نشست صمیمی هیئت رئیسه با کارکنان دانشگاه برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1396/8/23 | 
نشست صمیمی هیئت رئیسه با کارکنان دانشگاه در تاریخ 21 آبان ماه 96 با هدف پاسخگویی به مشکلات کارکنان و افزایش همدلی و هم افزایی، در نمازخانه دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر عبدالهی شریف رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه، در سخنان مبسوطی، وضعیت جاری، تنگناها و فرصتهای موجود را تشریح و به اقدامات انجام گرفته در جهت حل مشکلات دانشگاه و کارکنان اشاره نمود.
رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه در ادامه به توصیف تفاوت بین انتقاد سازنده، ترویج شایعه و نشر اکاذیب پرداخت و همت، همدلی، صداقت و مشارکت کارکنان را موجب پویایی دانشگاه صنعتی دانست.
در بخش پایانی رئیس دانشگاه به پرسش و پیشنهادات کارکنان پاسخهای مکفی و لازم را ارائه نمود.
در این نشست همچنین حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا صادقی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، سخنان مبسوطی پیرامون ذکر حدیثی از امام سجاد (علیه السلام) در سه محور ستم کردن شخص از روی آگاهی، تجاوز به حقوق مردم و تمسخر افراد بیان نمودند و کارکنان را به همدلی و صداقت در رفتار و گفتار توصیه کردند.
دکتر مکاری، معاونت اداری- پشتیبانی دانشگاه نیز در خصوص بخشی از سوالات مطرح شده توسط کارکنان به ذکر توضیحات مکفی و لازم پرداخت.
در شروع مراسم مجری برنامه (آقای احمدنژاد) با ذکر اشعاری زیبا، ارادت خود و کارکنان را به بقاء و ارتقاء کیفی و کمی دانشگاه اعلام نمود.

















 

دفعات مشاهده: 1874 بار   |   دفعات چاپ: 470 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کد پستی : 17165-57166

صندوق پستی : 419-57155

فکس : 04431980251

ارتباط مستقیم با ریاست : po@uut.ac.ir

پست الکترونیکی : info@uut.ac.ir

آدرس : آذربایجان غربی، ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر 2

کانال اطلاع رسانی رسمی دانشگاه : @daneshgah_uut

پیوندهای تصویری
copyright@2019.Urmia University of Technology