حضور دانشگاهیان دانشگاه در مراسم عزاداری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

 | تاریخ ارسال: 1398/10/16 | 
به گزارش روابط عمومی، دانشگاهیان دانشگاه صنعتی ارومیه، همراه با مردم شهید پرور ارومیه امروز در خیابان امام راهپیمایی عظیمی انجام داده و با سر دادن شعارهای «آذربایجان جانباز، انقلابدان آیریلماز» ، «مرگ بر آمریکا» و چندین و چند شعار دیگر انزجار خود را از اقدام ذلت بار سردمدار تروریست جهانی، آمریکای جنایتکار، نشان دادند.
مردم و دانشگاهیان، هم دل و هم صدا فریاد زدند که این ملت عزادار سردار سلیمانی خواهند بود تا زمانی که انتقام سختی از عاملین این جنایت گرفته شود.
آن ها با این اتحاد مثال زدنی نشان دادند به شهادت رساندن سردار سلیمانی ها در این مرز و بوم نتنها باعث سستی و افول این اتحاد نمی شود بلکه بیش از پیش در این مسیر استوارتر می شوند. 
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه به عنوان سخنران این مراسم، اظهار داشت: شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی حیات دیگری به نظام و جبهه مقاومت اعطا کرد. بعد از رحلت امام خمینی(ره)، شاهد حضور جمعیت میلیونی مردم در تشییع پیکر شخصی نبودیم. این جعمیت عظیم در ایران و اقصی نقاط جهان نشان داد که سردار سپهبد شهید سلیمانی بنده‌ مخلص، مومن و پرهیزکار بود. آمریکا و ایادی‌اش فکر می‌کردند با شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی می‌توانند مقاومت را متوقف و نظام را شکست دهند در حالی که خداوند با شهادت این سردار بزرگ، حیات دیگری به نظام و جبهه مقاومت اعطا کرد.
وی، ادامه داد: این حضور کاخ سفید و مستکبران را ویران خواهد کرد؛ انتقام سخت در انتظار آمریکا است و آنها را از این عمل قبیح پشیمان خواهد کرد.​

دفعات مشاهده: 845 بار   |   دفعات چاپ: 198 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کد پستی : 17165-57166

صندوق پستی : 419-57155

فکس : 04431980251

ارتباط مستقیم با ریاست : po@uut.ac.ir

پست الکترونیکی : info@uut.ac.ir

آدرس : آذربایجان غربی، ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر 2

کانال اطلاع رسانی رسمی دانشگاه : @daneshgah_uut

پیوندهای تصویری
copyright@2019.Urmia University of Technology