تقدیر از خیرین آموزش عالی در دانشگاه صنعتی ارومیه در روزهای پایانی دهه وقف

 | تاریخ ارسال: 1398/8/11 | 
لوح های تقدیر از خیرین آموزش عالی که در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی ارومیه به امضای وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری رسیده بود، در روزهای پایانی دهه وقف به ایشان اهدا شد. با فرارسیدن ایام دهه وقف سال 98 (4 لغایت 13 آبان)، با هدف تجلیل از خیرین آموزش عالی، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با دعوت از 3 خیر برجسته در سالهای اخیر، با اهدای لوح تقدیر به فرهنگ وقف ارج نهاده و با اهدای لوح تقدیر مراتب قدردانی خود را از اثرگذاری خیرین آموزش عالی در ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش دانشگاهیان ابراز نمودند.
مرحومه فرخنده رکان قزوینی، مهندس پرویز عزیزی نژاد، ادیک مجنونی یانس نقده و سجاد زاهدمنش، از جمله برجسته ترین خیرین آموزش عالی در دانشگاه صنعتی ارومیه هستند که ارزش سرمایه های موقوفه ایشان در سالهای اخیر به بیش از 70 میلیارد ریال می رسد. وقف زمین دارای ساختمان نوسازی شده به ارزش تقریبی 60 میلیارد ریال، برای استفاده به عنوان مرکز نوآوری واحدهای فناور و انتشارات دانشگاه از جمله مهمترین اقدامات ماندگار خیرین مرحومه فرخنده رکان قزوینی و مهندس پرویز عزیزی نژاد بوده است که از سال 1390 به افزایش فضای فیزیکی به میزان 450 مترمربع در عرصه و 500 مترمربع در اعیان منجر شده است. شن ریزی، زیرسازی و آسفالت جاده منتهی به سالن ورزشی دانشگاه واقع در زمین سایت جهتلو از اقدامات ارزنده خیر گرانقدر، سجاد زاهدمنش است که با هزینه تقریبی 10 میلیارد ریال در سال 1397 به تسهیل رفت و آمد دانشجویان و ورزش دوستان شهر به این سالن کمک شایانی نموده است. زیرسازی و آسفالت مسیر ورودی به خروجی دانشگاه در سایت بند و همچنین محوطه پارکینگ با هزینه حدود 3 میلیارد ریال از اقدامات مهم خیر گرامی، ادیک مجنونی یانس نقده، پدر شهید ساکو مجنونی یانس نقده است که در سال 97 موجبات تسهیل رفت و آمد دانشجویان و بهبود مشکلات تردد دانشگاهیان این مجموعه را فراهم نموده است.    
لازم به ذکر است بازدید وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه صنعتی ارومیه در تاریخ 1398/06/05 صورت پذیرفت که در جریان این بازدید، لوح تقدیر از خیرین به امضای وزیر محترم رسیده بود.

دفعات مشاهده: 1768 بار   |   دفعات چاپ: 770 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کد پستی : 17165-57166

صندوق پستی : 419-57155

فکس : 04431980251

ارتباط مستقیم با ریاست : po@uut.ac.ir

پست الکترونیکی : info@uut.ac.ir

آدرس : آذربایجان غربی، ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر 2

کانال اطلاع رسانی رسمی دانشگاه : @daneshgah_uut

پیوندهای تصویری
copyright@2019.Urmia University of Technology