برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معاونت اداری و پشتیبانی::
اخبار و اطلاعیه ها::
بخشنامه ها::
امور اداری::
اداره امور حقوقی::
امور اموال::
امورمالی::
تدارکات::
فرمها::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران غیر هیئت علمی دانشگاه
:: سرشماری عمومی نفوس و مسکن
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران محترم
:: کارت اعتباری بانک ملی
:: قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۸/۹ | 
 
قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه
قابل توجه کلیه همکاران محترم :
با توجه به عقد قرارداد بیمه مکمل درمان سال 98-97 با شرکت بیمه سامان نمایندگی رضایی ، بدینوسیله جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر ولیست مراکز درمانی طرف قرارداد و دندانپزشکان معتمد جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد. لازم به توضیح است به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در فرایند پرداخت هزینه های درمانی مطابق روال سال قبل ، نماینده شرکت بیمه، در روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 9 الی 13 ضمن حضور در دانشگاه نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام خواهند نمود. برای دریافت جدول تعهدات اینجا و برای دریافت جدول  لیست مراکز طرف قرارداد و دندانپزشکان معتمد بیمه سامان اینجا کلیک نمائید. همچنین مدارک لازم جهت ارائه به شرکت بیمه برای دریافت هزینه های درمانی به شرح ذیل اعلام می گردد .
 
* مدارک مورد نیاز جهت پرداخت ویزیت :
1- اصل قبض رسید ( مبلغ پرداختی توسط بیمار ) ممهور به مهر پزشک معالج و قید تاریخ
 
* مدارک مورد نیاز جهت پرداخت دارو :
1- نسخه دارو ممهور به مهر داروخانه و مهر پزشک معالج
2- سوابق بیماری بیمه شده در موارد بیماریهای خاص
 
* در صورت بیماری های خاص :
1- ارائه مستندات ابتلا به بیماری ( جواب پاتولوژی ، ام آر آی ، و ... ) در اولین نوبت ارسال اسناد جهت تشکیل پرونده
2- اصل قبوض داروهای مربوط به بیماری و تصویر نسخه پزشک ممهور به مهر داروخانه و پزشک معالج
 
* مدارک مورد نیاز جهت هزینه های پاراکلینیکی 1 و2 ( منظور از هزینه های پاراکلینیکی هزینه های بند 4 و 5 جدول تعهدات می باشد ) :
  1. کپی صفحه اول دفترچه بیمه بیمار
  2. نسخه دستور پزشک معالج یا کپی جواب
  3. اصل قبض رسید ( مبلغ پرداختی توسط بیمار ) ممهور به مهر مرکز درمانی و قید تاریخ
 
* مدارک مورد نیاز جهت هزینه های دندانپزشکی :
همکاران محترم در صورت مراجعه به دندانپزشکان طرف قرارداد که آنلاین نمی باشند  می بایستی با در دست داشتن کارت بیمه خود به شعبه بیمه سامان به آدرس : میدان نه پله ، اول خیابان مفتح ، پلاک 257 شرکت sos مراجعه نموده و معرفی نامه جهت ارائه به دندانپزشک طرف قرارداد دریافت نمایند و در صورت مراجعه به دندانپزشکان غیرطرف قرارداد ، بعد از انجام کار با در دست داشتن گرافی قبل به پزشک معتمد بیمه سامان جهت تأیید فاکتور هزینه مراجعه نمایند . در صورت تشخیص پزشک معتمد ممکن است عکس بعد نیز توسط ایشان درخواست گردد .
 
* مدارک مورد نیاز جهت هزینه های عینک :
    1- اصل قبض رسید ( مبلغ پرداختی توسط بیمار ) ممهور به مهر مرکز خرید عینک و قید تاریخ
2- برگه کامپیوتری تعیین نمره چشم  ( ممهور به مهر چشم پزشک و یا اپتومتریست )
 
 * مدارک مورد نیاز در صورت بستری و جراحی در بیمارستان:
همکاران محترم در صورت بستری در بیمارستانهای طرف قرارداد که آنلاین نمی باشند  می بایستی با در دست داشتن کارت بیمه خود به شعبه بیمه سامان به آدرس : میدان نه پله ، اول خیابان مفتح ، پلاک 257 شرکت sos مراجعه نموده و معرفی نامه جهت ارائه به بیمارستان طرف قرارداد دریافت نمایند و در صورت بستری در بیمارستانهایی که طرف قرارداد با بیمه سامان نباشند جهت دریافت هزینه های عمل جراحی : ارائه شرح عمل ، ارائه گواهی جراح ممهور به مهر پزشک جراح ، اصل گواهی بیهوشی ممهور به مهر پزشک بیهوشی ، خلاصه پرونده، لیست لوازم مصرفی و داروها که ممهور به مهر بیمارستان باشد لازم می باشد .
 
همکاران محترم توجه داشته باشند که مدت اعتبار هزینه های پزشکی 3 ماه می باشد . هزینه هایی که بیش از 3 ماه از تاریخ آن گذشته باشد به دلیل عدم قبول از طرف سرپرستی بیمه سامان، تحویل گرفته نمیشود .
 

 
دفعات مشاهده: 381 بار   |   دفعات چاپ: 11 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۹/۱ | 
 
 
قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه
قابل توجه کلیه همکاران محترم :
با توجه به عقد قرارداد بیمه مکمل درمان سال 97-96 با شرکت بیمه ایران نمایندگی خداداد ، بدینوسیله جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر ولیست دندانپزشکان و چشم پزشکان معتمد و طرف قرارداد جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد. لازم به توضیح است به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در فرایند پرداخت هزینه های درمانی مطابق روال سال قبل ،نماینده شرکت بیمه، در روزهای دوشنبه هر هفته ضمن حضور در دانشگاه نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام خواهند نمود.برای دریافت جدول تعهدات و دندانپزشکان طرف قرارداد و چشم پزشکان و دندانپزشکان معتمد بیمه ایران اینجا کلیک نمائید. همچنین مدارک لازم جهت ارائه به نماینده شرکت بیمه برای دریافت هزینه های درمانی به شرح ذیل اعلام می گردد :
  1. کپی صفحه اول دفترچه بیمه بیمار
  2. هزینه های عینک و دندانپزشکی بایستی در نسخه دفترچه نوشته شده و در صورت طرف قرارداد نبودن پزشک معالج ، نزد پزشک معتمد بیمه ایران تأیید شود ( مهر و امضای تأیید روی نسخه دفترچه )
  3. فاکتورهای ویزیت بایستی ممهور به مهر پزشک باشد.
  4. نرخ دارو بایستی روی دفترچه قید شده و نوع دارو مشخص و خوانا باشد و حتماً ممهور به مهر داروخانه باشد. 
  5.  جهت دریافت هزینه های آزمایش، سونوگرافی، سی تی اسکن، MRI ، انواع اسکن، نوار مغزی و ... ارائه نسخه دستور پزشک و کپی نتیجه آن بهمراه اصل فاکتور لازم می باشد .
  6. در صورت بستری در بیمارستانهایی که طرف قرارداد با بیمه ایران نباشند جهت دریافت هزینه های عمل جراحی : ارائه شرح عمل، خلاصه پرونده، لیست لوازم مصرفی و داروها که ممهور به مهر بیمارستان باشد.

همکاران محترم توجه داشته باشند که مدت اعتبار هزینه های پزشکی 3 ماه می باشد . هزینه هایی که بیش از 3 ماه از تاریخ آن گذشته باشد به دلیل عدم قبول بیمه مرکزی، تحویل گرفته نمیشود .


 
 
 
 
دفعات مشاهده: 1204 بار   |   دفعات چاپ: 148 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: اطلاعیه پرداخت فیش ها به صورت اینترنتی ::
به اطلاع دانشجویان شبانه می رساند که از تاریخ 01/12/90 شهریه مربوط به واحدهای درسی را باید صورت اینترنتی پرداخت نمایند و از واریز فیش(به دلیل عدم امکان ثبت ) خودداری فرمایند . شایان ذکر است آن دسته از دانشجویانی که قبل از این تاریخ فیش واریز نموده اند تا پایان اسفند 1390 مهلت دارند که فیش های واریزی را جهت ثبت به امور مالی تحویل نمایند. در غیر اینصورت با توجه به اینترنتی شدن ثبت نام این فیش ها از ابتدای سال 91 قابل ثبت نمی باشند. 
دفعات مشاهده: 2991 بار   |   دفعات چاپ: 936 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 186 بار   |   0 نظر
>
:: اطلاعیه اخذ گزارش اسکان ::

((اطلاعیه))

به اطلاع دانشجویان محترم می رساند جهت اخذ گزارش اسکان ( برای نیمسال دوم سال تحصیلی 91-90 ) از روز سه شنبه مورخه 13/10/90 لغایت 21/10/90 به امور خوابگاهها و امور مالی مراجعه فرمائید .


شایان ذکر است مهلت اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد

امور مالی دانشگاه

دفعات مشاهده: 3297 بار   |   دفعات چاپ: 1054 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 244 بار   |   0 نظر
>
معاونت اداری و پشتیبانی Vice Chancellor & logectics
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 3792