​حضور اعضای هیئت علمی و مدیران شرکتهای مستقر در مرکز نوآوری دانشگاه در برنامه زنده تلویزیونی اولدوز

 | تاریخ ارسال: 1398/8/14 | 
اعضای هیئت علمی دانشگاه و مدیران شرکتهای مستقر در مرکز نوآوری دانشگاه، روز دوشنبه در برنامه زنده اولدوز تهیه شده در صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی حضور یافته و با بیان آخرین دستاوردهای فناورانه خود در این مرکز، بر نقش پررنگ دانشگاه صنعتی ارومیه در پیشرفت صنعت استان تأکید نمودند.
در ابتدای برنامه، دکتر مشکوه، مدیر مرکز نوآوری و رشد، ضمن تبیین رسالت صنعتی این مرکز در تنها دانشگاه صنعتی استان، به هدفگذاری صنعتی و تجاری مرکز برای تسهیل ارتباط اساتید دانشگاه و دانشجویان با صنعت اشاره کرد و به بررسی اجمالی شرایط و ملزومات اولیه برای استقرار شرکتها در مرکز پرداخت.
سپس، دکتر پرویز رشیدی، عضو هیئت علمی گروه کامپیوتر و فناوری اطلاعات، دکتر زینب حسینی، عضو هیئت علمی گروه مهندسی شیمی، دکتر حدیثه بابازاده، عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق-الکترونیک و مهندس یگانه مدیرعامل شرکت ارومیکا آخرین دستاوردهای عملی و فعالیت های تحقیقاتی شرکت های مستقر در مرکز نوآوری را برای بینندگان این برنامه بطور شفاف تشریح نمودند. حضور دانشجویان علاقمند، تلاش برای کمک به دانشجویان فعال و باانگیزه، کمک به رشد فناوری و رفع مشکلات صنعت استان و جذب نیروهای متخصص استان برای تمرکز بر فعالیتهای دانش بنیان از عمده موارد مطرح شده از سوی مدیران در این برنامه تلویزیونی بود.
جهت مشاهده فایل کامل تصویری اینجا را کلیک کنید.

 

دفعات مشاهده: 2236 بار   |   دفعات چاپ: 688 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کد پستی : 17165-57166

صندوق پستی : 419-57155

فکس : 04431980251

ارتباط مستقیم با ریاست : po@uut.ac.ir

پست الکترونیکی : info@uut.ac.ir

آدرس : آذربایجان غربی، ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر 2

کانال اطلاع رسانی رسمی دانشگاه : @daneshgah_uut

پیوندهای تصویری
copyright@2019.Urmia University of Technology