سومین دوره مسابقات راکت آبی در دانشگاه صنعتی ارومیه برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1398/2/10 | 
سومین دوره مسابقات راکت آبی با شرکت 11 تیم دانشجویی با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی، اساتید هوافضا و جمع کثیری از دانشجویان، به همت انجمن علمی مهندسی هوافضا در پارکینگ بزرگ دانشگاه برگزار گردید.
مهندس وحید محمدزاده استاد راهنمای انجمن علمی مهندسی هوافضای دانشگاه در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی در خصوص شرایط برگزاری و نحوه امتیاز دهی گفت: مسابقات راکت آبی برای سومین بار در استان و در سطح دانشجویی به میزبانی انجمن علمی هوافضای دانشگاه صنعتی ارومیه با شرکت 11 تیم دانشجویی برگزار گردید. دانشجویان با بهره گرفتن از دانش، خلاقیت و ابتکار خود راکت های آبی و سکوی پرتاب را طراحی و ساخت نمودند.
این مسابقه با حضور آقای دکتر صابر عزیزی معاون دانشجویی و فرهنگی و آقای دکتر مرتضی علی اصغری مدیر امور فرهنگی و همچنین جمع کثیری از کارکنان، اساتید و دانشجویان پس از پخش سرود ملی شروع گردید. سپس راکت های آبی ساخته شده توسط تیم های دانشجویی در دو مرحله، یکی ثبت برد و دیگری هدف گیری، پرتاب گردید.
هیئت داوران متشکل از خانم دکتر پریسا قناتی، آقای دکتر روزبه مرادی، آقای دکتر بیاتی، آقای مهندس رسول مشموله و آقای مهندس وحید محمدزاده پس از بررسی و جمع بندی امتیازات (برد، هدف، خلاقیت لانچر و خلاقیت راکت)، تیم 46/655 ت 17 با کسب 212.59 امتیاز به عنوان تیم اول، تیم Joe 95 با کسب 209 امتیاز به عنوان تیم دوم و همچنین تیم ایکاروس را با کسب 190.32 امتیاز به عنوان تیم سوم و راکت و لانچر تیم شهاب 3 را دارای خلاقانه ترین راکت  و لانچر معرفی کردند.
مهندس وحید محمدزاده استاد راهنمای انجمن علمی مهندسی هوافضا در ادامه گفت: جوایز نقدی تیم های اول، دوم و سوم به ترتیب 4، 3 و 2 میلیون ریال و 1 میلیون ریال نیز به تیم دارای خلاقیت برتر، که توسط معاونت محترم دانشجویی و فرهنگی تامین گردیده بود، اهداء شد. وی ضمن تشکر از مهندس رسول مشموله استاد کارگاه جوشکاری بابت راهنمایی و کمک به تیم ها در ساخت لانچر و همچنین زحمات شبانه روزی دبیر انجمن علمی مهندسی هوافضا آقای دانیال قرغی و اعضای انجمن مهندسی هوافضا مخصوصا آقای حسام الدین احسان دوست جهت برگزاری باشکوه این مسابقات تقدیر و تشکر نمود.

دفعات مشاهده: 2584 بار   |   دفعات چاپ: 1096 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کد پستی : 17165-57166

صندوق پستی : 419-57155

فکس : 04431980251

ارتباط مستقیم با ریاست : po@uut.ac.ir

پست الکترونیکی : info@uut.ac.ir

آدرس : آذربایجان غربی، ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر 2

کانال اطلاع رسانی رسمی دانشگاه : @daneshgah_uut

پیوندهای تصویری
copyright@2019.Urmia University of Technology