برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معاونت اداری و پشتیبانی::
اخبار و اطلاعیه ها::
بخشنامه ها::
امور اداری::
اداره امور حقوقی::
امور اموال::
امورمالی::
تدارکات::
فرمها::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: آیین نامه نظام پیشنهادات
:: پیش نویس شیوه نامه تخصیص امتیازات ارتقاء رتبه اعضای غیر هیات علمی
:: فرم درخواست ارتقاء اعضای غیر هیات علمی
:: قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران غیر هیئت علمی دانشگاه
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران محترم ::

به سایت معاونت اداری و پشتیبانی خوش آمدید .

AWT IMAGE
به سایت معاونت اداری و پشتیبانی خوش آمدید
AWT IMAGE
دانشگاه صنعتی ارومیه
AWT IMAGE
پیشرفت اجرایی طرح توسعه
AWT IMAGE
ساختمان 30 کلاسه طرح جامع جهتلو
AWT IMAGE
دانشگاه صنعتی ارومیه
:: آیین نامه نظام پیشنهادات ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ | 

به منظور ایجاد محیط مناسب و فرصت برای مشارکت فکری اعضا در امور دانشگاه به صورت داوطلبانه و برخوردار کردن آنان از ثمرات مادی و معنوی، همچنین زمینه سازی نظام مدیریت مشارکتی، توسعه ارزش‌های انسانی و استفاده از هوش، استعداد و خلاقیت آنها در راستای اهداف دانشگاه، آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تصویب قرار گرفته است.
کمیته نظام پیشنهادات با هدف همفکری و همدلی بیشتر و استفاده از امکانات موجود جهت افزایش بهره‌وری در تمام زمینه‌های مؤثر، صرفه‌جویی‌های اقتصادی و در نهایت ارتقاء برونداد از دی ماه سال 1396 شروع بکار نموده است.
دبیرخانه کمیته نظام پیشنهادات مستقر در امور اداری دانشگاه آماده دریافت فرم های ارائه پیشنهاد می باشد. بدیهی است پس از ثبت پیشنهاد و طی مراحل اداری، در صورت تصویب در کمیته نظام پیشنهادات، شخص پیشنهاد دهنده طبق آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تشویق قرار خواهد گرفت.


جهت دریافت آئین نامه نظام پیشنهادات اینجا کلیک نمائید.


جهت دریافت فرم ارائه پیشنهاد اینجا کلیک نمائید

>
:: پیش نویس شیوه نامه تخصیص امتیازات ارتقاء رتبه اعضای غیر هیات علمی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۰/۳ | 
پیش نویس شیوه نامه تخصیص امتیازات ارتقاء رتبه اعضای غیر هیات علمی جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد . لازم به ذکر است شیوه نامه مذکور در دست مطالعه و بررسی می باشد و مورد تصویب نهایی قرار نگرفته است ، لذا همکاران محترم پیشنهادات خود را جهت بررسی و امکان اصلاح به اداره کارگزینی ارایه نمایند .

جهت دانلود فایل پیش نویس شیوه نامه اینجا را کلیک نمایید. 
>
:: فرم درخواست ارتقاء اعضای غیر هیات علمی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۰/۳ | 
قابل توجه همکاران محترم غیرهیات علمی رسمی، پیمانی و قراردادی:
با استناد به دستورالعمل اجرایی ارتقای رتبه اعضای دانشگاه و جدول مندرج در ماده 24 آئین نامه اعضای غیرهیات علمی 
به پیوست فرم درخواست ارتقاء رتبه جهت بهره­برداری همکاران محترم درج گردیده است. جهت دانلود فرم اینجا کلیک نمائید.
موارد مهم و ضروری:
-کلیه اطلاعات درخواستی بصورت تایپ شده و در قالب فرم ارائه شده تکمیل گردد.
- مستندات هر ردیف بصورت جداگانه و با شماره گذاری، به ترتیب الصاق گردد. بدیهی است به درخواست های فاقد مستندات امتیازی تعلق نخواهد گرفت.
>
:: قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۸/۹ | 
 
قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه
قابل توجه کلیه همکاران محترم :
با توجه به عقد قرارداد بیمه مکمل درمان سال 98-97 با شرکت بیمه سامان نمایندگی رضایی ، بدینوسیله جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر ولیست مراکز درمانی طرف قرارداد و دندانپزشکان معتمد جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد. لازم به توضیح است به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در فرایند پرداخت هزینه های درمانی مطابق روال سال قبل ، نماینده شرکت بیمه، در روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 9 الی 13 ضمن حضور در دانشگاه نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام خواهند نمود. برای دریافت جدول تعهدات اینجا و برای دریافت جدول  لیست مراکز طرف قرارداد و دندانپزشکان معتمد بیمه سامان اینجا کلیک نمائید. همچنین مدارک لازم جهت ارائه به شرکت بیمه برای دریافت هزینه های درمانی به شرح ذیل اعلام می گردد .
 
* مدارک مورد نیاز جهت پرداخت ویزیت :
1- اصل قبض رسید ( مبلغ پرداختی توسط بیمار ) ممهور به مهر پزشک معالج و قید تاریخ
 
* مدارک مورد نیاز جهت پرداخت دارو :
1- نسخه دارو ممهور به مهر داروخانه و مهر پزشک معالج
2- سوابق بیماری بیمه شده در موارد بیماریهای خاص
 
* در صورت بیماری های خاص :
1- ارائه مستندات ابتلا به بیماری ( جواب پاتولوژی ، ام آر آی ، و ... ) در اولین نوبت ارسال اسناد جهت تشکیل پرونده
2- اصل قبوض داروهای مربوط به بیماری و تصویر نسخه پزشک ممهور به مهر داروخانه و پزشک معالج
 
* مدارک مورد نیاز جهت هزینه های پاراکلینیکی 1 و2 ( منظور از هزینه های پاراکلینیکی هزینه های بند 4 و 5 جدول تعهدات می باشد ) :
  1. کپی صفحه اول دفترچه بیمه بیمار
  2. نسخه دستور پزشک معالج یا کپی جواب
  3. اصل قبض رسید ( مبلغ پرداختی توسط بیمار ) ممهور به مهر مرکز درمانی و قید تاریخ
 
* مدارک مورد نیاز جهت هزینه های دندانپزشکی :
همکاران محترم در صورت مراجعه به دندانپزشکان طرف قرارداد که آنلاین نمی باشند  می بایستی با در دست داشتن کارت بیمه خود به شعبه بیمه سامان به آدرس : میدان نه پله ، اول خیابان مفتح ، پلاک 257 شرکت sos مراجعه نموده و معرفی نامه جهت ارائه به دندانپزشک طرف قرارداد دریافت نمایند و در صورت مراجعه به دندانپزشکان غیرطرف قرارداد ، بعد از انجام کار با در دست داشتن گرافی قبل به پزشک معتمد بیمه سامان جهت تأیید فاکتور هزینه مراجعه نمایند . در صورت تشخیص پزشک معتمد ممکن است عکس بعد نیز توسط ایشان درخواست گردد .
 
* مدارک مورد نیاز جهت هزینه های عینک :
    1- اصل قبض رسید ( مبلغ پرداختی توسط بیمار ) ممهور به مهر مرکز خرید عینک و قید تاریخ
2- برگه کامپیوتری تعیین نمره چشم  ( ممهور به مهر چشم پزشک و یا اپتومتریست )
 
 * مدارک مورد نیاز در صورت بستری و جراحی در بیمارستان:
همکاران محترم در صورت بستری در بیمارستانهای طرف قرارداد که آنلاین نمی باشند  می بایستی با در دست داشتن کارت بیمه خود به شعبه بیمه سامان به آدرس : میدان نه پله ، اول خیابان مفتح ، پلاک 257 شرکت sos مراجعه نموده و معرفی نامه جهت ارائه به بیمارستان طرف قرارداد دریافت نمایند و در صورت بستری در بیمارستانهایی که طرف قرارداد با بیمه سامان نباشند جهت دریافت هزینه های عمل جراحی : ارائه شرح عمل ، ارائه گواهی جراح ممهور به مهر پزشک جراح ، اصل گواهی بیهوشی ممهور به مهر پزشک بیهوشی ، خلاصه پرونده، لیست لوازم مصرفی و داروها که ممهور به مهر بیمارستان باشد لازم می باشد .
 
همکاران محترم توجه داشته باشند که مدت اعتبار هزینه های پزشکی 3 ماه می باشد . هزینه هایی که بیش از 3 ماه از تاریخ آن گذشته باشد به دلیل عدم قبول از طرف سرپرستی بیمه سامان، تحویل گرفته نمیشود .
 

 
>
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران غیر هیئت علمی دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۱۰/۶ | 

بخشنامه ادامه تحصیل همکاران غیر هیئت علمی دانشگاه

همکار گرامی جهت دریافت بخشنامه اینجا کلیک کنید

>
:: سرشماری عمومی نفوس و مسکن ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۷/۷ | 

فراخوان سرشماری عمومی نفوس و مسکن

 پیشرفـت کشور مسـتلزم اقـدام و عمـل بر پایه تدبیر و بـرنامه­ریزی صحیح است که این امر خود نیازمند اطلاع صحیح از آمار دقیق دارد. از این دیدگاه ، اجرای منظم سرشماری عمومی برای دستیابی به تصویری واقع بینانه از جامعه ایران،کاری بزرگ است که همکاری جدی ملت و دولت را می طلبد.

با عنایت به آغاز طرح سرشماری  عمومی نفوس و مسکن و لزوم انجام این سرشماری به صورت اینترنتی از همکاران محترم دعوت میشود برای ثبت اطلاعات به سامانه مربوطه به آدرس www.sarshomari95.ir مراجعه نمایند.

مدیریت امور اداری

>
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران محترم ::

بخشنامه داخلی ادامه تحصیل همکاران محترم

>
:: کارت اعتباری بانک ملی ::

کارت اعتباری بانک ملی

>
:: امکانات رفاهی نوروزی سال 1395 ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ | 

مهمانسراهای قابل استفاده توسط اعضای محترم هیات علمی و کارکنان در نوروز 1395

>
:: کارت اعتباری بیمه ملت ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۴/۹/۲۹ | 

 صدور کارت های اعتباری بیمه ملت
 

>
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
ورود خودکار
بازیابی رمز عبور
::
معاونت اداری و پشتیبانی Vice Chancellor & logectics
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 33 queries by YEKTAWEB 3815