برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معاونت اداری و پشتیبانی::
اخبار و اطلاعیه ها::
بخشنامه ها::
امور اداری::
اداره امور حقوقی::
امور اموال::
امورمالی::
تدارکات::
فرمها::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: آیین نامه نظام پیشنهادات
:: پیش نویس شیوه نامه تخصیص امتیازات ارتقاء رتبه اعضای غیر هیات علمی
:: فرم درخواست ارتقاء اعضای غیر هیات علمی
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران غیر هیئت علمی دانشگاه
:: سرشماری عمومی نفوس و مسکن
:: در خصوص استفاده از مرخصی های باقیمانده ::

در خصوص استفاده از مرخصی های باقیمانده تا پایان سال

دفعات مشاهده: 1688 بار   |   دفعات چاپ: 402 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: دوره های آموزشی مجازی ::

دوره های آموزشی مجازی

دفعات مشاهده: 1269 بار   |   دفعات چاپ: 294 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: لیست دوره های آموزشی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۸/۲۵ | 

در راستای توجه به موضوع آموزش و بهسازی نیروی انسانی برنامه های آموزشی متنوعی توسط حوزه مدیریت امور اداری دانشگاه تدوین گردیده است و در این میان آموزش های الکترونیکی و غیر حضوری کوتاه مدت محور اصلی برنامه های تدوین شده می باشد.

دفعات مشاهده: 1414 بار   |   دفعات چاپ: 430 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: کاهش ساعات کار بانوان ::

قابل توجه همکاران بانوان شاغل در دانشگاه

به پیوست « قانون کاهش ساعات کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص » که به تصویب مجلس شورای اسلامی و تائید شورای نگهبان رسیده است جهت اطلاع و بهره بردارب بانوان محترم شاغل در دانشگاه درج می گردد.

مقتضی است همکاران ذی نفع درخواست و مستندات مندرج در ماده واحده قانون مذکور را جهت بررسی و اقدام لازم به امور اداری ارائه نمایند.

دریافت فایل

دفعات مشاهده: 1156 بار   |   دفعات چاپ: 353 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر بیمه مکمل (کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه) ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۴/۸/۱۱ | 

قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه

قابل توجه کلیه همکاران محترم :

با توجه به عقد قرارداد بیمه مکمل درمان سال 95-94 با شرکت بیمه ایران ، بدینوسیله جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد. لازم به توضیح است به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در فرایند پرداخت هزینه های درمانی مطابق روال سال قبل ،نماینده شرکت بیمه، در روزهای دوشنبه هر هفته ضمن حضور در دانشگاه نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام خواهند نمود.برای دریافت جدول اینجا کلیک نمائید.

دفعات مشاهده: 2089 بار   |   دفعات چاپ: 550 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: گواهینامه های پایان دوره مالیات بر ارزش افزوده ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۲/۸/۲۱ | 
به اطلاع کلیه همکاران و دانشجویان محترم شرکت کننده در دوره مالیات بر ارزش افزوده می رساند با توجه به پیگیری های صورت گرفته، گواهینامه های پایان دوره مذکور آماده و قابل دریافت   می باشد لذا جهت اخذ گواهینامه های خود به امور اداری دانشگاه مراجعه فرمائید.
دفعات مشاهده: 2428 بار   |   دفعات چاپ: 817 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 33 بار   |   0 نظر
>
:: دوره آموزشی احکام زندگی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۱/۱۱/۲۴ | 
به اطلاع کلیه شرکت کننده گان در دور دوم دوره آموزشی احکام زندگی می رساند ............................
دفعات مشاهده: 3549 بار   |   دفعات چاپ: 1039 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 143 بار   |   0 نظر
>
:: آیین نامه نظام پیشنهادات ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ | 

به منظور ایجاد محیط مناسب و فرصت برای مشارکت فکری اعضا در امور دانشگاه به صورت داوطلبانه و برخوردار کردن آنان از ثمرات مادی و معنوی، همچنین زمینه سازی نظام مدیریت مشارکتی، توسعه ارزش‌های انسانی و استفاده از هوش، استعداد و خلاقیت آنها در راستای اهداف دانشگاه، آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تصویب قرار گرفته است.
کمیته نظام پیشنهادات با هدف همفکری و همدلی بیشتر و استفاده از امکانات موجود جهت افزایش بهره‌وری در تمام زمینه‌های مؤثر، صرفه‌جویی‌های اقتصادی و در نهایت ارتقاء برونداد از دی ماه سال 1396 شروع بکار نموده است.
دبیرخانه کمیته نظام پیشنهادات مستقر در امور اداری دانشگاه آماده دریافت فرم های ارائه پیشنهاد می باشد. بدیهی است پس از ثبت پیشنهاد و طی مراحل اداری، در صورت تصویب در کمیته نظام پیشنهادات، شخص پیشنهاد دهنده طبق آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تشویق قرار خواهد گرفت.


جهت دریافت آئین نامه نظام پیشنهادات اینجا کلیک نمائید.


جهت دریافت فرم ارائه پیشنهاد اینجا کلیک نمائید

دفعات مشاهده: 130 بار   |   دفعات چاپ: 14 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: پیش نویس شیوه نامه تخصیص امتیازات ارتقاء رتبه اعضای غیر هیات علمی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۰/۳ | 
پیش نویس شیوه نامه تخصیص امتیازات ارتقاء رتبه اعضای غیر هیات علمی جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد . لازم به ذکر است شیوه نامه مذکور در دست مطالعه و بررسی می باشد و مورد تصویب نهایی قرار نگرفته است ، لذا همکاران محترم پیشنهادات خود را جهت بررسی و امکان اصلاح به اداره کارگزینی ارایه نمایند .

جهت دانلود فایل پیش نویس شیوه نامه اینجا را کلیک نمایید. 
دفعات مشاهده: 65935 بار   |   دفعات چاپ: 34 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: فرم درخواست ارتقاء اعضای غیر هیات علمی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۰/۳ | 
قابل توجه همکاران محترم غیرهیات علمی رسمی، پیمانی و قراردادی:
با استناد به دستورالعمل اجرایی ارتقای رتبه اعضای دانشگاه و جدول مندرج در ماده 24 آئین نامه اعضای غیرهیات علمی 
به پیوست فرم درخواست ارتقاء رتبه جهت بهره­برداری همکاران محترم درج گردیده است. جهت دانلود فرم اینجا کلیک نمائید.
موارد مهم و ضروری:
-کلیه اطلاعات درخواستی بصورت تایپ شده و در قالب فرم ارائه شده تکمیل گردد.
- مستندات هر ردیف بصورت جداگانه و با شماره گذاری، به ترتیب الصاق گردد. بدیهی است به درخواست های فاقد مستندات امتیازی تعلق نخواهد گرفت.
دفعات مشاهده: 242 بار   |   دفعات چاپ: 25 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: سرشماری عمومی نفوس و مسکن ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۷/۷ | 

فراخوان سرشماری عمومی نفوس و مسکن

 پیشرفـت کشور مسـتلزم اقـدام و عمـل بر پایه تدبیر و بـرنامه­ریزی صحیح است که این امر خود نیازمند اطلاع صحیح از آمار دقیق دارد. از این دیدگاه ، اجرای منظم سرشماری عمومی برای دستیابی به تصویری واقع بینانه از جامعه ایران،کاری بزرگ است که همکاری جدی ملت و دولت را می طلبد.

با عنایت به آغاز طرح سرشماری  عمومی نفوس و مسکن و لزوم انجام این سرشماری به صورت اینترنتی از همکاران محترم دعوت میشود برای ثبت اطلاعات به سامانه مربوطه به آدرس www.sarshomari95.ir مراجعه نمایند.

مدیریت امور اداری

دفعات مشاهده: 1796 بار   |   دفعات چاپ: 388 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران محترم ::

بخشنامه داخلی ادامه تحصیل همکاران محترم

دفعات مشاهده: 1868 بار   |   دفعات چاپ: 477 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: کارت اعتباری بانک ملی ::

کارت اعتباری بانک ملی

دفعات مشاهده: 2383 بار   |   دفعات چاپ: 421 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: امکانات رفاهی نوروزی سال 1395 ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ | 

مهمانسراهای قابل استفاده توسط اعضای محترم هیات علمی و کارکنان در نوروز 1395

دفعات مشاهده: 2735 بار   |   دفعات چاپ: 511 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: کارت اعتباری بیمه ملت ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۴/۹/۲۹ | 

 صدور کارت های اعتباری بیمه ملت
 

دفعات مشاهده: 1690 بار   |   دفعات چاپ: 511 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: فرم شناسایی فرآیندهای مشکل دار از نظر ارباب رجوع ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۴/۸/۲۷ | 

فرم شناسایی فرآیندهای مشکل دار از نظر ارباب رجوع 

دفعات مشاهده: 1725 بار   |   دفعات چاپ: 491 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: تشکیل هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۴/۲/۲۵ | 
تشکیل هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان .....
دفعات مشاهده: 1954 بار   |   دفعات چاپ: 564 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: نخستین شماره خبرنامه خیرین آموزش عالی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ | 
اتشار نخستین شماره خبرنامه خیرین آموزش عالی:
دفعات مشاهده: 2463 بار   |   دفعات چاپ: 741 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 1 بار   |   0 نظر
>
:: فعال نمودن پیامک شماره حساب ها ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ | 
فعال نمودن سیستم پیامک شماره حساب های همکاران نزد بانک ملی ایران............
دفعات مشاهده: 2286 بار   |   دفعات چاپ: 630 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: اطلاعیه صندوق رفاه اعضای هیات علمی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ | 
اطلاعیه صندوق رفاه اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:.........
دفعات مشاهده: 2662 بار   |   دفعات چاپ: 719 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: اطلاعیه تکمیل فرم های ارزیابی سالانه ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۳/۱۰/۹ | 
اطلاعیه فوری جهت تکمیل فرمهای ارزیابی سالانه کارکنان غیر هیات علمی
دفعات مشاهده: 2460 بار   |   دفعات چاپ: 611 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: تشکیل هیات اجرایی منابع انسانی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۳/۶/۹ | 
در راستای اجرای بند 8 ماده 1 آئین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه،هیات اجرایی منابع انسانی تشکیل گردید.
دفعات مشاهده: 2041 بار   |   دفعات چاپ: 621 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: افزایش سقف وام خرید مسکن اعضای هیات علمی رسمی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۳/۶/۹ | 
افزایش وام مسکن اعضای هیئت علمی رسمی
سقف تسهیلات وام مسکن اعضای هیئت علمی به یکصدمیلیون تومان افزایش یافت.
دفعات مشاهده: 2177 بار   |   دفعات چاپ: 610 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
:: تکمیل اطلاعات در سامانه بیمه سلامت ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۳/۶/۹ | 
تکمیل اطلاعات بیمه شدگان کارکنان دولت در سامانه امید
دفعات مشاهده: 2403 بار   |   دفعات چاپ: 621 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 1 بار   |   0 نظر
>
:: فصل هشتم - آئین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۲/۱۱/۱۳ | 

بدینوسیله با اشاره به اجرای آئین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه ، مصوب هیات امنای محترم،فصل هشتم از آئین نامه مذکور ( مرخصی ها،بیمه و امور رفاهی) جهت اطلاع و بهره برداری لازم درج گردیده است. جهت دریافت فایل مربوطه اینجا کلیک نمائید.

دفعات مشاهده: 2542 بار   |   دفعات چاپ: 779 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 38 بار   |   0 نظر
>
:: گواهی سابقه بیمه تامین اجتماعی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۲/۴/۱۹ | 
ضمن عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق روز افزون برای همکاران محترم دانشگاه صنعتی ارومیه،به اطلاع می رساند به همت امور اداری دانشگاه سوابق همکاران از سازمان تامین اجتماعی اخذ و در پرونده کارگزینی درج گردیده است .روگرفت از گواهی سوابق بیمه قابل دریافت می باشد.
دفعات مشاهده: 3880 بار   |   دفعات چاپ: 1128 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 110 بار   |   0 نظر
>
:: آئین نامه حضور و غیاب ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۱/۱۰/۳ | 
آئین نامه حضور و غیاب کارکنان دانشگاه صنعتی ارومیه مطابق با آئین نامه استخدامی اعضاء غیر هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری تهیه و از تاریخ 91/10/01 جهت اجراء ابلاغ گردید.جهت دانلود آئین نامه مذکور اینجا کلیک نمائید. همچنین برای دانلود بخشنامه داخلی نحوه استفاده از مرخصی اینجا کلیک نمائید.
دفعات مشاهده: 3428 بار   |   دفعات چاپ: 1077 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 164 بار   |   0 نظر
>
معاونت اداری و پشتیبانی Vice Chancellor & logectics
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 176 queries by YEKTAWEB 3897