برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معاونت اداری و پشتیبانی::
اخبار و اطلاعیه ها::
بخشنامه ها::
امور اداری::
اداره امور حقوقی::
امور اموال::
امورمالی::
تدارکات::
فرمها::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: مناقصه خرید و طبخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی 99-98
:: فراخوان واگذاری رستوران مکمل به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 – 98
:: آیین نامه نظام پیشنهادات
:: پیش نویس شیوه نامه تخصیص امتیازات ارتقاء رتبه اعضای غیر هیات علمی
:: فرم درخواست ارتقاء اعضای غیر هیات علمی
:: در خصوص استفاده از مرخصی های باقیمانده ::

در خصوص استفاده از مرخصی های باقیمانده تا پایان سال

دفعات مشاهده: 1899 بار   |   دفعات چاپ: 436 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: دوره های آموزشی مجازی ::

دوره های آموزشی مجازی

دفعات مشاهده: 1430 بار   |   دفعات چاپ: 331 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: لیست دوره های آموزشی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۸/۲۵ | 

در راستای توجه به موضوع آموزش و بهسازی نیروی انسانی برنامه های آموزشی متنوعی توسط حوزه مدیریت امور اداری دانشگاه تدوین گردیده است و در این میان آموزش های الکترونیکی و غیر حضوری کوتاه مدت محور اصلی برنامه های تدوین شده می باشد.

دفعات مشاهده: 1558 بار   |   دفعات چاپ: 467 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: کاهش ساعات کار بانوان ::

قابل توجه همکاران بانوان شاغل در دانشگاه

به پیوست « قانون کاهش ساعات کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص » که به تصویب مجلس شورای اسلامی و تائید شورای نگهبان رسیده است جهت اطلاع و بهره بردارب بانوان محترم شاغل در دانشگاه درج می گردد.

مقتضی است همکاران ذی نفع درخواست و مستندات مندرج در ماده واحده قانون مذکور را جهت بررسی و اقدام لازم به امور اداری ارائه نمایند.

دریافت فایل

دفعات مشاهده: 1300 بار   |   دفعات چاپ: 390 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر بیمه مکمل (کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه) ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۴/۸/۱۱ | 

قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه

قابل توجه کلیه همکاران محترم :

با توجه به عقد قرارداد بیمه مکمل درمان سال 95-94 با شرکت بیمه ایران ، بدینوسیله جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد. لازم به توضیح است به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در فرایند پرداخت هزینه های درمانی مطابق روال سال قبل ،نماینده شرکت بیمه، در روزهای دوشنبه هر هفته ضمن حضور در دانشگاه نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام خواهند نمود.برای دریافت جدول اینجا کلیک نمائید.

دفعات مشاهده: 2245 بار   |   دفعات چاپ: 592 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: مناقصه خرید و طبخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی 99-98 ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۵/۲ | 
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای توأم با ارزیابی فشرده "خرید و طبخ غذای دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه برای سال تحصیلی 99-98"
 
دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد تهیه غذای دانشجویان و کارکنان خود را برای دوحالت خرید و یا طبخ غذا از طریق برگزاری مناقصه به بخش خصوصی واگذار نماید. لذا از مناقصه گران محترم دعوت بعمل می آید جهت بازدید از محل و تهیه اسناد مناقصه مطابق برنامه زمانبندی زیر به دبیرخانه دانشگاه واقع در ارومیه، جاده بند، دانشگاه صنعتی ارومیه مراجعه نمایند و یا جهت دریافت الکترونیکی اسناد اینجا را کلیک کنند.
 
مهلت تهیه اسناد مناقصه: از تاریخ 98/05/03 لغایت 98/05/07 
مهلت ارائه پیشنهادات: از تاریخ 98/05/03 لغایت 98/05/12 
تاریخ بازگشایی پاکت های الف و ب: 98/05/13 و پاکت های ج: 98/05/14
 
مناقصه‏ گران محترم می‏توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 31980220 تدارکات دانشگاه تماس حاصل نمایند.  
دفعات مشاهده: 283 بار   |   دفعات چاپ: 30 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: فراخوان واگذاری رستوران مکمل به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 – 98 ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۵/۲ | 
فراخوان واگذاری "رستوران مکمل دانشگاه صنعتی ارومیه به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 98"
 
دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد رستوران مکمل خود را در سال تحصیلی 99-98 با شرایط خاص از طریق برگزاری فراخوان به بخش خصوصی واگذار نماید. لذا از متقاضیان واجد شرایط دعوت بعمل می آید جهت بازدید از محل و تهیه اسناد فراخوان مطابق برنامه زمانبندی زیر به دبیرخانه دانشگاه واقع در ارومیه، جاده بند، دانشگاه صنعتی ارومیه مراجعه نمایند و یا جهت دریافت الکترونیکی اسناد اینجا را کلیک کنند.
 
مهلت تهیه اسناد فراخوان: از تاریخ 98/5/3 لغایت 98/5/7 
مهلت ارائه پیشنهادات: از تاریخ 98/5/3 لغایت 98/5/12 
تاریخ بازگشایی پاکت های الف و ب: 98/5/13 و پاکت های ج: 98/5/14

 
متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 31980220 تدارکات دانشگاه تماس حاصل نمایند.  
دفعات مشاهده: 231 بار   |   دفعات چاپ: 20 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: آیین نامه نظام پیشنهادات ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ | 

به منظور ایجاد محیط مناسب و فرصت برای مشارکت فکری اعضا در امور دانشگاه به صورت داوطلبانه و برخوردار کردن آنان از ثمرات مادی و معنوی، همچنین زمینه سازی نظام مدیریت مشارکتی، توسعه ارزش‌های انسانی و استفاده از هوش، استعداد و خلاقیت آنها در راستای اهداف دانشگاه، آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تصویب قرار گرفته است.
کمیته نظام پیشنهادات با هدف همفکری و همدلی بیشتر و استفاده از امکانات موجود جهت افزایش بهره‌وری در تمام زمینه‌های مؤثر، صرفه‌جویی‌های اقتصادی و در نهایت ارتقاء برونداد از دی ماه سال 1396 شروع بکار نموده است.
دبیرخانه کمیته نظام پیشنهادات مستقر در امور اداری دانشگاه آماده دریافت فرم های ارائه پیشنهاد می باشد. بدیهی است پس از ثبت پیشنهاد و طی مراحل اداری، در صورت تصویب در کمیته نظام پیشنهادات، شخص پیشنهاد دهنده طبق آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تشویق قرار خواهد گرفت.


جهت دریافت آئین نامه نظام پیشنهادات اینجا کلیک نمائید.


جهت دریافت فرم ارائه پیشنهاد اینجا کلیک نمائید

دفعات مشاهده: 283 بار   |   دفعات چاپ: 35 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: پیش نویس شیوه نامه تخصیص امتیازات ارتقاء رتبه اعضای غیر هیات علمی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۰/۳ | 
پیش نویس شیوه نامه تخصیص امتیازات ارتقاء رتبه اعضای غیر هیات علمی جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد . لازم به ذکر است شیوه نامه مذکور در دست مطالعه و بررسی می باشد و مورد تصویب نهایی قرار نگرفته است ، لذا همکاران محترم پیشنهادات خود را جهت بررسی و امکان اصلاح به اداره کارگزینی ارایه نمایند .

جهت دانلود فایل پیش نویس شیوه نامه اینجا را کلیک نمایید. 
دفعات مشاهده: 66115 بار   |   دفعات چاپ: 74 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: فرم درخواست ارتقاء اعضای غیر هیات علمی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۰/۳ | 
قابل توجه همکاران محترم غیرهیات علمی رسمی، پیمانی و قراردادی:
با استناد به دستورالعمل اجرایی ارتقای رتبه اعضای دانشگاه و جدول مندرج در ماده 24 آئین نامه اعضای غیرهیات علمی 
به پیوست فرم درخواست ارتقاء رتبه جهت بهره­برداری همکاران محترم درج گردیده است.

جهت دانلود فرم اینجا کلیک نمائید.


موارد مهم و ضروری:
-کلیه اطلاعات درخواستی بصورت تایپ شده و در قالب فرم ارائه شده تکمیل گردد.
- مستندات هر ردیف بصورت جداگانه و با شماره گذاری، به ترتیب الصاق گردد. بدیهی است به درخواست های فاقد مستندات امتیازی تعلق نخواهد گرفت.
دفعات مشاهده: 440 بار   |   دفعات چاپ: 65 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ | 
 
قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه
قابل توجه کلیه همکاران محترم :
با توجه به عقد قرارداد بیمه مکمل درمان سال 98-97 با شرکت بیمه ایران نمایندگی خداداد از ابتدای بهمن ماه 97 ، بدینوسیله جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر ولیست مراکز طرف قرارداد و دندانپزشکان و چشم پزشکان معتمد جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد. لازم به توضیح است به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در فرایند پرداخت هزینه های درمانی ، نماینده شرکت بیمه ایران در روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته از ساعت 11 الی 13 ظهر ضمن حضور در دانشگاه نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام خواهند نمود. برای دریافت جداول مراکز طرف قرارداد اینجا  و جهت دریافت جداول تعهدات اینجا را کلیک نمایید. همچنین مدارک لازم جهت ارائه به نماینده شرکت بیمه ایران برای دریافت هزینه های درمانی به شرح ذیل اعلام می گردد :
 
* مدارک مورد نیاز جهت پرداخت ویزیت :
1- اصل فاکتور پرداخت ویزیت ( مبلغ پرداختی توسط بیمار ) ممهور به مهر پزشک معالج و قید تاریخ و برگه ویزیت دفترچه درمانی بیمار
 
* مدارک مورد نیاز جهت پرداخت دارو :
نرخ دارو و سهم بیمار بایستی روی دفترچه قید شده و نوع دارو مشخص و خوانا باشد و حتماً ممهور به مهر داروخانه و مهر پزشک معالج باشد.
 
* مدارک مورد نیاز جهت هزینه های دندانپزشکی :
درصورت مراجعه به دندانپزشکان طرف قرارداد ، مراکز حق دریافت هیچ مبلغی به جز مبلغ 10% فرانشیز را ندارند . در صورت درخواست هزینه معالجه از طرف پزشک معالج طرف قرارداد ، با شماره تماس 09141417643 ( آقای خداداد ) تماس حاصل فرمایید . و در صورت مراجعه به دندانپزشکان غیرطرف قرارداد
هزینه های دندانپزشکی بایستی در نسخه دفترچه نوشته شده و نزد دندانپزشک معتمد بیمه ایران بدون پرداخت ویزیت تأیید شود .( مهر و امضای تأیید روی نسخه دفترچه )
 
* مدارک مورد نیاز جهت هزینه های عینک :
  1. هزینه های عینک بایستی در نسخه دفترچه نوشته شده و در صورت مراجعه به اپتومتریست های معتمد بیمه ایران نسخه دفترچه و فاکتور عینک ممهور به مهر اپتومتریست شود و در صورت مراجعه به    چشم پزشک غیرطرف قرارداد ، نسخه دفترچه و فاکتور عینک بایستی توسط اپتومتریست معتمد بیمه ایران بدون پرداخت ویزیت تأیید شود. ( مهر و امضای تأیید روی نسخه دفترچه )
 
* مدارک مورد نیاز در صورت بستری و جراحی در بیمارستانهای غیر طرف قرارداد :
1- در صورت بستری در بیمارستانهایی که طرف قرارداد با بیمه ایران نباشند جهت دریافت هزینه های عمل جراحی : ارائه شرح عمل، خلاصه پرونده، لیست لوازم مصرفی و داروها که ممهور به مهر بیمارستان باشد.
 
همکاران محترم توجه داشته باشند که :
  1.  پذیرش همکاران در مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ایران در کل کشور با ارائه کدملی         می باشد . همچنین جهت اطلاع از مراکز طرف قرارداد در سایر شهرها به سایت بیمه ایران مراجعه فرمایید .
 
  1. مدت اعتبار هزینه های پزشکی 3 ماه می باشد . هزینه هایی که بیش از 3 ماه از تاریخ آن گذشته باشد به دلیل عدم قبول سرپرستی بیمه ایران، تحویل گرفته نمیشود .
 
 
 
 

 
دفعات مشاهده: 2158 بار   |   دفعات چاپ: 263 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: اطلاعیه پرداخت فیش ها به صورت اینترنتی ::
به اطلاع دانشجویان شبانه می رساند که از تاریخ 01/12/90 شهریه مربوط به واحدهای درسی را باید صورت اینترنتی پرداخت نمایند و از واریز فیش(به دلیل عدم امکان ثبت ) خودداری فرمایند . شایان ذکر است آن دسته از دانشجویانی که قبل از این تاریخ فیش واریز نموده اند تا پایان اسفند 1390 مهلت دارند که فیش های واریزی را جهت ثبت به امور مالی تحویل نمایند. در غیر اینصورت با توجه به اینترنتی شدن ثبت نام این فیش ها از ابتدای سال 91 قابل ثبت نمی باشند. 
دفعات مشاهده: 3386 بار   |   دفعات چاپ: 1028 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 186 بار   |   0 نظر
>
:: اطلاعیه اخذ گزارش اسکان ::

((اطلاعیه))

به اطلاع دانشجویان محترم می رساند جهت اخذ گزارش اسکان ( برای نیمسال دوم سال تحصیلی 91-90 ) از روز سه شنبه مورخه 13/10/90 لغایت 21/10/90 به امور خوابگاهها و امور مالی مراجعه فرمائید .


شایان ذکر است مهلت اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد

امور مالی دانشگاه

دفعات مشاهده: 3588 بار   |   دفعات چاپ: 1130 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 244 بار   |   0 نظر
>
معاونت اداری و پشتیبانی Vice Chancellor & logectics
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 109 queries by YEKTAWEB 3977