مشاور مقام عالی استان و معاون برنامه ریزی استاندار از دانشگاه صنعتی ارومیه بازدید کرد

 | تاریخ ارسال: 1394/10/26 | 

معاون برنامه ریزی استاندار با حضور در دانشگاه صنعتی ارومیه با رئیس و مسئولان دانشگاه دیدار و گفت‌‌و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ مهندس کهوریان در این نشست که با حضور دکتر عبدالهی شریف ریاست دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه تشکیل شد به بررسی، بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل، مطالبات و نقطه نظرات مطروحه پرداخت.

     

AWT IMAGE

      
در ابتدای جلسه دکتر عبدالهی شریف رئیس دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم به تشریح و تبیین وضعیت حال حاضر دانشگاه پرداخت. دکتر شریف با ارائه گزارشی از روند توسعه فیزیکی پروژه برج ۱۷ طبقه یکی از موانع پیش رو برای تسریع روند ساخت و ساز را عدم تخصیص بودجه کافی و اعتبارات مالی لازم برشمرد و ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولین استانداری این مشکلات برطرف شود. 
رئیس دانشگاه با اشاره به اهمیت زندگی سالم، مفید و طولانی در راستای توسعه ورزش که موجب احیای مسئولیت پذیری و افزایش آگاهی اجتماعی و کنترل احساسات اجتماعی میشود از تلاش دانشگاه در جهت ایجاد حداقل بستر لازم برای فعالیت و ایجاد فضای با نشاط و آزاد برای دانشجویان خبر داد و افزود: نظر به اهمیت ورزش در رشد و توسعه ابعاد فرهنگی و اجتماعی دانشجویان به گونه‌ای که این امر بر قدرت سازندگی اجتماعی آنها تاثیر می‌گذارد مکاتباتی با وزارت علوم، وزارت ورزش و جوانان و اداره تربیت بدنی استان برای تخصیص فضای مناسب برای احداث مجموعه ورزشی دانشگاه یا تخصیص مجموعه های مازاد به دانشگاه انجام گرفته است که برای اجرایی شدن حمایت استاندار و مسئولین استان را میطلبد.
عبدالهی شریف در ادامه، ساخت خوابگاه دانشجویی ملکی را از اولویت های دانشگاه عنوان کرد و گفت: مسوولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمادگی لازم برای پرداخت ۵۰ درصد هزینه ساخت و تجهیز خوابگاه های دانشجویی دانشگاه را دارند و مابقی هزینه ها نیز باید از طریق استانی تامین شود. وی عنوان کرد: دانشگاه صنعتی ارومیه فاقد خوابگاه دانشجویی ملکی است و تمام دانشجویان این دانشگاه در خوابگاه های خودگردان (استیجاری) مستقر هستند.
عبدالهی شریف خواستار حمایت همه جانبه مسوولان اجرایی آذربایجان غربی برای رفع مشکلات خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شد و ابراز داشت: رفع برخی از مشکلات این دانشگاه مستلزم همکاری و وساطت استاندارمحترم برای سامان دهی امور حقوقی و دعاوی دانشگاه است. 
رئیس دانشگاه ، یکی از الزامات پیش روی دانشگاه صنعتی ارومیه را توسعه کیفی مطلوب دانشگاه متناسب با توسعه کمی آن دانست. و گفت توسعه فیزیکی دانشگاه صنعتی ارومیه با تأخیر حرکت می‌کند و برای رسیدن به رشد لازم نیاز به مساعدت دولت و استانداری است. وی گفت: برای اینکه از دانشگاه جامعی بهره‌مند شویم طرح راهبردی جامع دانشگاهی این دانشگاه توسط کمیته راهبردی تخصصی تدوین شده و سعی داریم دانشگاه جامعی را برای رفع مشکلات استان پیاده کنیم و امیدواریم گزینه های موجود برای احداث طرح جامع راهبردی دانشگاه از سوی مسئولین استان و وزارت علوم و هیئت امنای دانشگاه تعیین تکلیف شده و با ارائه راهکارهای سازنده شاهد ادامه و گسترش فعالیت عمرانی دانشگاه باشیم.
در ادامه مهندس کهوریان ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه صنعتی ارومیه  ابراز امیدواری کرد با پیگیری ها و اقدامات در دست اجرا مشکلات و موانع موجود مرتفع گردد .وی گفت این مجموعه دارای پتانسیل های بالای پیشرفت است و از اهتمام ویژه بر رشد همه جانبه آن خبر داد.
در پایان جلسه مشاور مقام عالی استان ضمن تقدیر از زحمات مسئولین دانشگاه  برای اعضای هئیت علمی، اساتید ، دانشجویان و فعالان عرصه علم و دانش آرزوی توفیق روز افزون کرد.
پس از جلسه معاون برنامه ریزی استانداری آذربایجان غربی از قسمت های مختلف دانشگاه صنعتی ارومیه و همچنین پروژه برج ۱۷ طبقه در حال ساخت دانشگاه بازدید به عمل اورد .

     

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE

      

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE

     

AWT IMAGE

      

AWT IMAGE

       

AWT IMAGE

      

AWT IMAGE

      

AWT IMAGE


دفعات مشاهده: 3679 بار   |   دفعات چاپ: 1753 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کد پستی : 17165-57166

صندوق پستی : 419-57155

فکس : 04431980251

ارتباط مستقیم با ریاست : po@uut.ac.ir

پست الکترونیکی : info@uut.ac.ir

آدرس : آذربایجان غربی، ارومیه، ابتدای جاده بند، بالاتر از گلشهر 2

کانال اطلاع رسانی رسمی دانشگاه : @daneshgah_uut

پیوندهای تصویری
copyright@2019.Urmia University of Technology