بررسی و رسیدگی به پرونده متقاضی ارتقای مرتبه

 | تاریخ ارسال: 1401/3/31 | 

روند بررسی و رسیدگی به پرونده متقاضی ارتقای مرتبه

۱- متقاضی می بایست پس از تکمیل فرم گزارش‌نامه علمی و کاربرگ های مندرج در آن و الصاق پیوست های مورد نیاز موضوع درخواست (مشتمل بر فرم خود اظهاری، اولین حکم کارگزینی پیمانی، حکم کارگزینی آخرین تغییر وضعیت استخدامی، حکم کارگزینی آخرین ارتقای مرتبه علمی، مدرک دکترا، و سایر مستندات مربوطه) و اخذ امضای مدیرگروه ذیربط، نامه ای مبنی بر درخواست تقاضای بررسی پرونده با ذکر رشته و گرایش به رئیس دانشکده در سیستم اتوماسیون میروفایلر ارسال نماید. سپس متقاضی پرونده خود را به همراه نامه‌ی تایید شده درخواست و موافقت رئیس دانشکده مربوطه جهت شروع فرآیند بررسی پرونده، به دبیرخانه کمیته منتخب تحویل می­ نماید. از کلیه اعضای محترم هیئت علمی تقاضا می شود که از ارسال مدارک به صورت غیر حضوری و فاقد نامه رسمی رئیس محترم دانشکده جداً خودداری نمایند.

۲- پرونده تکمیل شده متقاضی به کارشناس کمیته منتخب تحویل و ثبت اولیه می‌گردد. توجه شود تاریخ ثبت اولیه برابر با تاریخ تحویل فیزیکی پرونده بهمراه نامه تایید شده درخواست ارتقای مرتبه متقاضی خواهد بود.

۳- تمام پرونده‌ها پس از نامه‌نگاری‌های اداری و بررسی‌های اولیه توسط کارشناس و همچنین تأیید دبیر محترم کمیته منتخب، به‌ترتیب نوبت در کمیته منتخب دانشگاه بررسی می‌شوند توجه شود پس از ثبت پرونده متقاضی در دبیرخانه کمیته منتخب و قبل از جلسه داوری، به هیچ عنوان تغییری توسط هیئت علمی محترم در آن قابل اعمال نیست؛ مگر اینکه متقاضی نامه‌ی درخواست تغییر در ردیف‌های بندهای مواد ۳ یا ۴ پرونده را از طریق سیستم اتوماسیون میروفایلر به رئیس محترم دانشکده مربوطه ارسال نماید. در این صورت پس از تایید نامه مذکور توسط رئیس دانشکده، کارشناس کمیته منتخب تاریخ ثبت نهایی پرونده را برابر با تاریخ اعمال تغییر در آن قرار خواهد داد. شایان توجه است که بازه زمانی بین تاریخ ثبت اولیه و ثبت نهایی پرونده نباید بیشتر از ۶ ماه باشد.

۴- در صورت عدم اعمال تغییر در پرونده، تاریخ ثبت نهایی همان تاریخ ثبت اولیه پرونده خواهد بود. پس از مطرح شدن پرونده متقاضی در جلسه داوری کمیته منتخب، بررسی‌های نهایی انجام می‌شود.

۵- چنانچه امتیازات لازم از مواد فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی کسب شود و پرونده قابل ارتقا باشد، به هیئت ممیزه دانشگاه ارومیه ارسال می‌گردد.

۶- چنانچه ارتقای مرتبه علمی متقاضی در هر یک از مراحل ارزیابی مورد موافقت قرار نگیرد؛ تشکیل پرونده ارتقای مرتبه علمی جدید توسط متقاضی حداقل ۹ ماه پس از تاریخ ثبت نهایی پرونده‌ی قبلی در کمیته منتخب امکان پذیر می‌باشد.

۷- اگر متقاضی ارتقاء به تصمیم کمیته مبنی بر نداشتن شرایط ارتقاء معترض باشد می‌تواند ظرف مدت ۱۵ روز از تاریخ اعلام کتبی دبیر کمیته اعتراض خود را همراه با توضیحات و دلایل به رئیس کمیته تسلیم نماید.

۸- اگر متقاضی ارتقاء به تصمیم کمیسیون مبنی بر نداشتن شرایط ارتقاء معترض باشد می‌تواند ظرف مدت ۱۵ روز از تاریخ اعلام کتبی نتیجه، اعتراض خود را همراه با توضیحات و دلایل به رئیس کمیسیون تسلیم نماید. چنانچه متقاضی به تصمیم هیئت مبنی بر عدم احراز شرایط معترض باشد، مجاز است ظرف مدت ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ رای، اعتراض خود را بطور مکتوب به دبیرخانه هیئت تسلیم نماید.


دفعات مشاهده: 532 بار   |   دفعات چاپ: 91 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کد پستی : 17165-57166

صندوق پستی : 419-57155

فکس : 04431980251

ارتباط مستقیم با ریاست : po@uut.ac.ir

پست الکترونیکی : info@uut.ac.ir

آدرس : آذربایجان غربی، ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر 2

کانال اطلاع رسانی رسمی دانشگاه : @daneshgah_uut

پیوندهای تصویری
copyright@2019.Urmia University of Technology