بایگانی بخش امور اداری

دسته بندی موضوعی مطالب | جستجوی پیشرفته | تعداد کل مطالب: 40 | تعداد کل بازدید های مطالب: 165,843 |
نمایش مطالب منتشر شده از تاریخ   تا تاریخ


img_yw_news
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ -

آیین نامه نظام پیشنهادات

به منظور ایجاد محیط مناسب و فرصت برای مشارکت فکری اعضا در امور دانشگاه به صورت داوطلبانه و برخوردار کردن آنان از ثمرات مادی و معنوی، همچنین زمینه سازی نظام مدیریت مشارکتی، توسعه ارزش‌های انسانی و استفاده از هوش، استعداد و خلاقیت آنها در راستای اهداف دانشگاه، آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تصویب قرار گرفته است. کمیته نظام پیشنهادات با هدف همفکری و همدلی بیشتر و استفاده از امکانات موجود جهت افزایش بهره‌وری در تمام زمینه‌های مؤثر، صرفه‌جویی‌های اقتصادی و در نهایت ارتقاء برونداد از دی ماه سال 1396 شروع بکار نموده است. دبیرخانه کمیته نظام پیشنهادات مستقر در امور اداری دانشگاه آماده دریافت فرم های ارائه پیشنهاد می باشد. بدیهی است پس از ثبت پیشنهاد و طی مراحل اداری، در صورت تصویب در کمیته نظام پیشنهادات، شخص پیشنهاد دهنده طبق آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تشویق قرار خواهد گرفت. جهت دریافت آئین نامه نظام پیشنهادات اینجا کلیک نمائید. جهت دریافت فرم ارائه پیشنهاد اینجا کلیک نمائید

img_yw_news
دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ -

پیش نویس شیوه نامه تخصیص امتیازات ارتقاء رتبه اعضای غیر هیات علمی

پیش نویس شیوه نامه تخصیص امتیازات ارتقاء رتبه اعضای غیر هیات علمی جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد . لازم به ذکر است شیوه نامه مذکور در دست مطالعه و بررسی می باشد و مورد تصویب نهایی قرار نگرفته است ، لذا همکاران محترم پیشنهادات خود را جهت بررسی و امکان اصلاح به اداره کارگزینی ارایه نمایند . جهت دانلود فایل پیش نویس شیوه نامه اینجا را کلیک نمایید. 

img_yw_news
دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ -

فرم درخواست ارتقاء اعضای غیر هیات علمی

قابل توجه همکاران محترم غیرهیات علمی رسمی، پیمانی و قراردادی: با استناد به دستورالعمل اجرایی ارتقای رتبه اعضای دانشگاه و جدول مندرج در ماده 24 آئین نامه اعضای غیرهیات علمی  به پیوست فرم درخواست ارتقاء رتبه جهت بهره­برداری همکاران محترم درج گردیده است. جهت دانلود فرم اینجا کلیک نمائید. موارد مهم و ضروری: -کلیه اطلاعات درخواستی بصورت تایپ شده و در قالب فرم ارائه شده تکمیل گردد. - مستندات هر ردیف بصورت جداگانه و با شماره گذاری، به ترتیب الصاق گردد. بدیهی است به درخواست های فاقد مستندات امتیازی تعلق نخواهد گرفت.

img_yw_news
سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ -

در خصوص استفاده از مرخصی های باقیمانده

در خصوص استفاده از مرخصی های باقیمانده تا پایان سال

img_yw_news
دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ -

دوره های آموزشی مجازی

دوره های آموزشی مجازی

img_yw_news
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ -

لیست دوره های آموزشی

در راستای توجه به موضوع آموزش و بهسازی نیروی انسانی برنامه های آموزشی متنوعی توسط حوزه مدیریت امور اداری دانشگاه تدوین گردیده است و در این میان آموزش های الکترونیکی و غیر حضوری کوتاه مدت محور اصلی برنامه های تدوین شده می باشد.

img_yw_news
دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ -

کاهش ساعات کار بانوان

img_yw_news
چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ -

سرشماری عمومی نفوس و مسکن

فراخوان سرشماری عمومی نفوس و مسکن  پیشرفـت کشور مسـتلزم اقـدام و عمـل بر پایه تدبیر و بـرنامه­ریزی صحیح است که این امر خود نیازمند اطلاع صحیح از آمار دقیق دارد. از این دیدگاه ، اجرای منظم سرشماری عمومی برای دستیابی به تصویری واقع بینانه از جامعه ایران،کاری بزرگ است که همکاری جدی ملت و دولت را می طلبد. با عنایت به آغاز طرح سرشماری  عمومی نفوس و مسکن و لزوم انجام این سرشماری به صورت اینترنتی از همکاران محترم دعوت میشود برای ثبت اطلاعات به سامانه مربوطه به آدرس www.sarshomari95.ir مراجعه نمایند. مدیریت امور اداری

img_yw_news
یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ -

بخشنامه ادامه تحصیل همکاران محترم

بخشنامه داخلی ادامه تحصیل همکاران محترم

img_yw_news
سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

کارت اعتباری بانک ملی

کارت اعتباری بانک ملی

img_yw_news
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ -

امکانات رفاهی نوروزی سال 1395

مهمانسراهای قابل استفاده توسط اعضای محترم هیات علمی و کارکنان در نوروز 1395

img_yw_news
یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ -

کارت اعتباری بیمه ملت

 صدور کارت های اعتباری بیمه ملت  

img_yw_news
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ -

فرم شناسایی فرآیندهای مشکل دار از نظر ارباب رجوع

فرم شناسایی فرآیندهای مشکل دار از نظر ارباب رجوع 

img_yw_news
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ -

جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر بیمه مکمل (کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه)

قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه قابل توجه کلیه همکاران محترم : با توجه به عقد قرارداد بیمه مکمل درمان سال 95-94 با شرکت بیمه ایران ، بدینوسیله جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد. لازم به توضیح است به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در فرایند پرداخت هزینه های درمانی مطابق روال سال قبل ،نماینده شرکت بیمه، در روزهای دوشنبه هر هفته ضمن حضور در دانشگاه نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام خواهند نمود.برای دریافت جدول اینجا کلیک نمائید.

img_yw_news
جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ -

تشکیل هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان

تشکیل هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان .....

img_yw_news
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ -

نخستین شماره خبرنامه خیرین آموزش عالی

اتشار نخستین شماره خبرنامه خیرین آموزش عالی:

img_yw_news
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ -

فعال نمودن پیامک شماره حساب ها

فعال نمودن سیستم پیامک شماره حساب های همکاران نزد بانک ملی ایران............

img_yw_news
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ -

اطلاعیه صندوق رفاه اعضای هیات علمی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری

اطلاعیه صندوق رفاه اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:.........

img_yw_news
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ -

اطلاعیه تکمیل فرم های ارزیابی سالانه

اطلاعیه فوری جهت تکمیل فرمهای ارزیابی سالانه کارکنان غیر هیات علمی

img_yw_news
یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۳ -

تشکیل هیات اجرایی منابع انسانی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه

در راستای اجرای بند 8 ماده 1 آئین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه،هیات اجرایی منابع انسانی تشکیل گردید.

img_yw_news
یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۳ -

افزایش سقف وام خرید مسکن اعضای هیات علمی رسمی

افزایش وام مسکن اعضای هیئت علمی رسمی سقف تسهیلات وام مسکن اعضای هیئت علمی به یکصدمیلیون تومان افزایش یافت.

img_yw_news
یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۳ -

تکمیل اطلاعات در سامانه بیمه سلامت

تکمیل اطلاعات بیمه شدگان کارکنان دولت در سامانه امید

img_yw_news
یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ -

فصل هشتم - آئین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه

بدینوسیله با اشاره به اجرای آئین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه ، مصوب هیات امنای محترم،فصل هشتم از آئین نامه مذکور ( مرخصی ها،بیمه و امور رفاهی) جهت اطلاع و بهره برداری لازم درج گردیده است. جهت دریافت فایل مربوطه اینجا کلیک نمائید.

img_yw_news
سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ -

گواهینامه های پایان دوره مالیات بر ارزش افزوده

به اطلاع کلیه همکاران و دانشجویان محترم شرکت کننده در دوره مالیات بر ارزش افزوده می رساند با توجه به پیگیری های صورت گرفته، گواهینامه های پایان دوره مذکور آماده و قابل دریافت   می باشد لذا جهت اخذ گواهینامه های خود به امور اداری دانشگاه مراجعه فرمائید.

img_yw_news
چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ -

گواهی سابقه بیمه تامین اجتماعی

ضمن عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق روز افزون برای همکاران محترم دانشگاه صنعتی ارومیه،به اطلاع می رساند به همت امور اداری دانشگاه سوابق همکاران از سازمان تامین اجتماعی اخذ و در پرونده کارگزینی درج گردیده است .روگرفت از گواهی سوابق بیمه قابل دریافت می باشد.

صفحه 1 از 2    
اولین
قبلی
1