بازدید آقای حضرت پور نماینده مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه صنعتی ارومیه

 | تاریخ ارسال: 1395/9/7 | 

AWT IMAGEروح الله حضرت پور نماینده‌ مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از دانشگاه صنعتی ارومیه با دکتر عبدالهی شریف رئیس دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این دیدار دکتر عبدالهی شریف رئیس دانشگاه گفت: دانشگاه صنعتی ارومیه با وجود کمبود برخی امکانات به لطف همت و تلاش همه دانشگاهیان در بسیاری از شاخص ها جزو دانشگاه های برتر کشور است.
رئیس دانشگاه به تشریح و تبیین وضعیت حال حاضر دانشگاه، مطالبات، پتانسیل ها و کمبودها پرداخت و دانشگاه صنعتی را مجموعه ای با ظرفیت ها و زمینه های فراوان پیشرفت و توسعه معرفی کرده که علی رغم وجود کمبود برخی امکانات گام های ارزشمندی در راستای تحقیق و پژوهش علمی و توسعه در ابعاد مختلف برداشته است . دکتر شریف یکی از موانع پیش رو را عدم تخصیص بودجه و اعتبارات مالی لازم برشمرده و در ادامه گزارشی از وضعیت استخدامی اعضاء هیئت علمی، کارکنان بر حسب نرم وزارت علوم و هیئت امنا، روند توسعه فیزیکی دانشگاه، ساختار طرح جامع، پروژه های در حال اجرا و ساختمان 17 طبقه ارائه کرد که آقای حضرت پور ابراز امیدواری کرد با پیگیری و رایزنی با مسئولین و دست اندرکاران مشکلات و موانع موجود مرتفع گردد .

    

AWT IMAGE

    
عبدالهی شریف در ادامه به فرایند تبدیل وضعیت اعضای غیرهیئت علمی و آخرین نتیجه پیگیری های صورت گرفته از سازمان اداری و استخدامی و وزارت علوم اشاره کرده و گفت: یکی از مشکلات اصلی دانشگاه عدم تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دانشگاه از ابتدای تاسیس دانشگاه تا کنون میباشد که علی رغم رعایت نرم استاندارد یک به یک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سوی دانشگاه، در مورد تبدیل وضعیت اعضای غیرهیئت علمی دانشگاه مجوزی صادر نشده است و مشکلاتی را برای دانشگاه ایجاد نموده است که امیدواریم با رایزنی های صورت گرفته  شاهد محقق شدن وعده های مسئولین  سازمان اداری و استخدامی کشور بوده و این دانشگاه از بحران مزمنی که سالیان متمادی است به آن مبتلا گشته رهایی یافته و بتواند با ایجاد نظم مالی مسیر رشد و تعالی خود را طی نماید که در این خصوص به همیاری و پیگیری مسئولین استان علی الخصوص نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیازمندیم.

     

AWT IMAGE

   
رئیس دانشگاه با بیان فعالیت های صورت گرفته در حوزه عمرانی دانشگاه از تلاشها و اقدامات انجام شده در جهت اصلاح ساختار و اجرای طرح جامع راهبردی دانشگاه در موقعیت فعلی زمین جهتلو اشاره کرد و افزود در تلاشیم تا ساختار طرح جامع را اصلاح و اجرائی نمائیم.
وی در خاتمه با ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی، پژوهشی و عمرانی دانشگاه، تامین و تخصیص اعتبارات عمرانی و جاری، واگذاری قطعی املاک در اختیار دانشگاه و انتقال اسناد مالکیت آن ها، موضوع تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان، ایجاد نظم مالی و و پرداخت حقوق از بند واو را از مسائل مهم در دست پیگیری دانشگاه عنوان کرد  و خواستار حمایت هرچه بیشتر و توجه ویژه‌ به دانشگاه صنعتی ارومیه به عنوان سیزدهمین دانشگاه صنعتی کشور شد.

     

AWT IMAGE
در این دیدار روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در سخنانی پیشرفت و توسعه‌ دانشگاه صنعتی ارومیه را قابل تقدیر دانست و افزود: ارتقای کمی و کیفی دانشگاه مرهون تلاش و همیاری است و سعی خواهیم کرد با رفع معضلات این مجموعه، در راستای اعتلا و ارتقای آموزش عالی ارومیه گامی موثر و خداپسندانه برداریم.

       

AWT IMAGE
نماینده‌ مردم شهرستان‌ ارومیه در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با برگزاری جلسات بیشتر و تعامل باسایر دستگاه های اجرای مشکلات دانشگاه رفع و شاهد شکوفایی و رشد بیشتر دانشگاه صنعتی ارومیه باشیم.
وی از دانشگاه بازدید کرده و در خصوص تامین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز دانشگاه قول مساعدت و پیگیری داد.

    

AWT IMAGE

   

AWT IMAGE

   


دفعات مشاهده: 4725 بار   |   دفعات چاپ: 815 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کد پستی : 17165-57166

صندوق پستی : 419-57155

فکس : 04431980251

ارتباط مستقیم با ریاست : po@uut.ac.ir

پست الکترونیکی : info@uut.ac.ir

آدرس : آذربایجان غربی، ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر 2

کانال اطلاع رسانی رسمی دانشگاه : @daneshgah_uut

پیوندهای تصویری
copyright@2019.Urmia University of Technology