برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معاونت اداری و پشتیبانی::
اخبار و اطلاعیه ها::
بخشنامه ها::
امور اداری::
اداره امور حقوقی::
امور اموال::
امورمالی::
تدارکات::
فرمها::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: مناقصه خرید و طبخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی 99-98
:: فراخوان واگذاری رستوران مکمل به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 – 98
:: آیین نامه نظام پیشنهادات
:: پیش نویس شیوه نامه تخصیص امتیازات ارتقاء رتبه اعضای غیر هیات علمی
:: فرم درخواست ارتقاء اعضای غیر هیات علمی
:: قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ | 
 
قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه
قابل توجه کلیه همکاران محترم :
با توجه به عقد قرارداد بیمه مکمل درمان سال 98-97 با شرکت بیمه ایران نمایندگی خداداد از ابتدای بهمن ماه 97 ، بدینوسیله جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر ولیست مراکز طرف قرارداد و دندانپزشکان و چشم پزشکان معتمد جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد. لازم به توضیح است به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در فرایند پرداخت هزینه های درمانی ، نماینده شرکت بیمه ایران در روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته از ساعت 11 الی 13 ظهر ضمن حضور در دانشگاه نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام خواهند نمود. برای دریافت جداول مراکز طرف قرارداد اینجا  و جهت دریافت جداول تعهدات اینجا را کلیک نمایید. همچنین مدارک لازم جهت ارائه به نماینده شرکت بیمه ایران برای دریافت هزینه های درمانی به شرح ذیل اعلام می گردد :
 
* مدارک مورد نیاز جهت پرداخت ویزیت :
1- اصل فاکتور پرداخت ویزیت ( مبلغ پرداختی توسط بیمار ) ممهور به مهر پزشک معالج و قید تاریخ و برگه ویزیت دفترچه درمانی بیمار
 
* مدارک مورد نیاز جهت پرداخت دارو :
نرخ دارو و سهم بیمار بایستی روی دفترچه قید شده و نوع دارو مشخص و خوانا باشد و حتماً ممهور به مهر داروخانه و مهر پزشک معالج باشد.
 
* مدارک مورد نیاز جهت هزینه های دندانپزشکی :
درصورت مراجعه به دندانپزشکان طرف قرارداد ، مراکز حق دریافت هیچ مبلغی به جز مبلغ 10% فرانشیز را ندارند . در صورت درخواست هزینه معالجه از طرف پزشک معالج طرف قرارداد ، با شماره تماس 09141417643 ( آقای خداداد ) تماس حاصل فرمایید . و در صورت مراجعه به دندانپزشکان غیرطرف قرارداد
هزینه های دندانپزشکی بایستی در نسخه دفترچه نوشته شده و نزد دندانپزشک معتمد بیمه ایران بدون پرداخت ویزیت تأیید شود .( مهر و امضای تأیید روی نسخه دفترچه )
 
* مدارک مورد نیاز جهت هزینه های عینک :
  1. هزینه های عینک بایستی در نسخه دفترچه نوشته شده و در صورت مراجعه به اپتومتریست های معتمد بیمه ایران نسخه دفترچه و فاکتور عینک ممهور به مهر اپتومتریست شود و در صورت مراجعه به    چشم پزشک غیرطرف قرارداد ، نسخه دفترچه و فاکتور عینک بایستی توسط اپتومتریست معتمد بیمه ایران بدون پرداخت ویزیت تأیید شود. ( مهر و امضای تأیید روی نسخه دفترچه )
 
* مدارک مورد نیاز در صورت بستری و جراحی در بیمارستانهای غیر طرف قرارداد :
1- در صورت بستری در بیمارستانهایی که طرف قرارداد با بیمه ایران نباشند جهت دریافت هزینه های عمل جراحی : ارائه شرح عمل، خلاصه پرونده، لیست لوازم مصرفی و داروها که ممهور به مهر بیمارستان باشد.
 
همکاران محترم توجه داشته باشند که :
  1.  پذیرش همکاران در مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ایران در کل کشور با ارائه کدملی         می باشد . همچنین جهت اطلاع از مراکز طرف قرارداد در سایر شهرها به سایت بیمه ایران مراجعه فرمایید .
 
  1. مدت اعتبار هزینه های پزشکی 3 ماه می باشد . هزینه هایی که بیش از 3 ماه از تاریخ آن گذشته باشد به دلیل عدم قبول سرپرستی بیمه ایران، تحویل گرفته نمیشود .
 
 
 
 

 
دفعات مشاهده: 1951 بار   |   دفعات چاپ: 235 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: اطلاعیه پرداخت فیش ها به صورت اینترنتی ::
به اطلاع دانشجویان شبانه می رساند که از تاریخ 01/12/90 شهریه مربوط به واحدهای درسی را باید صورت اینترنتی پرداخت نمایند و از واریز فیش(به دلیل عدم امکان ثبت ) خودداری فرمایند . شایان ذکر است آن دسته از دانشجویانی که قبل از این تاریخ فیش واریز نموده اند تا پایان اسفند 1390 مهلت دارند که فیش های واریزی را جهت ثبت به امور مالی تحویل نمایند. در غیر اینصورت با توجه به اینترنتی شدن ثبت نام این فیش ها از ابتدای سال 91 قابل ثبت نمی باشند. 
دفعات مشاهده: 3278 بار   |   دفعات چاپ: 998 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 186 بار   |   0 نظر
>
:: اطلاعیه اخذ گزارش اسکان ::

((اطلاعیه))

به اطلاع دانشجویان محترم می رساند جهت اخذ گزارش اسکان ( برای نیمسال دوم سال تحصیلی 91-90 ) از روز سه شنبه مورخه 13/10/90 لغایت 21/10/90 به امور خوابگاهها و امور مالی مراجعه فرمائید .


شایان ذکر است مهلت اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد

امور مالی دانشگاه

دفعات مشاهده: 3503 بار   |   دفعات چاپ: 1105 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 244 بار   |   0 نظر
>
معاونت اداری و پشتیبانی Vice Chancellor & logectics
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 56 queries by YEKTAWEB 3925