مصوبات هیئت رئیسه در خصوص نحوه ادامه فعالیت‌های آموزشی و اداری در هفته آتی

 | تاریخ ارسال: 1399/1/15 | 
به گزارش روابط عمومی مصوبات هیئت رئیسه در خصوص نحوه ادامه فعالیت‌های آموزشی و اداری در هفته آتی به شرح زیر می باشد:

بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی، و نیز توصیه های معاونت محترم آموزشی وزارت عتف، با توجه به ضرورت برنامه ریزی مناسب در خصوص نحوه ادامه فعالیت‌های آموزشی و اداری در دانشگاه صنعتی ارومیه، جلسه هیئت رئیسه امروز، پنجشنبه ۱۴ فروردین تشکیل و مصوبات آن به شرح زیر اعلام می گردد:

- با توجه به شرایط موجود و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی دانشجویان عزیز، روند برگزاری کلاسها بصورت الکترونیکی کماکان تا اطلاع بعدی ادامه خواهد یافت.

- مقرر شد برنامه ریزی و اقدامات لازم برای تجهیز ۱۵ کلاس به webcam و نیز تجهیز ۵ کلاس به امکانات قلم نوری انجام پذیرد.

- تأمین مالی از محل گرنت همکاران هیئت علمی جهت خریداری دوربین (webcam) و یا تجهیزات قلم نوری با اولویت رسیدگی و در اسرع وقت انجام خواهد شد.

- پیرو نامه شماره ۴۹۰۸ مورخ ۹۹/۰۱/۱۳ سازمان اداری و استخدامی کشور، کارکنان محترم در بازه ۱۶ فروردین لغایت ۲۰ فروردین با تأئید مدیر مربوطه می توانند ۳ روز از مأموریت روزانه (بدون حق مأموریت) و با انجام وظایف محوله بصورت دورکاری استفاده نمایند.

- تصمیمات آتی با تبعیت از تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بصورت مشروح اعلام خواهد شد.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی ارومیه

دفعات مشاهده: 889 بار   |   دفعات چاپ: 200 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کد پستی : 17165-57166

صندوق پستی : 419-57155

فکس : 04431980251

ارتباط مستقیم با ریاست : po@uut.ac.ir

پست الکترونیکی : info@uut.ac.ir

آدرس : آذربایجان غربی، ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر 2

کانال اطلاع رسانی رسمی دانشگاه : @daneshgah_uut

پیوندهای تصویری
copyright@2019.Urmia University of Technology