برگشت به دانشگاه صنعتی ارومیه
   [صفحه اصلی ]     [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با روابط عمومی::
روابط عمومی دانشگاه::
مدیریت و کارکنان::
اخبار و اطلاعیه ها::
آشنایی با دانشگاه صنعتی ::
فرم ها::
نشریات::
آلبوم عکس::
تلفن های دانشگاه::
تماس با ما::
آرشیو اخبار و اطلاعیه ها::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
آخرین مطالب بخش
:: دسترسی به آخرین فهرست نشریات نامعتبر و جعلی خارجی اعلامی توسط وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری
:: جلسه تبیین و آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان برگزار شد
:: آئین نامه جدید عضویت و اعطای وام با شرایط جدید در صندوق رفاه اعضای هیئت علمی و کارکنان
:: برنامه استخر اساتید و کارکنان دانشگاه
:: ثبت نام اینترنتی وام های صندوق رفاه دانشجویی نیمسال دوم سالتحصیلی 96-1395
:: ثبت نام وام دکتری صندوق رفاه دانشجویان مرحله اول سه ماهه زمستان (دی، بهمن واسفند)
:: کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه بخشی از سبد ارزاق شب یلدای خود را به کودکان بی سرپرست اهدا کردند
:: چند جلد کتاب توسط دکتر ایوب بارسم ممقانی به دانشگاه صنعتی ارومیه اهدا شد
:: میزان آشنایی جامعه علمی کشور با مصادیق تخلفات علمی
:: دکتر محمد سیروس آذر دانشیار گروه مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی ارومیه به عنوان پژوهشگر برتر استان آذربایجان غربی انتخاب شد
:: رئیس دانشگاه از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان و غرفه دانشگاه بازدید کرد
:: پژوهشگران و فناوران برتر استان آذربایجان غربی تجلیل میشوند
:: دستور العمل نحوه بررسی تخلفات پژوهشی
:: تکذیب دعوت ریاست دانشگاه صنعتی ارومیه از سعید جلیلی برای سخنرانی مراسم روز دانشجو این دانشگاه
:: سربرگ انگلیسی دانشگاه صنعتی ارومیه تصویب شد
:: دوره آموزش کوتاه مدت حقوق مهندسی (نیاز اساسی جامعه مهندسی)
:: بازدید آقای حضرت پور نماینده مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه صنعتی ارومیه
:: جشنواره ایده های برتر آذربایجان غربی(جابا)
:: بازدید اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی ارومیه از مجتمع پتروشیمی ارومیه
:: نتایج بازرسی های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی از عملکرد سال 95 دانشگاه صنعتی ارومیه اعلام شد
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: رزرو خوابگاهی برای ترم دوم سالتحصیلی 96-1395
:: نتایج آزمون صلاحیت اجرا
:: برنامه زمانبندی دوره ارتقا پایه معماری 3 به 2
:: نتایج آزمون ها
:: آزمون ارتقاء پایه یکم بهمن 95
:: مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دوره های ارتقا پایه نظام مهندسی
:: آزمون صلاحیت اجرا
:: تقویم آموزشی 952
:: ادامه برنامه بازدید عملی صلاحیت اجرا
:: بازدید هیات مدیره نظام از دانشگاه صنعتی
:: برنامه زمانبندی لوله کشی گاز ساختمان ها (مبحث 17)
:: برنامه بازدید عملی دوره صلاحیت اجرا95/10/16
:: بسته شدن خوابگاه ها به دلیل نظافت
:: بازه زمانی برای رزرو اتاق فعلی دانشجویان خوابگاهی
:: بسته بندی وسایل خوابگاهی دانشجویان ساکن در خوابگاه ها
:: در خصوص استفاده از مرخصی های باقیمانده
:: بخشنامه ادامه تحصیل همکاران غیر هیئت علمی دانشگاه
:: دوره های آموزشی مجازی
:: برنامه زمانبندی دوره های جوش و ارتقا پایه در دست اقدام ،آذر و دی ماه سال جاری(95)
:: فایل آموزشی کارگاه روش تحقیق و تدوین پایان نامه
:: اخبار و اطلاعیه ها : نشست صمیمی معاونت اداری و پشتیبانی با کارکنان دانشگاه برگزار شد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۸/۹ | 

AWT IMAGEنشست صمیمی معاونت اداری و پشتیبانی با کارکنان دانشگاه با هدف تعامل بیشتر و ایجاد صمیمیت و ارتباط چهره به چهره و در راستای رسیدگی و بررسی مسائل و مشکلات کارکنان، به همت امور اداری دانشگاه و با حضور حداکثری همکاران در محل آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ در این نشست دکتر مکاری معاون اداری و پشتیبانی دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های کارکنان در حوزه ستادی، از پیشنهادات و انتقادات کارکنان استقبال نمود و به موارد و مسائل متنوع اداری از جمله آموزش ضمن خدمت کارکنان اشاره کرده و اهمیت آن را تبیین نموده و در مورد دوره های جدید و مورد نیاز کارکنان از برنامه ریزی های حوزه معاونت اداری و پشتیبانی برای سال 95 در راستای ارتقای کیفی فعالیت های کارکنان خبر داد.
معاون اداری و پشتیبانی به فرایند تبدیل وضعیت اعضای غیرهیئت علمی و آخرین نتیجه پیگیری های صورت گرفته از سازمان اداری و استخدامی و وزارت علوم اشاره کرده و گفت: یکی از مشکلات اصلی دانشگاه عدم تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دانشگاه از ابتدای تاسیس دانشگاه تا کنون میباشد که علی رغم رعایت نرم استاندارد یک به یک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سوی دانشگاه، در مورد تبدیل وضعیت اعضای غیرهیئت علمی دانشگاه مجوزی صادر نشده است و مشکلاتی را برای دانشگاه ایجاد نموده است که امیدواریم با رایزنی های صورت گرفته  شاهد محقق شدن وعده های مسئولین  سازمان اداری و استخدامی کشور بوده و بتوانیم حداقل طبق استاندارد تعریف شده مجوزها را اخذ نموده و کارکنان را به نحو احسن سازماندهی نمائیم.
دکتر مکاری در ادامه درخصوص اعمال مدارک تحصیلی کارکنان گفت: علیرغم محدودیت های موجود و با استناد به مصوبه هیات رئیسه در خصوص بررسی و اعمال مدارک کارشناسی ارشد در زمان تبدیل وضعیت استخدامی بر اساس شرایط احراز مشاغل، با مساعدت و نظر هیات اجرایی و تائید ریاست دانشگاه مدارک تحصیلی تا مقطع کارشناسی اعمال گردیده است و برای مابقی نفرات به دلیل محدودیت و تنگنای مالی مقرر گردیده است از ابتدای سال 1396 اعمال مدارک صورت گیرد. در مورد مدارک کارشناسی ارشد کارکنان قراردادی کماکان طبق روال قبل و در زمان تبدیل وضعیت استخدامی بررسی و در صورت احراز سایر شرایط قابل اعمال خواهد بود. در مورد مدارک ارائه شده توسط اعضای رسمی نیز بررسی لازم در هیئت اجرایی صورت خواهد گرفت و در صورت احراز جمیع شرایط با تائید ریاست دانشگاه اعمال خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه دانشگاه بر رعایت آئین نامه های اداری و انضباطی توسط کارکنان تاکید کرد و گفت: با توجه به ابلاغ آئین نامه استخدامی، بندهای مربوط به ساعات کار کارکنان مکرراً به معاونت ها و حوزه های دانشگاه ابلاغ گردیده است. ماهانه بر اساس بررسی گزارش های روزانه، کارکردها استخراج و در صورت کسرکار و عدم حضور به امور مالی ارسال می گردد و با اشاره به برخی از مواد آئین نامه حضور و غیاب گفت: کلیه کارکنان مکلفند در ساعات کار تعیین شده در محل خدمت خود حضور یابند و ساعت ورود و خروج خود را در دستگاه کارت خوان و دفتر حضور و غیاب ثبت نمایند و وظایف محوله را انجام دهند، مگر آنکه از سوی مقام ذیصلاح، برای ورود و خروج هر یک از آنان کتباً ترتیب دیگری مقرر شده باشد. همچنین در صورتی که در مواقع ضروری خارج از وقت اداری مقرر و یا ایام تعطیل به خدمت هر یک از کارکنان نیاز باشد بر اساس اعلام نیاز دانشگاه، مکلف به حضور در محل کار و انجام وظایف محول در قبال حق الزحمه و یا اضافه کاری برابر مقررات آئین نامه مربوطه خواهند بود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر مکاری در انتها حمایت از پرسنل زحمت کش و خدوم را وظیفه دانشگاه عنوان کرده و رعایت اتحاد و همدلی اعضای دانشگاه را مهم ارزیابی کرد و یکی از نیازهای اساسی دانشگاه را حفظ انسجام و اتحاد و همدلی و همزبانی مطرح نموده و جلوگیری از بروز و پخش شایعات بی اساس را وظیفه همگانی دانست.
در ادامه این جلسه دکتر شیرزاد مدیر امور اداری دانشگاه به تشریح آئین نامه ها و موارد قانونی و مورد نیاز کارکنان پرداخت.
در پایان کارکنان دانشگاه با طرح سوالهای صنفی و رفاهی خود از معاون اداری و پشتیبانی جواب هایی قانع کننده دریافت کردند.

     

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE

    

AWT IMAGE

    

AWT IMAGE

    

AWT IMAGE

    

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE

    

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE

    

AWT IMAGE

    

AWT IMAGE

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


کد امنیتی را در کادر بنویسید >
::
دفعات مشاهده: 579 بار   |   دفعات چاپ: 91 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
روابط عمومی publicrelations
Persian site map - English site map - Created in 0.069 seconds with 889 queries by yektaweb 3274