برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با روابط عمومی::
روابط عمومی دانشگاه::
مدیریت و کارکنان::
اخبار و اطلاعیه ها::
آشنایی با دانشگاه صنعتی ::
فرم ها::
نشریات::
آلبوم عکس::
تلفن های دانشگاه::
تماس با ما::
آرشیو اخبار و اطلاعیه ها::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: اداء دین دانشگاه صنعتی ارومیه به آرمان بلند آزادی قدس شریف
:: دسترسی به آخرین فهرست نشریات نامعتبر و جعلی خارجی اعلامی توسط وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری
:: جلسه تبیین و آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان برگزار شد
:: آئین نامه جدید عضویت و اعطای وام با شرایط جدید در صندوق رفاه اعضای هیئت علمی و کارکنان
:: برنامه استخر اساتید و کارکنان دانشگاه
:: ثبت نام اینترنتی وام های صندوق رفاه دانشجویی نیمسال دوم سالتحصیلی 96-1395
:: ثبت نام وام دکتری صندوق رفاه دانشجویان مرحله اول سه ماهه زمستان (دی، بهمن واسفند)
:: کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه بخشی از سبد ارزاق شب یلدای خود را به کودکان بی سرپرست اهدا کردند
:: چند جلد کتاب توسط دکتر ایوب بارسم ممقانی به دانشگاه صنعتی ارومیه اهدا شد
:: میزان آشنایی جامعه علمی کشور با مصادیق تخلفات علمی
:: دکتر محمد سیروس آذر دانشیار گروه مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی ارومیه به عنوان پژوهشگر برتر استان آذربایجان غربی انتخاب شد
:: رئیس دانشگاه از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان و غرفه دانشگاه بازدید کرد
:: پژوهشگران و فناوران برتر استان آذربایجان غربی تجلیل میشوند
:: دستور العمل نحوه بررسی تخلفات پژوهشی
:: تکذیب دعوت ریاست دانشگاه صنعتی ارومیه از سعید جلیلی برای سخنرانی مراسم روز دانشجو این دانشگاه
:: سربرگ انگلیسی دانشگاه صنعتی ارومیه تصویب شد
:: دوره آموزش کوتاه مدت حقوق مهندسی (نیاز اساسی جامعه مهندسی)
:: بازدید آقای حضرت پور نماینده مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه صنعتی ارومیه
:: جشنواره ایده های برتر آذربایجان غربی(جابا)
:: بازدید اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی ارومیه از مجتمع پتروشیمی ارومیه
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: ترم تابستانی دانشگاه صنعتی ارومیه 95-96 به صورت مجازی
:: برگزاری دوره جوش سطح بالا
:: برگزاری دوره etabs
:: اطلاعیه تکمیل ظرفیت دوره های نظام مهندسی ساختمان استان آ.غ
:: هر هفته با معرفی یک کتاب
:: هفته خوابگاه: بازدید از خوابگاه ها و توزیع شیرینی و میوه به روایت تصویر
:: بازدید از خوابگاه ها به مناسبت هفته خوابگاه ها اردیبهشت ماه 96
:: برگزاری مسابقه تحت عنوان حفظ 20 سوره از جز سی ام قرآن کریم
:: برگزاری دوره های شورای فنی استان در سال 1396
:: فرم ثبت نام دوره های شورای فنی
:: نتایج قبول شدگان آزمون معماری 3 به 2
:: برگزاری آزمون نظام مهندسی
:: اولین دوره مسابقات سازه ماکارونی
:: اطلاع رسانی آزمون
:: برنامه زمانبندی دوره ارتقا پایه معماری 3 به 2
:: نتایج آزمون صلاحیت اجرا
:: نتایج آزمون ها
:: آزمون ارتقاء پایه یکم بهمن 95
:: مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دوره های ارتقا پایه نظام مهندسی
:: آزمون صلاحیت اجرا
:: کارشناسان روابط عمومی ::

 

1- کارشناس ارتباطات‌ و رسانه ها
·  سیاستگذاری‌، برنامه‌ریزی‌ و کاربرد شیوه‌ها و برنامه‌های‌ مناسب‌ برای‌ انعکاس‌ اهداف‌، سیاستها، فعالیت‌ها، برنامه‌ها و مواضع‌ سازمان‌ به‌ مخاطبان‌، رسانه‌ها و جامعه‌.

·  عضویت‌ و شرکت‌ در جلسه‌های‌ مهم‌ دانشگاه به‌ منظور آگاهی‌ از سیاستها، خط مشی‌ها، برنامه‌ها و روند فعالیتها و نیز آگاهی‌ از نتایج‌ سایر نشستها و گردهمایی‌ها و جلسه‌ها.

·  برنامه‌ریزی‌ و اطلاع‌رسانی‌ به‌ مردم‌ درباره‌ عملکرد دانشگاه به‌ انگیزه‌ تنویر افکار عمومی‌.

·  ایجاد ارتباط احسن‌ با مطبوعات‌، رادیو، تلویزیون‌ و خبرگزاری‌ها و بهره‌برداری‌ بهینه‌ از آنها برای‌اطلاع‌رسانی‌ به‌ مراکز مرتبط.

·  ایجاد زمینه های درآمد زایی از طریق برقراری ارتباطات موثر درون سازمانی و برون سازمانی با استفاده از امکانات موجود و در اختیار روابط عمومی

 

2- کارشناس امور هنری و تبلیغات
·  پوشش‌ تبلیغی‌ ساختمانها و فضاهای‌ عمومی‌ دانشگاه در گرامیداشت‌ ایام‌ و مناسبتهای‌ ویژه‌.

·  طراحی‌ و تولید هدایای‌ تبلیغاتی‌ برای‌ اهدا به‌ مخاطبان‌ (متناسب‌ با سلایق‌ و علایق‌ قشره).

·  تهیه‌، تدوین‌ و اجرای‌ تقویم‌ مراسم‌ داخل‌ دانشگاه جهت تنظیم عملکردهای خاص روابط عمومی.

·  تهیه نرم افزار تور مجازی جهت معرفی هرچه بهتر و موثرتر سازمان در نزد افکار عمومی خارجی و داخلی.

·  مدیریت پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه در جهت توسعه روابط عمومی الکترونیک و اطلاع رسانی اخبار مهم مرتبط با سازمان از طریق سایت روابط عمومی.

·  مستند سازی عملکردی های دانشگاه.

 

3- کارشناس پژوهش‌ و برنامه‌ریزی‌ و سنجش افکار
·  تهیه‌ گزارشهای‌ تحلیلی‌ ادواری‌ (ماهانه‌/فصلی‌/سالانه‌) از افکار عمومی‌ داخل‌ و خارج‌ از سازمان‌ برای‌ارائه‌ به‌ مدیریت‌.

·  نقد و بررسی‌ بازتاب‌ فعالیتهای‌ سازمان‌ در نظر گروههای مختلف مرتبط با دانشگاه از یکسو و مدیران‌ و کارکنان‌ از سوی‌ دیگر و ارائه‌ گزارش‌ آن‌ به‌ مدیریت‌.

·  سنجش‌ افکار عمومی‌ درون‌ سازمانی‌ به‌ منظور بازیابی‌ مسائل‌ و ارائه‌ راه‌کارهای‌ مناسب‌ به‌ مدیریت‌.

·  طراحی‌ و اجرای‌ نظام‌ گردآوری‌ پیشنهادهای‌ کارکنان‌ به‌ منظور ترغیب‌ کارکنان‌ به‌ مشارکت‌ هرچه‌مؤثرتر در بهبود جریان‌ امور سازمان‌.

·  نظارت‌ و ارزیابی‌ فعالیتها و اعمال‌ نتایج‌ حاصل‌ در برنامه‌های ارائه شده توسط روابط عمومی جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه های ارائه شده.

 

4- امور انتشارات
·  تدوین‌ کتب‌، جزوه‌ها و تهیه‌ مواد انتشاراتی‌ به‌ منظور معرفی‌ دانشگاه.‌

·  تدوین‌ و انتشار خلاصه‌ عملکرد سالانه‌ دانشگاه برای‌ ارائه‌ به‌ افکار عمومی‌.

·  انتشار نشریه‌ داخلی‌ و برون‌ سازمانی‌ دانشگاه.

 

5- سالن های همایش و آمفی تئاترهای تحت نظارت روابط عمومی
1. سالن آمفی تئاتر با گنجایش 80 نفر
2. اتاق جلسات با گنجایش حدود 25 نفر ویژه جلسات شورای دانشگاه، شورای فرهنگی و ....

دفعات مشاهده: 779 بار   |   دفعات چاپ: 259 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
روابط عمومی publicrelations
Persian site map - English site map - Created in 0.041 seconds with 889 queries by yektaweb 3388