فراخوان تجدید مناقصه عمومی طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه
دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد مناقصه عمومی طبخ و توزیع غذای دانشجویی، به شماره ۲۰۰۱۰۰۹۰۳۶۰۰۰۰۰۴ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.
کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.
متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به صورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل آورند.
مواعد زمانی:
قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه قابل توجه کلیه همکاران محترم : با توجه به عقد قرارداد بیمه مکمل درمان سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با شرکت بیمه ایران نمایندگی خداداد، بدینوسیله جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر ولیست مراکز طرف قرارداد و دندانپزشکان و چشم پزشکان معتمد جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد. لازم به توضیح است به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در فرایند پرداخت هزینه های درمانی ، نماینده شرکت بیمه ایران در روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۱۱ الی ۱۳ ظهر ضمن حضور در دانشگاه صنعتی ارومیه نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام خواهند نمود و همکاران دانشکده فنی خوی نیز می توانند با مراجعه به شعبه بیمه ایران واقع در شیخ نوائی خوی نسبت به ارائه مدارک پزشکی خود به سرکار خانم خبیری اقدام نمایند و در صورت بروز مشکل با شماره تماس ۰۹۱۴۱۴۱۷۶۴۳ آقای خداداد تماس حاصل فرمایند. برای دریافت جدول مراکز طرف قرارداد در ارومیه اینجا و در خوی اینجا و جهت دریافت جدول تعهدات اینجا را کلیک نمائید. همچنین مدارک لازم جهت ارائه به نماینده شرکت بیمه ایران برای دریافت هزینه های درمانی به شرح ذیل اعلام می گردد: * مدارک مورد نیاز جهت پرداخت ویزیت : ۱- اصل فاکتور پرداخت ویزیت ( مبلغ پرداختی توسط بیمار ) ممهور به مهر پزشک معالج و قید تاریخ و برگه ویزیت دفترچه درمانی بیمار * مدارک مورد نیاز جهت پرداخت دارو : نرخ دارو و سهم بیمار بایستی روی دفترچه قید شده و نوع دارو مشخص و خوانا باشد و حتماً ممهور به مهر داروخانه و مهر پزشک معالج باشد. * مدارک مورد نیاز جهت هزینه های دندانپزشکی : درصورت مراجعه به دندانپزشکان طرف قرارداد ، مراکز حق دریافت هیچ مبلغی به جز مبلغ ۱۰% فرانشیز را ندارند . در صورت درخواست هزینه معالجه از طرف پزشک معالج طرف قرارداد ، با شماره تماس ۰۹۱۴۱۴۱۷۶۴۳ ( آقای خداداد ) تماس حاصل فرمایید . و در صورت مراجعه به دندانپزشکان غیرطرف قرارداد هزینه های دندانپزشکی بایستی در نسخه دفترچه نوشته شده و نزد دندانپزشک معتمد بیمه ایران بدون پرداخت ویزیت تأیید شود .( مهر و امضای تأیید روی نسخه دفترچه ) * مدارک مورد نیاز جهت هزینه های عینک : |
* مدارک مورد نیاز در صورت بستری و جراحی در بیمارستانهای غیر طرف قرارداد : |
قابل توجه کلیه همکاران محترم :
با توجه به عقد قرارداد بیمه مکمل درمان سال ۹۹-۱۴۰۰ با شرکت بیمه ایران ، بدینوسیله جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد. لازم به توضیح است به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در فرایند پرداخت هزینه های درمانی مطابق روال سال قبل ،نماینده شرکت بیمه، در روزهای دوشنبه هر هفته ساعت ۱۱ - ۱۳ ضمن حضور در دانشگاه نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام خواهند نمود.
برای دریافت جدول تعهدات بیمه تکمیلی اینجا را کلیک نمائید.
برای دریافت جدول مراکز قرارداد اینجا را کلیک کنید.
برای دریافت جزئیات بیمه تکمیلی اینجا را کلیک کنید.
((اطلاعیه))
به اطلاع دانشجویان محترم می رساند جهت اخذ گزارش اسکان ( برای نیمسال دوم سال تحصیلی 91-90 ) از روز سه شنبه مورخه 13/10/90 لغایت 21/10/90 به امور خوابگاهها و امور مالی مراجعه فرمائید .
شایان ذکر است مهلت اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد
امور مالی دانشگاه