برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معاونت اداری و پشتیبانی::
اخبار و اطلاعیه ها::
بخشنامه ها::
امور اداری::
اداره امور حقوقی::
امور پشتیبانی::
امورمالی::
تدارکات::
فرمها::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱
:: آگهی مزایده اجاره
:: اطلاعیه مخصوص معرفی شدگان مرحله اول آزمون استخدامی دانشگاه های کل کشور
:: اطلاعیه در خصوص تحویل مدارک نفرات معرفی شده برای مصاحبه  آزمون استخدامی وزات علوم، تحقیقات و فناوری – دانشگاه صنعتی ارومیه سال ۱۴۰۰
:: گفتگو با دکتر شیرزاد درخصوص حوزه اداری دانشگاه
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران محترم ::

به سایت معاونت اداری و پشتیبانی خوش آمدید .

AWT IMAGE
به سایت معاونت اداری و پشتیبانی خوش آمدید
AWT IMAGE
دانشگاه صنعتی ارومیه
AWT IMAGE
پیشرفت اجرایی طرح توسعه
AWT IMAGE
ساختمان 30 کلاسه طرح جامع جهتلو
AWT IMAGE
دانشگاه صنعتی ارومیه
:: قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ ::
 | تاریخ ارسال: 1400/12/1 | 
 قرارداد بیمه مکمل درمان اعضای هیأت علمی و غیر هیات علمی دانشگاه

قابل توجه کلیه همکاران محترم :

با توجه به عقد قرارداد بیمه مکمل درمان سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با شرکت بیمه ایران نمایندگی خداداد، بدینوسیله جدول شرایط و میزان تعهدات بیمه گر ولیست مراکز طرف قرارداد و دندانپزشکان و چشم پزشکان معتمد جهت اطلاع و بهره برداری همکاران محترم درج می گردد. لازم به توضیح است به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در فرایند پرداخت هزینه های درمانی ، نماینده شرکت بیمه ایران در روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۱۱ الی ۱۳ ظهر ضمن حضور در دانشگاه صنعتی ارومیه نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام خواهند نمود و همکاران دانشکده فنی خوی نیز می توانند با مراجعه به شعبه بیمه ایران واقع در شیخ نوائی خوی نسبت به ارائه مدارک پزشکی خود به سرکار خانم خبیری اقدام نمایند و در صورت بروز مشکل با شماره تماس ۰۹۱۴۱۴۱۷۶۴۳ آقای خداداد تماس حاصل فرمایند. برای دریافت جدول مراکز طرف قرارداد در ارومیه اینجا و در خوی اینجا و جهت دریافت جدول تعهدات اینجا را کلیک نمائید. همچنین مدارک لازم جهت ارائه به نماینده شرکت بیمه ایران برای دریافت هزینه های درمانی به شرح ذیل اعلام می گردد:
 
* مدارک مورد نیاز جهت پرداخت ویزیت :
۱- اصل فاکتور پرداخت ویزیت ( مبلغ پرداختی توسط بیمار ) ممهور به مهر پزشک معالج و قید تاریخ و برگه ویزیت دفترچه درمانی بیمار
 
* مدارک مورد نیاز جهت پرداخت دارو :
نرخ دارو و سهم بیمار بایستی روی دفترچه قید شده و نوع دارو مشخص و خوانا باشد و حتماً ممهور به مهر داروخانه و مهر پزشک معالج باشد.
 
* مدارک مورد نیاز جهت هزینه های دندانپزشکی :
درصورت مراجعه به دندانپزشکان طرف قرارداد ، مراکز حق دریافت هیچ مبلغی به جز مبلغ ۱۰% فرانشیز را ندارند . در صورت درخواست هزینه معالجه از طرف پزشک معالج طرف قرارداد ، با شماره تماس ۰۹۱۴۱۴۱۷۶۴۳ ( آقای خداداد ) تماس حاصل فرمایید . و در صورت مراجعه به دندانپزشکان غیرطرف قرارداد
هزینه های دندانپزشکی بایستی در نسخه دفترچه نوشته شده و نزد دندانپزشک معتمد بیمه ایران بدون پرداخت ویزیت تأیید شود .( مهر و امضای تأیید روی نسخه دفترچه )
 
 
* مدارک مورد نیاز جهت هزینه های عینک :
  • هزینه های عینک بایستی در نسخه دفترچه نوشته شده و در صورت مراجعه به اپتومتریست های معتمد بیمه ایران نسخه دفترچه و فاکتور عینک ممهور به مهر اپتومتریست شود و در صورت مراجعه به    چشم پزشک غیرطرف قرارداد ، نسخه دفترچه و فاکتور عینک بایستی توسط اپتومتریست معتمد بیمه ایران بدون پرداخت ویزیت تأیید شود. ( مهر و امضای تأیید روی نسخه دفترچه )
 
* مدارک مورد نیاز در صورت بستری و جراحی در بیمارستانهای غیر طرف قرارداد :
  •  در صورت بستری در بیمارستانهایی که طرف قرارداد با بیمه ایران نباشند جهت دریافت هزینه های عمل جراحی : ارائه شرح عمل، خلاصه پرونده، لیست لوازم مصرفی و داروها که ممهور به مهر بیمارستان باشد.( اصل صورتحساب ممهور به مهر بیمارستان ، ریز صورت هزینه ها و فاکتورهای مربوطه ، گواهی های بیمارستانی بانضمام نظریه پزشک معالج در خصوص علت بیماری و شرح معالجات انجام شده )
 
همکاران محترم توجه داشته باشند که :
۱-  پذیرش همکاران در مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ایران در کل کشور با ارائه کدملی  می باشد . همچنین جهت اطلاع از مراکز طرف قرارداد در سایر شهرها به سایت بیمه ایران مراجعه فرمایید .  
۲- در طول قرارداد، مدت اعتبار هزینه های پزشکی ۳ ماه می باشد . هزینه هایی که بیش از ۳ ماه از تاریخ آن گذشته باشد به دلیل عدم قبول از طرف سرپرستی بیمه ایران، تحویل گرفته نمیشود .
 ۳- بعد از اتمام قرارداد، فاکتورهای هزینه شده به مدت یک  ماه  و فاکتورهای دندانپزشکی و عینک به مدت یک هفته  توسط نماینده بیمه جمع آوری می گردد . 
>
:: آگهی مزایده اجاره ::
 | تاریخ ارسال: 1400/11/19 | 
             
"آگهی مزایده اجاره"
 
دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد یک قطعه باغ میوه با مساحت حدودی ۹ هکتار را واقع در شهرستان ارومیه به آدرس ارومیه روستای جهتلو با شرایط مندرج ذیل، از طریق برگزاری مزایده عمومی به اجاره واگذار نماید. لذا متقاضیان می¬توانند جهت بازدید در روزهای چهارشنبه مورخ ۲۰ بهمن، پنج¬شنبه ۲۱ بهمن و شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ از ساعت ۹ الی ۱۲ به محل باغ مراجعه نمایند.  

۱-    درختان باغ شامل هلو، شلیل و سیب می باشند.
۲-     قیمت پایه اجاره برای یک سال زراعی ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۴ ریال می باشد که بلافاصله پس از امضای قرارداد و قبل از تحویل باغ به همراه هزینه چاپ آگهی در روزنامه به صورت کامل از مستأجر اخذ خواهد شد. 
۳-    باغ دارای یک حلقه چاه همراه با برق و لوله کشی در اطراف باغ و بدون لوله کشی در داخل باغ می¬باشد.
۴-    تمامی مراحل و اقدامات لازم داشت و برداشت کاملاً بر عهده مستأجر بوده و دانشگاه صرفاً بر نحوه نگهداری از باغ نظارت خواهد داشت.
۵-    باغ از تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ تحویل و پس از اتمام برداشت محصول در تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ تحویل گرفته خواهد شد.
۶-    ارائه فیش واریزی به مبلغ ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۲۰۰۶۱۴۱۴۹۰۰۸ بانک ملی به نام حساب سپرده دانشگاه صنعتی ارومیه جهت شرکت در مزایده الزامی است. ( در صورت برنده شدن و عدم واریز مبلغ اجاره و ایفای تعهدات در موعد مقرر مبلغ واریزی به نفع دانشگاه ضبط خواهد شد. )
۷-    جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن همراه ۰۹۱۴۳۸۹۵۰۲۴ جناب آقای مهندس کرامت تماس حاصل گردد.
۸-    رعایت شئونات اسلامی و شاًن دانشگاه در مدت قرارداد الزامی و مسئولیت بروز هرگونه مشکل بر عهده مستاجر خواهد بود.
۹-    متقاضیان جهت دریافت اسناد شرکت در مزایده می¬توانند از تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ لغایت ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ به اداره تدارکات دانشگاه مراجعه نمایند. لازم به ذکر است پاکت های حاوی پیشنهاد می بایست حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ به دبیرخانه مرکزی دانشگاه واقع در بلوار جام جم بعد از گلشهر ۲ تحویل گردد. تاریخ گشایش پاکت ها و اعلام به برنده مزایده ۸ اسفند ۱۴۰۰ می باشد. 
۱۰-  ارائه پیشنهاد مبلغ بالاتر ایجاد حق برای شرکت کننده و تکلیف و یا سلب اختیار برای دانشگاه نداشته و دانشگاه مجاز است در چهارچوب ضوابط مقرر در آئین نامه مالی و معاملاتی خود، هر یک از پیشنهادات را قبول یا رد کند.    
.
اداره تدارکات دانشگاه صنعتی ارومیه
>
:: اطلاعیه مخصوص معرفی شدگان مرحله اول آزمون استخدامی دانشگاه های کل کشور ::
 | تاریخ ارسال: 1400/7/26 | 
بدینوسیله به اطلاع معرفی شدگان محترم مرحله اول آزمون استخدامی دانشگاه‌های کشور می‌رساند مصاحبه‌ها تخصصی به ترتیب در سه پنل مجزا (دانش و مهارت شغلی ، نرم افزارها و دانش کامپیوتر و روانشناسی) به شرح جدول ذیل صورت می­پذیرد.
 ....
>
:: اطلاعیه در خصوص تحویل مدارک نفرات معرفی شده برای مصاحبه  آزمون استخدامی وزات علوم، تحقیقات و فناوری – دانشگاه صنعتی ارومیه سال ۱۴۰۰ ::
 | تاریخ ارسال: 1400/6/31 | 
اطلاعیه در خصوص تحویل مدارک نفرات معرفی شده برای مصاحبه  آزمون استخدامی وزات علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه صنعتی ارومیه سال ۱۴۰۰

بدینوسیله از کلیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزات علوم، تحقیقات و فناوری (دانشگاه صنعتی ارومیه) دعوت می­شود از تاریخ ۰۴/۰۷/۱۴۰۰ لغایت ۱۴/۰۷/۱۴۰۰ از ساعت ۹:۰۰ الی۱۳:۰۰ طبق جدول زمانبندی زیر به منظور ارائه مدارک درخواستی به آدرس ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر ۲، دانشگاه صنعتی ارومیه واحد امور اداری مراجعه فرمایید.
شماره تلفنهای ۳۱۹۸۰۲۰۶-۰۴۴ و ۳۱۹۸۰۲۷۵-۰۴۴ به منظور راهنمایی بیشتر آماده پاسخگویی به سوالات پذیرفته شدگان می­باشند. عدم مراجعه و تحویل مدارک در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی شده و پذیرفته شده آزمون استخدامی حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.

 
ردیف تاریخ مراجعه رشته شغلی  و کد شغل محل
۱ ۰۴/۰۷/۱۴۰۰ کارشناس آزمایشگاه/کارگاهای فنی (۱۰۷۸۷) و (۱۰۷۹۰)
۲ ۰۶/۰۷/۱۴۰۰ کارشناس امور پژوهشی (۱۰۷۸۸)
۳ ۰۷/۰۷/۱۴۰۰ کارشناس بهداشت محیط (۱۰۷۹۴)
۴ ۱۰/۰۷/۱۴۰۰ و ۱۱/۰۷/۱۴۰۰ کارشناس  برنامه‌ریزی
(۱۰۷۹۱)، (۱۰۷۹۲) و (۱۰۷۹۳)
۵ ۱۲/۰۷/۱۴۰۰ حسابدار (۱۰۷۸۹)
۶ ۱۴/۰۷/۱۴۰۰ مهندس مکانیک (۱۰۷۹۵)
 
 
 
 
 
 
 
 
 





مدارک مورد نیاز:
عکس ۴*۳ که درسال جاری گرفته شده باشد (۶ قطعه)
اصل و کپی دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی یا دانشنامه ممهور به مهر دانشگاه
اصل شناسنامه و تصویر آن از تمامی صفحات
اصل کارت ملی و تصویر آن ( پشت و روی کارت ملی )
اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم و تصویر آن ( ویژ ه برادران)
اصل مدارک و معرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور ( ویژه معلومین )
اصل کارت شناسایی ایثارگری و معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران یا مراجع ذیصلاح ( ویژه مشمولین سهمیه ایثارگران)
ارائه اصل و تصویر گواهی و مدارک دال بر گذراندن دوره­های مهارتی مرتبط با رشته تحصیلی
ارائه اصل و تصویر مدارک و مستندات علمی و پژ وهشی

ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، جهت اصلاح حداکثر سن مقرر ( بر اساس تبصره ۲ صفحه ۳ دفترچه آزمون استخدامی- قسمت شرایط عمومی داوطلبان)

بدیهی است تحویل مدارک به منزله قبولی نهایی در آزمون نبوده و پس از بررسی مدارک و انجام مصاحبه، اسامی پذیرفتهشدگان نهایی متعاقبا از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد گردید.
 
>
:: گفتگو با دکتر شیرزاد درخصوص حوزه اداری دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: 1400/4/12 | 
نظم، چابکی و دقت نظر از مهمترین ارکان فعالیت موثر در  حوزه اداری دانشگاه است. هرچند تلاش مدیران و کارکنان این حوزه در پیش زمینه موفقیتهای دانشگاه قرار دارد اما با نگاه عمیق و موشکافانه به کیفیت رشد و توسعه دانشگاه در سالهای اخیر، رد پای مدیریت و کارکنان حوزه اداری بسیار پررنگ و ملموس است.
آنچه می خوانید، شرح مختصری از فعالیتهای حوزه اداری دانشگاه، از زبان دکتر اکبر شیرزاد، مدیر امور اداری است. 

 
>
:: مناقصه خرید و طبخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی 99-98 ::
 | تاریخ ارسال: 1398/5/2 | 
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای توأم با ارزیابی فشرده "خرید و طبخ غذای دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه برای سال تحصیلی 99-98"
 
دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد تهیه غذای دانشجویان و کارکنان خود را برای دوحالت خرید و یا طبخ غذا از طریق برگزاری مناقصه به بخش خصوصی واگذار نماید. لذا از مناقصه گران محترم دعوت بعمل می آید جهت بازدید از محل و تهیه اسناد مناقصه مطابق برنامه زمانبندی زیر به دبیرخانه دانشگاه واقع در ارومیه، جاده بند، دانشگاه صنعتی ارومیه مراجعه نمایند و یا جهت دریافت الکترونیکی اسناد اینجا را کلیک کنند.
 
مهلت تهیه اسناد مناقصه: از تاریخ 98/05/03 لغایت 98/05/07 
مهلت ارائه پیشنهادات: از تاریخ 98/05/03 لغایت 98/05/12 
تاریخ بازگشایی پاکت های الف و ب: 98/05/13 و پاکت های ج: 98/05/14
 
مناقصه‏ گران محترم می‏توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 31980220 تدارکات دانشگاه تماس حاصل نمایند.  
>
:: فراخوان واگذاری رستوران مکمل به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 – 98 ::
 | تاریخ ارسال: 1398/5/2 | 
فراخوان واگذاری "رستوران مکمل دانشگاه صنعتی ارومیه به بخش خصوصی با شرایط خاص در سال تحصیلی 99 98"
 
دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد رستوران مکمل خود را در سال تحصیلی 99-98 با شرایط خاص از طریق برگزاری فراخوان به بخش خصوصی واگذار نماید. لذا از متقاضیان واجد شرایط دعوت بعمل می آید جهت بازدید از محل و تهیه اسناد فراخوان مطابق برنامه زمانبندی زیر به دبیرخانه دانشگاه واقع در ارومیه، جاده بند، دانشگاه صنعتی ارومیه مراجعه نمایند و یا جهت دریافت الکترونیکی اسناد اینجا را کلیک کنند.
 
مهلت تهیه اسناد فراخوان: از تاریخ 98/5/3 لغایت 98/5/7 
مهلت ارائه پیشنهادات: از تاریخ 98/5/3 لغایت 98/5/12 
تاریخ بازگشایی پاکت های الف و ب: 98/5/13 و پاکت های ج: 98/5/14

 
متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 31980220 تدارکات دانشگاه تماس حاصل نمایند.  
>
:: آیین نامه نظام پیشنهادات ::
 | تاریخ ارسال: 1397/10/15 | 

به منظور ایجاد محیط مناسب و فرصت برای مشارکت فکری اعضا در امور دانشگاه به صورت داوطلبانه و برخوردار کردن آنان از ثمرات مادی و معنوی، همچنین زمینه سازی نظام مدیریت مشارکتی، توسعه ارزش‌های انسانی و استفاده از هوش، استعداد و خلاقیت آنها در راستای اهداف دانشگاه، آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تصویب قرار گرفته است.
کمیته نظام پیشنهادات با هدف همفکری و همدلی بیشتر و استفاده از امکانات موجود جهت افزایش بهره‌وری در تمام زمینه‌های مؤثر، صرفه‌جویی‌های اقتصادی و در نهایت ارتقاء برونداد از دی ماه سال 1396 شروع بکار نموده است.
دبیرخانه کمیته نظام پیشنهادات مستقر در امور اداری دانشگاه آماده دریافت فرم های ارائه پیشنهاد می باشد. بدیهی است پس از ثبت پیشنهاد و طی مراحل اداری، در صورت تصویب در کمیته نظام پیشنهادات، شخص پیشنهاد دهنده طبق آئین نامه نظام پیشنهادات مورد تشویق قرار خواهد گرفت.


جهت دریافت آئین نامه نظام پیشنهادات اینجا کلیک نمائید.


جهت دریافت فرم ارائه پیشنهاد اینجا کلیک نمائید

>
:: فرم درخواست ارتقاء اعضای غیر هیات علمی ::
 | تاریخ ارسال: 1397/10/3 | 
قابل توجه همکاران محترم غیرهیات علمی رسمی، پیمانی و قراردادی:
با استناد به دستورالعمل اجرایی ارتقای رتبه اعضای دانشگاه و جدول مندرج در ماده 24 آئین نامه اعضای غیرهیات علمی 
به پیوست فرم درخواست ارتقاء رتبه جهت بهره­برداری همکاران محترم درج گردیده است.

جهت دانلود فرم اینجا کلیک نمائید.


موارد مهم و ضروری:
-کلیه اطلاعات درخواستی بصورت تایپ شده و در قالب فرم ارائه شده تکمیل گردد.
- مستندات هر ردیف بصورت جداگانه و با شماره گذاری، به ترتیب الصاق گردد. بدیهی است به درخواست های فاقد مستندات امتیازی تعلق نخواهد گرفت.
>
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران غیر هیئت علمی دانشگاه ::
 | تاریخ ارسال: 1395/10/6 | 

بخشنامه ادامه تحصیل همکاران غیر هیئت علمی دانشگاه

همکار گرامی جهت دریافت بخشنامه اینجا کلیک کنید

>
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
ورود خودکار
بازیابی رمز عبور
::
معاونت اداری و پشتیبانی Vice Chancellor & logectics
Persian site map - English site map - Created in 0.03 seconds with 43 queries by YEKTAWEB 4410