کسب مقام برتر در بخش تولید نرم افزار و دریافت لوح یادبود و تندیس یادواره کشوری خط سرخ منا توسط مهندس هادی مختاری پر

 | تاریخ ارسال: 1395/6/23 | 

افتخار آفرینی دیگری از مهندس هادی مختاری پر جوان ارومیه ای و همکار دانشگاه صنعتی ارومیه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ از مهندس هادی مختاری پر همکار دانشگاه صنعتی ارومیه، در مراسم اختتامیه یادواره سراسری خط سرخ منا (گرامیداشت شهدای فاجعه منا) به عنوان حائز مقام برتر و برگزیده ویژه این یادواره تقدیر به عمل آمد و تندیس خط سرخ منا توسط مسئولان ارشد کشوری و لشکری به ایشان اهداء گردید.

AWT IMAGE

هادی مختاری پر مهندس جوان ارومیه ای، که تاکنون بارها عناوین و افتخارات غرور افرینی در محافل علمی و جشنواره های ملی و بین المللی به عنوان طراح و تولید کننده برتر نرم افزار کسب نموده است، این بار نیز با نقش آفرینی و حضور در جایگاه یکی از یادواره های ملی بار دیگر خود را به عنوان یکی از تولید کنندگان برجسته و فعال کشوری در حوزه نرم افزارمعرفی کرد . گفتنی است یادواره کشوری خط سرخ منا به همت حوزه هنری آذربایجان شرقی کار خود را در سطح کشور آغاز و طی مدت فراخوان 748 اثر در موضوعات مختلف در خصوص فاجعه منا و وقایع مرتبط با شهدای منا  در بخش های مختلف  به دبیرخانه یادواره ارسال شد. در مراسم اختتامیه این یادواره که در روز یک‌شنبه 21 شهریورماه سال جاری در مجتمع پتروشیمی آذربایجان شرقی با حضور مسئولان عالی رتبه استان آذربایجان شرقی ، برخی از مقامات کشوری و لشکری و جمع کثیری از مردم غیور آذربایجان برگزار گردید از منتخبین یادواره تقدیر بعمل آمد.

AWT IMAGE

گفتنی است در آئین اختتامیه یادواره کشوری خط سرخ منا نرم افزار مذکور به عنوان اثر فاخر و ارزشمند توسط قائم مقام امور استانها و مجلس حوزه هنری کشور و جمعی از مسئولان حاضر در مراسم رونمایی شد. همچنین حوزه هنری آذربایجان شرقی حمایت از تولید انبوه این اثر نرم افزاری و شروع فاز دوم پروژه با محوریت درج آثار منتخبین یادواره و ترجمه و تولید نرم افزار به زبان های خارجی را عهده دار گردید.

AWT IMAGE

AWT IMAGE


دفعات مشاهده: 3065 بار   |   دفعات چاپ: 730 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کد پستی : 17165-57166

صندوق پستی : 419-57155

فکس : 04431980251

ارتباط مستقیم با ریاست : po@uut.ac.ir

پست الکترونیکی : info@uut.ac.ir

آدرس : آذربایجان غربی، ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر 2

کانال اطلاع رسانی رسمی دانشگاه : @daneshgah_uut

پیوندهای تصویری
copyright@2019.Urmia University of Technology