی توسط کارپرداز واحد با کسب نظر کارشناسان مربوطه انجام می پذیرد بخش مناقصات ، مزایده ها  انجام کلیه امور مربوط به برگزاری مناقصه اعم ازآگهی در جراید عمومی .  تهیه وتوزیع اسناد منــاقصه یا اسناد ارزیابی بین شرکت کنندگان.  تشکیل جلســات کمسیون مناقصه.  بازگشــایی استعلا م ها و پیشنهادها .  تنظیم صورتجلسات تعیین برنده مناقصه یا مزایده.  


کد پستی : 17165-57166

صندوق پستی : 419-57155

فکس : 04431980251

ارتباط مستقیم با ریاست : po@uut.ac.ir

پست الکترونیکی : info@uut.ac.ir

آدرس : آذربایجان غربی، ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر 2

کانال اطلاع رسانی رسمی دانشگاه : @daneshgah_uut

پیوندهای تصویری
copyright@2019.Urmia University of Technology