برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معاونت آموزشی و پژوهشی::
دانشکده ها::
اخبار و اطلاعیه ها::
امور آموزشی::
امور پژوهشی و فناوری::
تحصیلات تکمیلی::
دفتر ارتباط با صنعت::
مرکز داده و خدمات ماشینی::
مرکز توسعه فناوری(IRC)::
وب سایت::
کتابخانه::
فرمها و آیین نامه ها::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
آخرین مطالب بخش
:: زمان برگزاری درس روش تحقیق و تدوین پایان نامه برای دانشجویان کارشناسی ارشد
:: فایل آموزشی کارگاه روش تحقیق و تدوین پایان نامه
:: برگزاری کلاس روش تحقیق و تدوین پایان نامه
:: زمان مصاحبه از داوطلبان دکتری مرحله تکمیل ظرفیت
:: برگزاری کلاس روش تحقیق و تدوین پایان نامه برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد
:: رئیس اداره ارتباط با صنعت دانشگاه از شرکت ماد صنعت بازدید کرد
:: زمان ثبت نام مشروط از پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد براساس آیین نامه استعداد درخشان
:: زمان انتخاب واحد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ورودی سالتحصیلی 96-95 (ورودی جدید)
:: برنامه حضور در دانشگاه رئیس اداره ارتباط با صنعت دانشگاه
:: زمان ثبت نام از دانشجویان مقطع دکتری سالتحصیلی 96-95
:: بایگانی بخش اهداف: ::
img_yw_news
شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰ -

اهداف مرکز توسعه فناوری

1. اصلاح نگرش ها و رفتارها نسبت به نحوه انجام کار . 2. هدایت دانشجویان به کسب مهارت های مورد نیاز بازار کار و بالا بردن توانایی مشارکت در پروژه های عملی . 3. انجام فعالیت های علمی و آموزشی و ساخت و تولید و پژوهشی با هدف درآمدزایی . 4. استفاده از توان علمی و تخصصی اعضای هیأت علمی دانشگاه برای انجام پروژه های اجرایی و درآمدزا . 5. استفاده از انرژی و توان دانشجویان برای انجام فعالیت های علمی و عملی . 6. طراحی و ساخت و اجرای دستگاهها و پروژه ها و لوازم آزمایشگاهی مورد نیاز دانشگاه با هدف خودکفایی . 7. ارتقای علمی و پیشرفت تخصصی و افزایش مهارت اعضاء در جهت درآمدزایی و سود آفرینی . 8. توجه به درآمدزایی به عنوان وسیله و ابزاری جهت دست یابی به اهداف متعالی دانشگاه .

معاونت آموزشی و پژوهشی Education & Research Affiar
Persian site map - English site map - Created in 0.036 seconds with 845 queries by yektaweb 3476