دومین دوره مسابقه راکت آبی دانشگاه صنعتی ارومیه

 | تاریخ ارسال: 1397/2/24 | 

دومین دوره مسابقه راکت آبی با شرکت 12 تیم دانشجویی با حضور معاون و مدیران دانشجویی و فرهنگی و داوران مسابقه در دانشگاه برگزار گردید و تیم انجمن به عنوان تیم اول انتخاب شد.

مهندس وحید محمدزاده استاد راهنمای انجمن علمی مهندسی هوافضای دانشگاه در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه در خصوص شرایط برگزاری و نحوه امتیاز دهی گفت: مسابقات راکت آبی برای دومین بار در استان و در سطح دانشجویی به میزبانی انجمن علمی هوافضای دانشگاه صنعتی ارومیه با شرکت 12 تیم دانشجویی برگزار گردید. دانشجویان با بهره گرفتن از دانش، خلاقیت و ابتکار خود راکت های آبی و سکوی پرتاب راکت را طراحی و ساخت نمودند.
این مسابقه مفرح و علمی با حضور آقای دکتر صابر عزیزی معاون دانشجویی و فرهنگی و آقای دکتر مرتضی علی اصغری مدیر امور فرهنگی و همچنین جمع کثیری از کارکنان، اساتید و دانشجویان پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع گردید. سپس راکت های آبی ساخته شده توسط تیم های دانشجویی در دو مرحله، یکی ثبت برد و دیگری هدف گیری، پرتاب گردید.
هیئت داوران متشکل از آقای دکتر عزیزی، آقای دکتر بیاتی، آقای دکتر رضا زاده، خانم دکتر قناتی، آقای مهندس جلال ولیزاده، آقای مهندس رسول مشموله، آقای مهندس شهرام خدا بنده لو و آقای مهندس وحید محمدزاده پس از بررسی و جمع بندی امتیازات (برد، هدف، خلاقیت لانچر و خلاقیت راکت)، تیم انجمن با کسب 1018.4 امتیاز به عنوان تیم اول و تیم شهاب 2 با کسب 1015 امتیاز به عنوان تیم دوم و همچنین تیم مارس 1 را با کسب 1013.5 امتیاز به عنوان تیم سوم معرفی کردند.
مهندس وحید محمدزاده استاد راهنمای انجمن علمی مهندسی هوافضا در ادامه گفت: جوایز نقدی تیم های اول، دوم و سوم به ترتیب 5، 3، 2 میلیون ریال است که توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی تآمین شده است و طی مراسمی به برندگان اعطا خواهد شد.
وی در پایان از طرف انجمن علمی مهندسی هوافضا از اساتید کارگاه، داوران و همکاران معاونت دانشجویی و فرهنگی که در برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات، انجمن را یاری نمودند تشکر و قدردانی نمود.
 


دفعات مشاهده: 3563 بار   |   دفعات چاپ: 1009 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کد پستی : 17165-57166

صندوق پستی : 419-57155

فکس : 04431980251

ارتباط مستقیم با ریاست : po@uut.ac.ir

پست الکترونیکی : info@uut.ac.ir

آدرس : آذربایجان غربی، ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر 2

کانال اطلاع رسانی رسمی دانشگاه : @daneshgah_uut

پیوندهای تصویری
copyright@2019.Urmia University of Technology