نکات مهم در تکمیل پرونده ارتقاء

 | تاریخ ارسال: 1401/3/31 | 
راهنمای تکمیل پرونده ارتقاء
از تمامی همکاران محترم متقاضی ارتقاء پایه خواهشمند است جهت سـهولت انجام امور بررسـی پرونـده های ارتقاء در تکمیل گزارش‌نامه علمی ارتقاء مرتبه و مستندات آن حتما به موارد ذیل توجه نمایند.

نکات اولیه :
- مطالعه دقیق آیین‌نامه ارتقای مرتبه و حصول اطمینان از اکتساب حداقل شرایط ارتقاء قبل از تشکیل پرونده
- فرم‌ها و کاربرگ‌هایی که با ساختاری غیر از ساختار شناسنامه علمی الگو تهیه و ارائه گردد، قابل ثبت در واحد ارتقاء و طرح و بررسی در کمیته منتخب، کمیسیون های تخصصی و هیأت ممیزه نمی‌باشد.
- جداول طوری تنظیم شوند که در بالای هر صفحه از فرم‌ها و کاربرگ‌ها، مشخصات متقاضی، و در پایین آن محل امضاها باشد.
- تمام فرم‌ها و کاربرگ‌ها (به غیر از صفحات و جداول خالی) باید پرینت گرفته شوند.
- فرم‌های تکمیل شده دست‌نویس و یا مخدوش (دارای خط‌خوردگی، لاک‌گرفتگی و...) فاقد اعتبار بوده لذا قابل پذیرش و طرح آن در کمیته منتخب نمی باشد.
- مسئولیت تکمیل، تطبیق و تأیید مندرجات کلیه فرم‌ها حسب مورد بر عهده امضا کنندگان ذیل برگه‌ها می‌باشد.
- ارائه رساله دکتری متقاضی به همراه کپی مستندات مربوط به کلیه فعالیت ها (اعم از مقالات فارسی و انگلیسی، کلیه مستندات فرهنگی، آموزشی و اجرایی و ...) و ارائه اصل مستندات مربوط به کتب (اعم از تألیف، ترجمه و ...) و طرح های پژوهشی الزامی می‌باشد. 

نکات ماده ۱:
بند ۱-۳: عنوان استاد راهنمای انجمن های علمی یا مشابه آن در این بند قید شود.
بند ۱-۹ : کپی گواهی دوره‌های مربوط به دانش‌افزایی، معرفت‌افزایی و هم‌اندیشی اساتید در کاور مستندات مربوط به این بند قرار گیرد.

نکات ماده ۲:
بند ۲-۱: امتیاز این بند توسط مدیریت آموزشی بررسی و محاسبه می­گیرد.
بند ۲-۲: امتیاز این بند توسط رئیس گروه نظارت و ارزیابی بررسی و محاسبه می­گیرد.
بند ۲-۳: امتیاز این بند توسط مدیریت آموزشی برحسب مستندات ابلاغیه‌های تدریس بررسی و محاسبه می­گیرد.
بند ۲-۴: امتیاز این بند توسط مدیریت آموزشی برحسب مستندات راهنمای پایان‌نامه کارشناسی بررسی و محاسبه می­گیرد.

نکات ماده ۳:
- در جداول مربوط به مقالات حتما شاپا یا ISSN مجله به همراه سال ارسال مقاله ذکر شودبرای ارزیابی کیفیت مقالات، تاریخ ارسال آن برای مجله قابل استناد خواهد بود. بنابراین با توجه به پیش بینی محل درج سال انتشار مقاله در فرم های ارتقا، پیشنهاد می شود سال ارسال مقاله نیز به همراه شاپا یا ISSN مجله، در ستون سوم (پس از نام مجله) درج گردد.
- مقدار Q مجلات مقالات چاپ شده برای مجلات نمایه شده در پایگاه استنادی ISC،  مجلات نمایه شده در پایگاه ‌استنادی Scopus، مجلات نمایه شده در پایگاه استنادی ISI دارای ایمپکت فاکتور JCR بر مبنای سال ارسال مقاله و با توجه به زمینه تخصصی اخذ و درج گردد. دسترسی به لینک فوق، از داخل دانشگاه رایگان بوده و برای همه همکاران عزیز در دسترس است.
- با توجه به آخرین تصمیمات هیئت ممیزه در خصوص نحوه ارزیابی مقالات، فایل اکسل مندرج در وبسایت دانشگاه ارومیه با توجه به درنظر نگرفتن زمینه های متعدد تخصصی یک مجله، ملاک ارزیابی قرار نمی گیرد و تنها ارزیابی مستقیم از طریق وبسایت های فوق قابل استناد خواهد بود.
- نظر به مصوبه اخیر هیئت ممیزه، کلیه مقالاتی که در سامانه پژوهشی دانشگاه درج می شوند، باید الزاماً در فرم های ارتقای اعضای هیئت علمی نیز ذکر شوند. به بیان دیگر، متقاضی مجاز به حذف نام برخی از مقالات که پیشتر از امتیاز آنها در سامانه پژوهشی بهره مند شده است، نمی باشد.
- در کلیه مقالات مستخرج از پایان نامه که بعد از مهرماه ۱۳۹۷ به چاپ رسیده اند، درج نام دانشجو به عنوان نفر اول الزامی است. مقالاتی که چنین روالی در آنها بعد از تاریخ مذکور رعایت نشده باشد، از سوی هیئت ممیزه منظور نمی گردند.
- فهرست ضرایب تأثیر میانگین برای سال های متوالی از لینک داده شده قابل دریافت است. همچنین برای مقالات علمی-پژوهشی و ISC این ضریب تأثیر متوسط با لینک مربوطه قابل احصا است.
بند ۳-۱: کپی تمام صفحات مقاله و مستندات مربوط به مجله‌ی نمایه شده در پایگاه داده‌‌های معتبر الزامی بوده و حتما به ترتیب سال ارسال نوشته شود.    
- درصورتی که مقاله مستخرج از پایان‌نامه دانشجو باشد، تصویر فرم ارزیابی دفاع از پایان نامه و تصویر حکم قبولی پروپزال نیاز است.
- درصورتی که تاریخ انتشار مقاله پس از دوره دکتری و قبل از استخدام در موسسه باشد؛ در جمع امتیازات محاسبه شده ولی جزو گیوتین به حساب نمی‌آید.
- حتما میزان ضریب تاثیر (IF) و چارک (Q) مقاله براساس سال ارسال آن در جدول کاربرگ‌های ماده ۳ مشخص شود.
بند ۳-۲: کپی تمام صفحات مقاله‌ی مروری و مستندات مربوط به مجله‌ی نمایه شده در پایگاه داده‌‌های معتبر (ISI, Scopus, ISC) 
بند ۳-۳: کپی تمام صفحات مقاله‌ی چاپ‌شده در مجله علمی ترویجی داخلی معتبر و مستندات آن.
بند ۳-۵: کپی تمام صفحات مقاله و مستندات شامل گواهی ارائه شفاهی مقاله در کنفرانس.
- در صورت عدم درج آرم ISC در گواهی‌های سال ۹۶ به بعد باید تصویر کد اختصاصی ISC کنفرانس مربوطه از بخش کنفرانس‌های سایت ISC تهیه شود.
بند ۳-۷: کپی تمام صفحات مقاله و مستندات مربوط به مجله‌ی نمایه شده در پایگاه داده‌‌های معتبر(ISI, Scopus, ISC) 
بند ۳-۹: کپی متن قرارداد شامل مبلغ آن، درصد مشارکت و گواهی خاتمه طرح
بند ۳-۱۲: تصویر صفحه نخست کتاب منتشر شده در دانشگاه و تصویر شناسنامه کتاب به همراه اصل کتاب
بند ۳-۱۳: ۱) تصویر حکم قبولی پروپزال و ۲)تصویر فرم ارزیابی دفاع از پایان نامه، و در صورت وجود استاد راهنمای دوم، درصد مشارکت راهنمایی پایان‌نامه باید در مستندات و جدول کاربرگ ذکر شود.
بند ۳-۱۶: کپی گواهی داوری شامل تاریخ، نام فعالیت ( داوری مقاله، اثر، کتاب یا طرح) و نام موسسه یا مجله‌. در مورد داوری مقالات ایمیل تاییدیه سردبیر مجله (شامل مشخصات مقاله، مجله و زمان تکمیل داوری) و یا تصویر پروفایل عضو محترم هیئت علمی در مجله (بصورت واضح شامل مشخصات مقالات داوری شده و زمان تکمیل داوری) کافی است.
نکات ماده ۴:
بند۴-۹: سمت‌های اجرایی در این قسمت درج شود. مستندات شامل کپی حکم‌های شروع و خاتمه مسئولیت است



دفعات مشاهده: 380 بار   |   دفعات چاپ: 84 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کد پستی : 17165-57166

صندوق پستی : 419-57155

فکس : 04431980251

ارتباط مستقیم با ریاست : po@uut.ac.ir

پست الکترونیکی : info@uut.ac.ir

آدرس : آذربایجان غربی، ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر 2

کانال اطلاع رسانی رسمی دانشگاه : @daneshgah_uut

پیوندهای تصویری
copyright@2019.Urmia University of Technology