برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معاونت اداری و پشتیبانی::
اخبار و اطلاعیه ها::
بخشنامه ها::
امور اداری::
اداره امور حقوقی::
امور عمرانی::
امور اموال::
امورمالی::
تدارکات::
فرمها::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران غیر هیئت علمی دانشگاه
:: سرشماری عمومی نفوس و مسکن
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران محترم
:: کارت اعتباری بانک ملی
:: امکانات رفاهی نوروزی سال 1395
:: قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۹/۱ | 
 
 
قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه
قابل توجه کلیه همکاران محترم :
با توجه به عقد قرارداد بیمه مکمل درمان سال 97-96 با شرکت بیمه ایران نمایندگی خداداد ، بدینوسیله جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر ولیست دندانپزشکان و چشم پزشکان معتمد و طرف قرارداد جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد. لازم به توضیح است به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در فرایند پرداخت هزینه های درمانی مطابق روال سال قبل ،نماینده شرکت بیمه، در روزهای دوشنبه هر هفته ضمن حضور در دانشگاه نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام خواهند نمود.برای دریافت جدول تعهدات و دندانپزشکان طرف قرارداد و چشم پزشکان و دندانپزشکان معتمد بیمه ایران اینجا کلیک نمائید. همچنین مدارک لازم جهت ارائه به نماینده شرکت بیمه برای دریافت هزینه های درمانی به شرح ذیل اعلام می گردد :
  1. کپی صفحه اول دفترچه بیمه بیمار
  2. هزینه های عینک و دندانپزشکی بایستی در نسخه دفترچه نوشته شده و در صورت طرف قرارداد نبودن پزشک معالج ، نزد پزشک معتمد بیمه ایران تأیید شود ( مهر و امضای تأیید روی نسخه دفترچه )
  3. فاکتورهای ویزیت بایستی ممهور به مهر پزشک باشد.
  4. نرخ دارو بایستی روی دفترچه قید شده و نوع دارو مشخص و خوانا باشد و حتماً ممهور به مهر داروخانه باشد. 
  5.  جهت دریافت هزینه های آزمایش، سونوگرافی، سی تی اسکن، MRI ، انواع اسکن، نوار مغزی و ... ارائه نسخه دستور پزشک و کپی نتیجه آن بهمراه اصل فاکتور لازم می باشد .
  6. در صورت بستری در بیمارستانهایی که طرف قرارداد با بیمه ایران نباشند جهت دریافت هزینه های عمل جراحی : ارائه شرح عمل، خلاصه پرونده، لیست لوازم مصرفی و داروها که ممهور به مهر بیمارستان باشد.

همکاران محترم توجه داشته باشند که مدت اعتبار هزینه های پزشکی 3 ماه می باشد . هزینه هایی که بیش از 3 ماه از تاریخ آن گذشته باشد به دلیل عدم قبول بیمه مرکزی، تحویل گرفته نمیشود .


 
 
 
 
دفعات مشاهده: 67 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: اطلاعیه پرداخت فیش ها به صورت اینترنتی ::
به اطلاع دانشجویان شبانه می رساند که از تاریخ 01/12/90 شهریه مربوط به واحدهای درسی را باید صورت اینترنتی پرداخت نمایند و از واریز فیش(به دلیل عدم امکان ثبت ) خودداری فرمایند . شایان ذکر است آن دسته از دانشجویانی که قبل از این تاریخ فیش واریز نموده اند تا پایان اسفند 1390 مهلت دارند که فیش های واریزی را جهت ثبت به امور مالی تحویل نمایند. در غیر اینصورت با توجه به اینترنتی شدن ثبت نام این فیش ها از ابتدای سال 91 قابل ثبت نمی باشند. 
دفعات مشاهده: 2433 بار   |   دفعات چاپ: 805 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 186 بار   |   0 نظر
>
:: اطلاعیه اخذ گزارش اسکان ::

((اطلاعیه))

به اطلاع دانشجویان محترم می رساند جهت اخذ گزارش اسکان ( برای نیمسال دوم سال تحصیلی 91-90 ) از روز سه شنبه مورخه 13/10/90 لغایت 21/10/90 به امور خوابگاهها و امور مالی مراجعه فرمائید .


شایان ذکر است مهلت اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد

امور مالی دانشگاه

دفعات مشاهده: 2792 بار   |   دفعات چاپ: 928 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 244 بار   |   0 نظر
>
معاونت اداری و پشتیبانی Vice Chancellor & logectics
Persian site map - English site map - Created in 0.045 seconds with 1077 queries by yektaweb 3509