برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معاونت اداری و پشتیبانی::
اخبار و اطلاعیه ها::
بخشنامه ها::
امور اداری::
اداره امور حقوقی::
امور پشتیبانی::
امورمالی::
تدارکات::
فرمها::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: مناقصه خرید و طبخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی 99-98
:: فراخوان واگذاری رستوران مکمل به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 – 98
:: آیین نامه نظام پیشنهادات
:: فرم درخواست ارتقاء اعضای غیر هیات علمی
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران غیر هیئت علمی دانشگاه
:: شزح وظایف ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۸/۲۸ | 
وحید محمدزاده
مدیر تدارکات
مدرک : کارشناس ارشد هوا فضا
وظایف مدیر :
. مدیریت واحد
. تقسیم وظایف
. برگزاری مناقصات و مزایداه ها
. نظارت بر کلیه خرید ها
. نیاز سنجی درخواست ها
. برگزاری فراخوان و استعلام های عمومی
 
پیمان بابایی
کارپرداز
مدرک : کارشناس ماشین آلات کشاورزی
شرح وظایف :
. کارپردازی
. استعلام قیمت
. نگهداری حساب تنخواه تدارکات
. سند نویسی فاکتورهای آژانس هواپیمایی
 
آقای رضا باقری
عامل مالی
مدرک : کارشناس حقوق
شرح وظایف :
. انجام تمام امورات مربوط به گردش مالی اسناد خرید شده اعم از تاًیید فاکتورها ، قبض ها ، سند نویسی تاًیید ،تسجیل تشخیص و رسیدگی مستندات فوق وارائه به امور مالی بابت بستانکار نمودن تنخواه تدارکات
. ثبت کلیه فاکتورها در سامانه بام
. ثبت خریدهای آموزش و نهاد رهبری در سیستم فوق
. طبقه بندی درخواستها و پیگیری برای خرید
. استعلام قیمت وبایگانی تمام نامه های اداره تدارکات
. مسئول سامانه تدارکات الکتونیک دولت
 
آقای وحید محمدی
کارپرداز
مدرک : کارشناس ارشد مهندسی مکانیک
شرح وظایف :
. کارپردازی
. استعلام قیمت
. خرید کالای مورد نیاز معاونت دانشجویی وفرهنگی
. نگهداری حساب تنخواه تدارکات معاونت دانشجویی
 
شرح وظایف
 -ثبت اطلاعات برگزاری مناقصه ها و مزایده ها در پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصه ها.
-انجام کلیه امور تشریفات خریدها اعم ازخریدهای داخلی و خارجی.
-انجام کلیه امور تشریفات مناقصه ها و مزایده های دانشگاه.
 برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم درجهت تامین کالاهای مصرفی و اموال مورد نیاز دانشگاه
 ارائه لیست موجودی کــالا به واحدهای خدمات دهنده براســاس زمانبندی معیّن به منظور
استفـاده و جلوگیری ازخریدهای غیرضروری و رعایت استانداردهای نگهداری کالا درانبار
 برنامه ریـزی وارائه پیشنهادات لازم درارتباط با نگهداری وتوسعه سیستم مکـانیزه تـدارکات
ازطریق مطالعه سیــستم های پیشرفته علمـی در زمینه تدارکات وجـمع آوری نقطه نظـرات و
پیشنهادات صاحبنظران جهت بهینه سازی سیستم مذکور و ایجــاد وحــدت رویه در دانشگاه.
بخش خریدهای داخلی
 خرید کلیه لوازم مورد نیازواحدها، معاونت ها، و دانشکده ها اعم از خریدهای عمومی و
اختصاصی توسط کارپرداز واحد با کسب نظر کارشناسان مربوطه انجام می پذیرد
بخش مناقصات ، مزایده ها
 انجام کلیه امور مربوط به برگزاری مناقصه اعم ازآگهی در جراید عمومی .
 تهیه وتوزیع اسناد منــاقصه یا اسناد ارزیابی بین شرکت کنندگان.
 تشکیل جلســات کمسیون مناقصه.
 بازگشــایی استعلا م ها و پیشنهادها .
 تنظیم صورتجلسات تعیین برنده مناقصه یا مزایده.

 
دفعات مشاهده: 65 بار   |   دفعات چاپ: 26 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
معاونت اداری و پشتیبانی Vice Chancellor & logectics
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 46 queries by YEKTAWEB 4071