برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه صنعتی ارومیه آغاز شد

 | تاریخ ارسال: 1395/11/12 | 

AWT IMAGEهمزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی‌(ره) به میهن اسلامی، مراسم رسمی جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه صنعتی ارومیه ، باحضور مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان در محوطه دانشگاه آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی؛ دراین مراسم زنگ انقلاب دردانشگاه صنعتی ارومیه همزمان باسراسر کشور به صدا درآمد و با پخش نماهنگ لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در محوطه دانشگاه یاد آن روزها را برای حاضران زنده کرد.
در ادامه، دکتر عبدالهی شریف رئیس دانشگاه  با درود به روان پاک و مقدس شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و روح پرفتوح امام راحل (ره) سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و آغاز سی‌ و نهمین طلیعه بهار آزادی و ایام الله دهه فجر را به ملت شریف ایران و خانواده دانشگاه صنعتی ارومیه تبریک گفت.
وی از اجرای برنامه های مختلف و متنوع به منظور برگزاری هر چه با شکوهتر ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این دانشگاه خبر داد.
برگزاری مراسم عطرافشانی و غبارروبی مرقد مطهر شهدای گمنام، برگزاری نمایشگاه عکس فجرآفرینان، نمایشگاه فروش محصولات فرهنگی، فضاسازی دانشگاه و خوابگاه های دانشجویی، میثاق با شهدا و دیدار با خانواده معظم شهداء ، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه خانواده دانشگاهیان، حضور گسترده دانشگاهیان دانشگاه صنعتی ارومیه در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های دانشگاه در دهه فجر است.

     

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE

    

AWT IMAGE

    

AWT IMAGE

    

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE


دفعات مشاهده: 2988 بار   |   دفعات چاپ: 823 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کد پستی : 17165-57166

صندوق پستی : 419-57155

فکس : 04431980251

ارتباط مستقیم با ریاست : po@uut.ac.ir

پست الکترونیکی : info@uut.ac.ir

آدرس : آذربایجان غربی، ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر 2

کانال اطلاع رسانی رسمی دانشگاه : @daneshgah_uut

پیوندهای تصویری
copyright@2019.Urmia University of Technology