پیام رئیس دانشگاه به مناسبت روز دانشجو

 | تاریخ ارسال: 1398/9/16 | 
بسمه تعالی
تاریخ کشور عزیزمان، سرشار از افتخارآفرینی جوانان قهرمانی است که در راه استقلال، عزت و پایمردی این مرز و بوم از جان گذشتند تا راه رشد و تعالی کشور را برای نسل های آینده روشن سازند. شانزده آذر، برگی از تاریخ درخشان کشور است که فریاد آزادی خواهی و استکبارستیزی آن را دانشجویان سردادند تا اهمیت دانش، بصیرت و آگاهی در روشنگری مردم بیش از همیشه بر همگان مشخص شود. 
دانشجویان امروز، که با هدف ارتقای دانش و مهارت، با صداقت و انگیزه های مثبت قدم در دانشگاه به عنوان یکی از پاک ترین و ایمن ترین محیط های کشور نهاده اند، امانتهای با ارزشی هستند که در لابلای هجوم هوشمندانه رسانه ها در معرض آسیب قرار گرفته اند. طبیعی است هدف قرار دادن احساسات دانشجویان و سوء استفاده از انگیزه های خالصانه این قشر مستعد و خوش نیت، از اقدامات سخیف رسانه های متخاصم است که از هیچ ابزاری برای پیشبرد اهداف خود دست نمی کشد. به همین منظور، ارتقای دانش و آگاهی دانشجویان در دنیای تکنولوژیک امروز بسیار حائز اهمیت است و رسالت دانشگاهها در تزریق بصیرت به جامعه، بیش از همیشه ضروری به نظر می رسد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، این روز را به دانشجویان عزیز تبریک عرض نموده و امید دارم که فضای دانشجویی، به مدد ایمان، اندیشه و بصیرت روز به روز فعال تر و پرنشاط تر از گذشته گردد و دانشگاه، هر روز به بستری ایمن تر برای تعالی روزافزون این سرمایه های ارزشمند بدل شود.
 
دکتر محمد رضا شیدایی _ رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه
آذر ماه 1398

دفعات مشاهده: 663 بار   |   دفعات چاپ: 171 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کد پستی : 17165-57166

صندوق پستی : 419-57155

فکس : 04431980251

ارتباط مستقیم با ریاست : po@uut.ac.ir

پست الکترونیکی : info@uut.ac.ir

آدرس : آذربایجان غربی، ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر 2

کانال اطلاع رسانی رسمی دانشگاه : @daneshgah_uut

پیوندهای تصویری
copyright@2019.Urmia University of Technology