دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه صنعتی ارومیه با موضوع تاریخ و تمدن اسلامی برگزار گردید.

 | تاریخ ارسال: 1397/5/15 | 
این دوره اساتید با موضوع تاریخ و تمدن اسلامی (سطح یک) به مدت چهار روز از تاریخ 11 تا 14مردادماه 1397 در دانشگاه صنعتی ارومیه با حضور استاد گرانقدر جناب آقای دکتر محمد رجبی دوانی برگزار گردید.
در این دوره که توسط دفترهم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ صنعتی برگزار گردیده بود با استقبال گسترده اعضای هیات علمی مواجه شد که تعداد 30 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی ارومیه حضور داشتند. درابتدای مراسم افتتاحیه جناب آقای دکتر محمد باقر صادقی دبیر هم اندیشی اساتید دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان در این دوره ، به تشریح برنامه های دوره پرداختند. در ادامه جناب آقای دکتر عبدالهی شریف، ریاست محترم دانشگاه، ضمن تشکر از دفتر هم اندیشی اساتید نهاد رهبری دانشگاه جهت برگزاری دوره ضیافت اساتید، بر لزوم استفاده از مباحث مطرح شده در دوره های ضیافت اندیشه اساتید تأکید کردند.
پس از سخنان آقای دکتر عبدالهی شریف، مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا امامی نیز به بیان فرمایشات پیرامون جایگاه علم و دانشمندان و اساتید در جامعه و نقش آفرینی آنان در تمدن سازی پرداخته و خاطر نشان شدند "در صورت نگاه خیرخواهانه علما است که علم در جامعه باعث پیشرفت می شود ". از دیگر برنامه های جلسه افتتاحیه به اجرای سرود حماسی اقتصاد مقاومتی توسط گروه عرفان و پخش کلیپ های متنوع می توان اشاره نمود.
بعد از اختتامیه کارگاه، گواهی پایان دوره به مدت 16 ساعت برای اعضای هیأت علمی شرکت‌کننده در راستای بند 9 ماده یک آیین‌نامه ارتقاء مرتبه اعضای هیأت علمی صادر خواهد گردید.
شایان ذکر است که در این دوره در کنار برگزاری دوره درس اصلی تاریخ و تمدن اسلامی، برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی از قبیل نشست هم اندیشی ،کلاسهای فوق برنامه ، اردوی تفریحی دو روزه اردبیل ،برنامه ورزشی و بازدید از خانواده شهداء و جانبازان برنامه ریزی گردیده است.
حضور تعدادی از اساتید دانشگاه صنعتی ارومیه شرکت کننده در طرح ضیافت اساتید در فریضه عبادی سیاسی نمازجمعه

دیدار تعدادی از اساتید شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه با خانواده شهید والا مقام علی اصغر جودی نعمتی در منزل پدری این شهید

 

دفعات مشاهده: 1261 بار   |   دفعات چاپ: 238 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کد پستی : 17165-57166

صندوق پستی : 419-57155

فکس : 04431980251

ارتباط مستقیم با ریاست : po@uut.ac.ir

پست الکترونیکی : info@uut.ac.ir

آدرس : آذربایجان غربی، ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر 2

کانال اطلاع رسانی رسمی دانشگاه : @daneshgah_uut

پیوندهای تصویری
copyright@2019.Urmia University of Technology