اساتید دانشگاه صنعتی ارومیه از کارخانه سیمان خوی بازدید کردند

 | تاریخ ارسال: 1396/6/26 | 
AWT IMAGEبا هماهنگی دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی ارومیه و در راستای گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه، اعضای هیئت علمی گروههای مختلف آموزشی دانشگاه صنعتی ارومیه از کارخانه سیمان خوی بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر فرشاد خیری رئیس اداره ارتباط با صنعت دانشگاه در جریان بازدید از کارخانه سیمان خوی گفت:  در راستای گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه و با همکاری اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اقدام به برگزاری بازدیدهای علمی صنعتی برای اساتید هیات علمی دانشگاه شده است.
 وی افزود: بدین منظور پس از بازدید از چندین واحد صنعتی فعال از جمله شرکت ساحل اتحاد، مجتمع پتروشیمی ارومیه، شرکت ماد و کارخانه ایران پاش در بازه های مختلف زمانی، در این گام کارخانه سیمان خوی برای بازدید انتخاب شد که با استقبال خوبی مواجه شدیم.
دکتر خیری با اشاره به اهداف این بازدید تصریح کرد: آشنایی اعضای هیات علمی با نیازهای صنعت و تبدیل آن به پروژه های تحقیقانی و مشاوره ای و اطلاع از نیاز واحدها به فناوریهای نو، ایجاد و ثبت فناوری ها و دانش فنی برای بهره برداری واحد صنعتی، رفع نیازمندی های حوزه دانشجویی از طریق پایان نامه های دانشجویی، مهارت آموزی دانشجویی از طریق کارورزی و کارآموزی، تشکیل اتاق فکر صنعت و دانشگاه و نیز تشکیل دفاتر کارآفرینی تخصصی از جمله این اهداف است.
     
AWT IMAGE
          
AWT IMAGE
      
AWT IMAGE
            
AWT IMAGE
                 
AWT IMAGE
             
AWT IMAGE

دفعات مشاهده: 4177 بار   |   دفعات چاپ: 972 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کد پستی : 17165-57166

صندوق پستی : 419-57155

فکس : 04431980251

ارتباط مستقیم با ریاست : po@uut.ac.ir

پست الکترونیکی : info@uut.ac.ir

آدرس : آذربایجان غربی، ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر 2

کانال اطلاع رسانی رسمی دانشگاه : @daneshgah_uut

پیوندهای تصویری
copyright@2019.Urmia University of Technology